Piduriketta küsimus
Piduriketta küsimus
Asi nimelt selles et E34 tagumised piduri kettad on pisut sooneliselt kulunud ja ma tahaks neid pisut treiali abiga sirgemaks saada..
Küsiks siis et palju on piduriketta miinimum lubatud paksus.
Kettask on tagumine jahutuseta kettas.
Küsiks siis et palju on piduriketta miinimum lubatud paksus.
Kettask on tagumine jahutuseta kettas.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Ma nüüd ei tea kas sellest abi on aga NK kataloogis E34 2,0 ja alates 88a. näitab paksuseks Th=10.0 Min.Th=8.4
Kas reaalselt on min.8,4 ka või võib ka õhem olla, seda ma ei tea.Ehk oskab mõni targem kommenteerida.
Info võtsin http://www.obtec.dk/index_uk.html
Kas reaalselt on min.8,4 ka või võib ka õhem olla, seda ma ei tea.Ehk oskab mõni targem kommenteerida.
Info võtsin http://www.obtec.dk/index_uk.html
Kipub nii olema et kui originaal ketta pinnast on mill mõlemalt poolt maha kulunud lähevad üsna kiiresti kõveraks.
Endal on tagumised kettad nii imelikult kulunud et alumine pool kettast (sisering) on haljas, ülemine ring on aga täiesti roostes, niiet tööpind on poole väiksem kui peaks olema. Pidurdades kostab vahel tagant sellist kõrr-kõrr häält. Minu puhul ei aita vist enam treimine ka, ainult ketaste ja klotside vahetus. Samas praeguste ketastega ülevaatusel mingit kobinat ei olnud ja pidurdusjõud igati normipiires.
Endal on tagumised kettad nii imelikult kulunud et alumine pool kettast (sisering) on haljas, ülemine ring on aga täiesti roostes, niiet tööpind on poole väiksem kui peaks olema. Pidurdades kostab vahel tagant sellist kõrr-kõrr häält. Minu puhul ei aita vist enam treimine ka, ainult ketaste ja klotside vahetus. Samas praeguste ketastega ülevaatusel mingit kobinat ei olnud ja pidurdusjõud igati normipiires.
Enne kui treima hakkad kaalu ka uute ketaste soetamise võimalust. Mõnel (teadmatul) inimesel on see treimistöö läinud kallimaks kui uued kettad kuna inimene on lihtsalt küla pealt kuulnud, et "uued bemarijupid pidavat ilgelt kallid olema" ja tuttav treial on siis asjad üle käinud... samas töö maksab ka midagi. Ja lõpuks ütleks, et ettenähtust üle poole õhema kettaga sõitmine võib halvasti lõppeda.
Tundmatu treial tegema ei hakka ning mul korra juba tehtud ja kavatsen jääda normi piiridesse.Kui ei anan mah atreida siis ostan uued kettad.Laps lihtsalt ei käi paar kuud lasteaijjas j akettad olemas.Tagumistel piduriketastel on lihtsdal üleval rooste joon..Ma pole veel piduri kettaid maha kiskunud ning veel ei tea millises seisus nad on... Esitasin lihtsalt küsimuse..Jaan kirjutas:Enne kui treima hakkad kaalu ka uute ketaste soetamise võimalust. Mõnel (teadmatul) inimesel on see treimistöö läinud kallimaks kui uued kettad kuna inimene on lihtsalt küla pealt kuulnud, et "uued bemarijupid pidavat ilgelt kallid olema" ja tuttav treial on siis asjad üle käinud... samas töö maksab ka midagi. Ja lõpuks ütleks, et ettenähtust üle poole õhema kettaga sõitmine võib halvasti lõppeda.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kui ketta pind on roostene, siis lase treialil rooste maha treida, aga pind jäägu puutumata. Mina lasin oma autol kässari trumlile (ketta sees) uue pinna treida, sest see pole nii oluline koht. Aga sõidupiduri ketta pinnalt lasin lihtsalt rooste ja sooned maha võtta ilma põhipinda treimata. Sai väga hea. Klots kulus töödeldud pinna järgi ja ketas läks väga ilusaks puhtaks. Muide, täiesti tundmatu treial tegi, läksin lihtsalt ühte metallitöökottaRaino kirjutas:Tundmatu treial tegema ei hakka ning mul korra juba tehtud ja kavatsen jääda normi piiridesse.Kui ei anan mah atreida siis ostan uued kettad.Laps lihtsalt ei käi paar kuud lasteaijjas j akettad olemas.Tagumistel piduriketastel on lihtsdal üleval rooste joon..Ma pole veel piduri kettaid maha kiskunud ning veel ei tea millises seisus nad on... Esitasin lihtsalt küsimuse..

Vaata enne uute ketaste hinda ja siis mõtle veelkord, kas see k*pp ja saadav kvaliteet seda kokkuhoidu väärt on.
Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED
Igor küsis vana ketta eest 300
Treimise eest taheti 200 eek/ketas
Võrdle neid numbreid. Ketaste paar (korralik B osa) ei maksa sellele elus sees üle 1000 eek, aga kvaliteedi vahe on 5 korda.
Pealegi ei ole bemul hea kettaid treida, eriti esimesi - piduripedaal hakkab kole sügavalt võtma - mind nt häirib.
Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED
Igor küsis vana ketta eest 300



Treimise eest taheti 200 eek/ketas



Võrdle neid numbreid. Ketaste paar (korralik B osa) ei maksa sellele elus sees üle 1000 eek, aga kvaliteedi vahe on 5 korda.
Pealegi ei ole bemul hea kettaid treida, eriti esimesi - piduripedaal hakkab kole sügavalt võtma - mind nt häirib.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mina eelistan BMW-l originaalkettaid, ja need võivad pea 1000 kr/tk maksta (tagumised). Lisa sinna uued kässariklotsid 800 kr/komplekt, uued sõidupiduriklotsid ~1000 kr/kompl. Hea treial laseb kettalt rooste mõnekümne krooni eest maha. Hinnavahe on kordades.Aare kirjutas: Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED
Treimise eest taheti 200 eek/ketas![]()
![]()
![]()
Vahest on tore midagi ise kah teha ning see vaev on ju endale..Aare kirjutas:Vaata enne uute ketaste hinda ja siis mõtle veelkord, kas see k*pp ja saadav kvaliteet seda kokkuhoidu väärt on.
Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED
Igor küsis vana ketta eest 300![]()
![]()
![]()
Treimise eest taheti 200 eek/ketas![]()
![]()
![]()
Võrdle neid numbreid. Ketaste paar (korralik B osa) ei maksa sellele elus sees üle 1000 eek, aga kvaliteedi vahe on 5 korda.
Pealegi ei ole bemul hea kettaid treida, eriti esimesi - piduripedaal hakkab kole sügavalt võtma - mind nt häirib.
Mul küll pedaal sügavamalt võttma ei hakanud.pisut vajutda ning kohe tunne kuidas võtab.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.