e36 tõmbab hinge kinni
e36 tõmbab hinge kinni
tere
asi selles. masinaks 320i e36 ,et viimasel ajal tõmbab masin nagu hinge kinni.kui gaasi muljun.eriti siis kui nats tühikäigul seisab või madalate käikudega sõidad.vahest jääb peaaegu seisma. ja paugub ja siuke tunne on et nagu oleks midagi umbes, et ei saaks nagu kütet kätte või vastupidi nagu saaks liigapalju kätte.õkonomaiser on põhjas kui muljud ja absoluutselt ei liigu. ja siis kui pääseb läheb jälle normaalselt.maanteel seda pole nagu juhtunud. just aeglasel sõidul ,linnas või metsavahel madalate käikudega.
milles asi võiks olla ja mida tegema peaks
jään ettepanekuid ootama
murelik omanik.
asi selles. masinaks 320i e36 ,et viimasel ajal tõmbab masin nagu hinge kinni.kui gaasi muljun.eriti siis kui nats tühikäigul seisab või madalate käikudega sõidad.vahest jääb peaaegu seisma. ja paugub ja siuke tunne on et nagu oleks midagi umbes, et ei saaks nagu kütet kätte või vastupidi nagu saaks liigapalju kätte.õkonomaiser on põhjas kui muljud ja absoluutselt ei liigu. ja siis kui pääseb läheb jälle normaalselt.maanteel seda pole nagu juhtunud. just aeglasel sõidul ,linnas või metsavahel madalate käikudega.
milles asi võiks olla ja mida tegema peaks
jään ettepanekuid ootama
murelik omanik.
bemm on parim
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
mis sa siis veel ootad..
võta auto, sõida sauele, küsi igori käest võtmed & hakka lammutama, katkised süütepoolid saad kohapealt uutega asendada.
Ahjaa, ära sõidad ole ettevaatlik. meil tõmbas õlifiltri totaalselt umbe ja õlivahetus oleks väga soovitatav pärast üritust.
Igor seletab ära küll sulle milline näeb välja katkine süütepool.
võta auto, sõida sauele, küsi igori käest võtmed & hakka lammutama, katkised süütepoolid saad kohapealt uutega asendada.
Ahjaa, ära sõidad ole ettevaatlik. meil tõmbas õlifiltri totaalselt umbe ja õlivahetus oleks väga soovitatav pärast üritust.
Igor seletab ära küll sulle milline näeb välja katkine süütepool.
Ma ka ei usu, et lambda sellist rolli saab mängida, eriti just gaas-põhjas. WOT-režiimis (Wide Open Throttle) niikuinii lambdareguleerimist ei toimu ja kõik antakse peale, mis torust tuleb.
Millal viimati bensu rõhuregulaatorit ja tema vaakumühendust kontrollisid?
Asub ta pihustite lati ühes otsas ja vaakumvoolik viib sealt sisselaskekollektorisse ka. Mõte selles, et kui seguklapi lahti teed, siis sisselaskes alarõhk väheneb ja regulaator tõstab trassisurve oma maksimumini. Tühikäigul ja osalisel koormusel on sisselaske alarõhk suur ja regulaator laseb osa bensiinist tagasi paaki, vähendades bensiini rõhku pihustites.
Regulaatori nominaal on talle ka peale stantsitud, M50B20 peab ta olema 3.0 bar.
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... x=138&y=92
Vt. item nr. 6 on rõhuregulaator ja nr. 11 vaakumvoolik.
Millal viimati bensu rõhuregulaatorit ja tema vaakumühendust kontrollisid?
Asub ta pihustite lati ühes otsas ja vaakumvoolik viib sealt sisselaskekollektorisse ka. Mõte selles, et kui seguklapi lahti teed, siis sisselaskes alarõhk väheneb ja regulaator tõstab trassisurve oma maksimumini. Tühikäigul ja osalisel koormusel on sisselaske alarõhk suur ja regulaator laseb osa bensiinist tagasi paaki, vähendades bensiini rõhku pihustites.
Regulaatori nominaal on talle ka peale stantsitud, M50B20 peab ta olema 3.0 bar.
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... x=138&y=92
Vt. item nr. 6 on rõhuregulaator ja nr. 11 vaakumvoolik.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Nu mina tuvastasin küll välimuse järgi..truumu kirjutas:välimuse järgi nüüd küll katkist süütepooli ei tuvasta...Kristjan_K kirjutas:Igor seletab ära küll sulle milline näeb välja katkine süütepool.
muidugi, kui ta päris "katki" pole
vaadatakse ossiga süütepilti
aga randolfe jutu järgi on süüdi pigem pihustid või lambda

mõrad olid sees.. mõlemal pool

Enne kui kallist pumpa hakkad vahetama, kontrolli odavam regulaator üle. Niikuinii, kui manomeeter juba vahel on, on ühe korraga võimalik mõlemad ära kontrollida. Lahti ühendatud vaakumiga peab rõhk tõusma normatiivini, mis Sinu auto puhul on 3 bar. Kui vaakumit külge-lahti ühendades rõhk ei muutu, on regulaator peetis.
Pumbal on muidugi peale rõhu vaja kontrollida ka tootlikkust ehk mitu liitrit minutis ta anda jõuab.
Pumbal on muidugi peale rõhu vaja kontrollida ka tootlikkust ehk mitu liitrit minutis ta anda jõuab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
peale hea välja nägemise on eluliselt tähtis elektroodi vahe.randolfe kirjutas:vaatasin vahepeal küünlad üle.väljanägemine oli norm pesin, puhastasin ära.ja praegu sõidab küll.pole küll palju sõitnud aga ju homme paistab. palju muidu uued küünlad maksavad ja mis firma kõige normaalsem oleks. mul on bosch super plus.
Re: e36 tõmbab hinge kinni
Mis siis masinal viga oli?randolfe kirjutas:tere
asi selles. masinaks 320i e36 ,et viimasel ajal tõmbab masin nagu hinge kinni.kui gaasi muljun.eriti siis kui nats tühikäigul seisab või madalate käikudega sõidad.vahest jääb peaaegu seisma. ja paugub ja siuke tunne on et nagu oleks midagi umbes, et ei saaks nagu kütet kätte või vastupidi nagu saaks liigapalju kätte.õkonomaiser on põhjas kui muljud ja absoluutselt ei liigu. ja siis kui pääseb läheb jälle normaalselt.maanteel seda pole nagu juhtunud. just aeglasel sõidul ,linnas või metsavahel madalate käikudega.
milles asi võiks olla ja mida tegema peaks
jään ettepanekuid ootama
murelik omanik.