Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Probleem järgmine: õlitase on üle maksimumi. Juhtus järgnevalt --> paar päeva tagasi kontrollisin õli taset (külma mootoriga), tase oli alla miinimumi, läksin poodi ostsin õli juurde, kontrollisin veel kord taseme ära (auto oli juba teises kohas, seega kallak ei saanud mõjutada), valasin 700 ml juurde, tase jäi täpselt kahe kriipsu vahele. Nüüd on õlitase üle max (külma mootoriga 3-4 mm, sooja mootoriga u. 1 cm)
Kui halb on, kui õli on rohkem kui vaja? Millele see võib halvasti mõjuda?
Järelikult ei ole vahet, kas külm või soe mootor, tähtis on, kas mootor töötas või mitte enne õli kontrollimist (isegi paarist minutist peaks piisama).
Erilist vahet pole ju
Peamine, et mootoris õli on ja enamvähem normis ... mõni mm siia-sinna ei muuda midagi.
Niikaua kuni päris liitrit rohkem valanud pole või teise äärmusena varras enam õli ei näita ja õlirõhk ära kaob, pole paanikaks põhjust.
Indrek_M kirjutas:Erilist vahet pole ju
Peamine, et mootoris õli on ja enamvähem normis ... mõni mm siia-sinna ei muuda midagi.
Niikaua kuni päris liitrit rohkem valanud pole või teise äärmusena varras enam õli ei näita ja õlirõhk ära kaob, pole paanikaks põhjust.
Väike OT, aga millal te rehvirõhku kontrollite. Kas enne sõitu või pärast seda kui rehvid on soojaks sõidetud? (mul 235/45/17 ning enne ja pärast sõitu vahe on 0,1-0,2 Bar) Teoreetiliselt peaks vaatama pärast mõningast sõitu, sest õige rehvirõhk on tähtis just sõidu, mitte seismise ajal. Või kudas teie arvate??