e28 pöörded liiga kõrged

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

e28 pöörded liiga kõrged

Postitus Postitas Sirhan »

Auto siis 86´ 520i. Külmalt käivitades tõusevad pöörded 1500 pealt 2000 ja langevad väga visalt. Kusagil 15 min möödudes on pöörded seal maal kust nad enam alla ei lähe- 1000rpm. Nii palju kui mina asja jagan ei tohiks pööre nii kaua alla minna ning peaks kokkuvõtteks madalam olema. Äkki keegi oskab öelda milles viga. Tänan!
lamp
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 04.05.2004 17:52 39
Asukoht: Kuressaare/Tallinn

Postitus Postitas lamp »

mul 2.8 masinaga sama lugu,kunagi üks teadja mees ütles et viga vöib olla öhulugejas.
*BMW 528 E28; *BMW 2000 1974a; * 2*E21 316
*BMW E34 520iA; *Ford Mondeo
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Kuule jah näppisin õhulugejat veits ja sai neid pöördeid regullida küll
Kasutaja avatar
Rene_V
Huviline
Postitusi: 1853
Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
Telefon: 55560543
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Rene_V »

Sirhan kirjutas:Kuule jah näppisin õhulugejat veits ja sai neid pöördeid regullida küll
said siis oma pöörded normaalseks?...kust sa täpsemalt seda näppisid seal õhulugeja juures? :cool:
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Loodan et pöörded normis. See koht mida näppisin on (eeldades et boschi asjandus peale filtrit on lugeja) lugejast salongi poole paremal augus. Kuuskant võti läheb sisse. Otse selle vastas teiselpool auku on õli varras. Äkki leiad, niimodi on raske seletada.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

said siis oma co paigast ära keeratud mis :P
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Kui aus olla siis oli sellest kruvimisest abi tõesti vähe. Pöörded kylmalt ikka sama kõrged kuid langevad kiiremini ja ca 800rpm peale. KAS NÜÜD TÕESTI CO PAIGAST ÄRA? :cry:
truumu

Postitus Postitas truumu »

kungi laevas oli meil madrus, kellele meeldis hirmsasti igatsugu klappe mootoriruumis keerata ja siis vaadata-kuulata mis toimuma hakkab :lol:
ükskord jõudis niikaugele oma avastusretkel, et suutis peamasina seisma jätta, hea et tormi polnud...
moraal lool lihtne...kui ei tea, parem ära näpi!
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Nu yritan COd mõõta vaatab mis juhtus. Aga siiski pakun et truumu oskab öelda kust kylmkäivituse pöördeid alla saada. (Ootan teistegi abi)
truumu

Postitus Postitas truumu »

sisselaske kollektori all külmkäivituse lisaõhu klapp, tüüpiliselt ei sulgu soojenedes
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =240&y=104
see vidin, mille külge 4 voolikut läheb
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Saluut minu poolt truumule :!: Vaatan kas saab asja korda või mitte.....muidu mul veel selline proble kah http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=6761 anna ideid kui oskad
Vasta