Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus siis selline, et esisillas on imelik kräuks, kui ebatasasuste peal sõita. See "kräuks" tuleb rattakoopast vedru ja amordi juurest. Kui kohapeal autot kõigutada vaikselt, siis seda "kräuksu" ei ole. Aga ,kui väga tugevalt õõtsutada, siis on seda kuulda. Mis seal võiks sellist häält teha, kas kellelgi on kogemusi sellise probleemiga? Amort tundub korras olevat ja vedru on terve. Mõlemal pool on see probleem, juhipoolel on rohkem kuulda. Muidu on esisild vaikne ja ei kolise.
Enda omal oli ka sama probleem... aga kuskilt otsast ei osanud alustada... ega sisi muud üle ei jäänud kui sai õli pandud vähegi sinna kuhu võimalik, kõik puksid jne ja nii oli rahu majas
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Simsa525 kirjutas:Enda omal oli ka sama probleem... aga kuskilt otsast ei osanud alustada... ega sisi muud üle ei jäänud kui sai õli pandud vähegi sinna kuhu võimalik, kõik puksid jne ja nii oli rahu majas
Lasin roostesurma, sinna tolmukaitse ja mingi puksi vahele. Tundub, et läks hullemaks veel. Vahepeal kadus see kräuks lambist ära ja oli vaikus majas. See kräuks käibki nagu hoogudena st. üks päev on täiesti vaikus ja siis hakkab jälle pihta. Eriti on kuulda seda, kui lamavast üle sõita.
heigosan kirjutas:Ei no on mehed....üks asi on roostesurm ja teine on õli,kax täiesti vastupidise efektiga asja....lase ikka õli
Ok, proovin õli ära siis, kuigi sinna vahele on raske panna seda. Roostesurma lasin selleks, et seda oli hea pihustada sinna ja proovisin, kas märjalt muutub midagi.
Mul on täpselt samasugused sümptomid autol.
Kohapeal õõtutan ja kõigutan - mitte midagi. Sõites aga hakkab vaikselt
krigisema (kuskil juhipoolse esiratta juures), kui on natukenegi ebatasane tee. Siledal teel ei ole.
Simsa525 kirjutas:Enda omal oli ka sama probleem... aga kuskilt otsast ei osanud alustada... ega sisi muud üle ei jäänud kui sai õli pandud vähegi sinna kuhu võimalik, kõik puksid jne ja nii oli rahu majas
Lasin roostesurma, sinna tolmukaitse ja mingi puksi vahele. Tundub, et läks hullemaks veel. Vahepeal kadus see kräuks lambist ära ja oli vaikus majas. See kräuks käibki nagu hoogudena st. üks päev on täiesti vaikus ja siis hakkab jälle pihta. Eriti on kuulda seda, kui lamavast üle sõita.
Ei ole nii. Olen proovinud jälgida seda, kuid täit selgust ei ole saanud. Täiesti lambist oli ühel hetkel vaikus. Ainus seletus asjale on see, et sellel perioodil olid pikemad sõidud ja auto liikus rohkem. Vihmaga vait ei jää.
Vahepeal sai õlitatud ei muutunud midagi. Tundub, et häält teeb see kummipuks või padi, mis tolmukaitse peal on. 100% kindel selles ei ole ja taha järjest katseeksitusmeetodil asju vahetama hakata. Kas seda puksi on raske vahetada ja palju ta maksta võib?
mul 528 e28-l hakkas kah juhipoolne esiamort koos vedruga kriuksuma ja krudisema, kui stabikakont peeti läks ...ei tea kui sarnased e28 ja e34 sillad on, niiet....
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
//M kirjutas:mul 528 e28-l hakkas kah juhipoolne esiamort koos vedruga kriuksuma ja krudisema, kui stabikakont peeti läks ...ei tea kui sarnased e28 ja e34 sillad on, niiet....
Kondid just vahetasin, Lemförder läks alla. Selles viga ei saa olla.
Hakkan ka vaikselt juba tüdinema sest käginast mis kostub ebatasasel teel(nagu enamus Tallinna linnast) sõites.Kigiseb-kägiseb "iga ilmaga",siledal teel probleemi pole.