Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Niisiis sai studeeritud natuke Autodatat ja üllatuseks asi töötab! Autoks 525i 91a. Vilgutab testerlampi ilusti, koodiks oli küll 1444 ehk vigu pole
See küll vist sellest, et aju vahepeal tagant ära oli.
On keegi seda testi veel teinud ja kuivõrd usaldusväärne see on?
ilckurat kirjutas:Niisiis sai studeeritud natuke Autodatat ja üllatuseks asi töötab! Autoks 525i 91a. Vilgutab testerlampi ilusti, koodiks oli küll 1444 ehk vigu pole
See küll vist sellest, et aju vahepeal tagant ära oli.
On keegi seda testi veel teinud ja kuivõrd usaldusväärne see on?
Kuhu Sa selle testlambi ühendasid?
Test ise on sama usaldusväärne, kui teeninduseski. Samad veakoodid ju, lihtsalt teistmoodi näidatakse ja kõike salvestatud infot ei ole võimalik kuvada ka.
Veakoodid kustuvad ära:
a) toite lahtiühendamisel ECU-st (aku või ECU pistik maas)
b) sellesama vilgukoodi testi tegemise järel
c) kustutamisel diagnostikatestriga
d) kui on õnnestunud teha 60 käivitust ilma, et viga oleks kordunud
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kuna täna reede õhtu ja muudki teha siis http://klaabu.pri.ee/ftp/ annab tirida endale Autodata (pane lihtsalt otsingusse).
Sellest programmist on küllaltki palju abi kõikide autode puhul
Eks homme siis seletan kuidas asi käib!
Autodiagnostikud - ärge palun saage pahaseks
ilckurat kirjutas:Kuna täna reede õhtu ja muudki teha siis http://klaabu.pri.ee/ftp/ annab tirida endale Autodata (pane lihtsalt otsingusse).
Sellest programmist on küllaltki palju abi kõikide autode puhul
Eks homme siis seletan kuidas asi käib!
Autodiagnostikud - ärge palun saage pahaseks
Seal kaks versiooni kumma ära tirisid
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Panin screenshotid õpetusest üles ilc.fotopic.net , head proovimist.
Gaasipeedali vajatus ei pruugi igakord välja tulla, mul läks päris mitu korda ennem kui hakkas lampi vilgutama
Torusse ja starpumpa on tõesti raske sisse saada, kuid mõnikord näkkab. Ise tõmbasin endale sealt Autodata 2004, mida vist enam küll üleval ei ole
ilckurat kirjutas:Eks homme siis seletan kuidas asi käib!
Räägi parem, kuda Sa selle testlambi sinna ECU pistiku 8-da otsa vahele said? On sul see Break-out-Box olemas või võtsid pistiku lahti või veel mõni nipp?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Räägi parem, kuda Sa selle testlambi sinna ECU pistiku 8-da otsa vahele said? On sul see Break-out-Box olemas või võtsid pistiku lahti või veel mõni nipp?
see ju päris lihtne, plastikosa pistikul käib maha...
ainuke asi, et veakoodid kustuvad ka siis ära
1variant nõelaga läbi isolatsiooni, kuid siis hakkab juhe seest ussitama...
ja pealegi peab teadma, milline juhe
nii et...Laki 6
või Kauba 1
või UM
Testlambi ühendasin nii nagu teha ei tohi
Aju pistik maha, väikese läbimõõduga vaskjuhe silmusena klemmi nr 8 ümber ja ettevaatlikult pistik uuesti peale.
Jätsin ta "ajutiselt" külge kuna kõrvalnäht on jah see et vead kustuvad.
Eile pistsin uuesti LEDi taha ja ikka kood 1444
Tore olekski teada, kas kellelgi mõnda veakoodi ka näitab