Peale ühte sõitu märkasin, et sumpsist tuli tavalisest rohkem sellist valget suitsu. Meenus et see võib olla jahutusvedeliku sattumisest mootorisse. Õlivarrast kontrollides oli selle plastmassosa ülemises osas mingi hallikas hõbedane kiht mis kaltsuga tõmmates kergelt ära tuli. Teistkordsel mõõtmisel enam sellist kihti ei tulnud. Lisaks sellele võib täheldada jahutusvedeliku kadumist kuskile. Aga samas mootori temp püsib koguaeg normides. Kas plokikaanetihend läbi või miski pragu kuskil?
Ja kui tegemiseks läheb, kas see on mingi lihtsam töö, et sellega ka mõni nö "külamees" hakkama saaks, või peaks UM'i pöörduma?
Millise summaga peaks sellise töö juures arvestama? tihend+töö või halvemal juhul siis plokikaas+tihend+töö ?
asjaliku info eest tänud juba ette
Ti:T@natuke.mures
E36, 325, 91.a hallikas kiht õlivardal
E36, 325, 91.a hallikas kiht õlivardal
Kui enam kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
ei ole nagu mingit loiku auto all täheldanud. ja kui silm ei eksi, siis tundub et jahutusvedeliku tase langeb alati mingile kindlale taseme ja siis nagu jääb pidama. aga see võib ka ainult tunduda sedasi.
UM'i hooldusest kirjutati mulle sellise kirja peale sedasi:
UM'i hooldusest kirjutati mulle sellise kirja peale sedasi:
Aga ikkagi tuli sumpsist tavalisest rohkem ja sellist valget tossu.Kontrolli, kas veepump ei leki. Õli varda peale on tekkinud ilmselt kondens. Kui veepump ei leki, siis võib olla küll plokikaane tihend.
Külasepp seda teha ei saa, kuna nukvõlli asend fikseeritakse spetsiaalse rakisega, mida tal pole.Töö umbes 3874.-eek ja varuosad 1500.-eek.
Kui enam kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
Eriti hull on see, kui sõidad vaid kilomeetriseid otsi ja lased jälle enne käivitamist mootoril maha jahtuda. Usun, et paanikaks pole ehk põhjust, kuid kontrolli regulaarselt ja ole valmis ka halvimaks! Igatahes minu siiras kaastunne, kui ikka asi jama. 

Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Ega jah päris iga külamees seda teha ei saa aga kui natuke nuppu on ja enne teinud, siis saab sellega hakkama küll.
Minul 525 TDS-il ka ei pidanud kütusepumpa ja kaane tihendit ise vahtada saama, aga saab.
Igaljuhul võid Aivari poole pöörduda
Töö korralik ja hind soodne
5062088
Minul 525 TDS-il ka ei pidanud kütusepumpa ja kaane tihendit ise vahtada saama, aga saab.
Igaljuhul võid Aivari poole pöörduda


5062088
Mercedes EQS 450+ 2022