Probleem mootoriga
Probleem mootoriga
Asi jārgmine: autoks e30 3,5 mootoriga. Auto suri uks paev lihtsalt āra kui ōhtul seisma jātsin. Bena surve on, sāde on aga ei kāivitu. Elektrik utles et pihustitesse signaali ei tule, kas on teema ajus voi voib mujal ka olla. Teisi ajusid olen proovinud ja ei midagi. Endal peal 2,5se aju.
[quote][i]Algselt postitas Karel[/i]
Asi jārgmine: autoks e30 3,5 mootoriga. Auto suri uks paev lihtsalt āra kui ōhtul seisma jātsin. Bena surve on, sāde on aga ei kāivitu. Elektrik utles et pihustitesse signaali ei tule, kas on teema ajus voi voib mujal ka olla. Teisi ajusid olen proovinud ja ei midagi. Endal peal 2,5se aju. [/quote]
Minul oli kunagi sama jama kui need 2 magnetandurit sidurikojas
sidurist eraldunud jupiga ränga kolaka said. Asja lahendas
väga kiiresti UM (ca 20 min). Teine taoline asi on juhtunud
kui ajus joodise pragunemise tõttu mingid transistorid logisema
hakkasid.
Asi jārgmine: autoks e30 3,5 mootoriga. Auto suri uks paev lihtsalt āra kui ōhtul seisma jātsin. Bena surve on, sāde on aga ei kāivitu. Elektrik utles et pihustitesse signaali ei tule, kas on teema ajus voi voib mujal ka olla. Teisi ajusid olen proovinud ja ei midagi. Endal peal 2,5se aju. [/quote]
Minul oli kunagi sama jama kui need 2 magnetandurit sidurikojas
sidurist eraldunud jupiga ränga kolaka said. Asja lahendas
väga kiiresti UM (ca 20 min). Teine taoline asi on juhtunud
kui ajus joodise pragunemise tõttu mingid transistorid logisema
hakkasid.
[quote][i]Algselt postitas Karel[/i]
Aare mis see UM on, kui küsida tohib. Ja veel, mis sa selle ajuga tegid siis kui need seal logisesid. [/quote]
UM = United Motors ehk BMW esindus www.bmw.ee
Aare mis see UM on, kui küsida tohib. Ja veel, mis sa selle ajuga tegid siis kui need seal logisesid. [/quote]
UM = United Motors ehk BMW esindus www.bmw.ee
Minul kunagi oli ka mingi probleem et töötas vaid suurtel pööretel ja viga oli selles et juhtmete jämedas soolikas olid pihustite ühe poole juhtmed sisse põlenud ja kohe täiega. Vaata oma juhtmed üle kas on näha mingit kahtlast sulakohta. Kusjuures panin teised juhtmed ja töötab siiamaani 3a. Mix nii juhtus ei tea mina ega ka see mees kes asjaga tegeles tollal sest andurid ja aju olid korras ja se osa kus oli põleng oli 3 pritsungijuhtmete üks ahelapool millest üks juhe oli terves pikkuses rüüsi ää põletand. Ühesõnaga müstika. Vanad juhtmed on siiamaani alles ja aru ei saa kuda see sai võimalik olla.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
2.5 ja 3.5 aju
[quote][i]Algselt postitas Karel[/i]
2,5se aju oli kohe peal, mina pole seda sinna pannud. [/quote]
NB! 3.5 motronic hakkab tööle ja sõidab ka
2.5 motronicu ajuga, kuid sellega ei tule
täisvõimsust. Tuleks muuhulgas õige aju
panna:(
Jootmisest niipalju, et kui auto hakkab
aukudes või muud moodi aju raputades jukerdama,
siis on tõenöoliselt mõni elektroonikajubin
ajapikku lahti loksunud.
2,5se aju oli kohe peal, mina pole seda sinna pannud. [/quote]
NB! 3.5 motronic hakkab tööle ja sõidab ka
2.5 motronicu ajuga, kuid sellega ei tule
täisvõimsust. Tuleks muuhulgas õige aju
panna:(
Jootmisest niipalju, et kui auto hakkab
aukudes või muud moodi aju raputades jukerdama,
siis on tõenöoliselt mõni elektroonikajubin
ajapikku lahti loksunud.