lamda andur
lamda andur
minul siiis on mure sellline käisin diagnostikas ja lambda andur nõrk kas seda universaal andurit ka tasub panna ja kust seda saab normaalse hinnnaga autoks siiis on 320 e36
Endal oli sama mure.
Ostsin hoiatustele vaatamatta universaali (1100.EEK-i) keerasin alla
sõidab vahemalt esialgu ei jäänud kuidagi soojast peast uimaseks.
Sõitnud momendis ca. kuu aega eks edasi näib.
Originaal oli UM-is mingi 2400-eeki.
Mootor mul m50-d
Truumu teadis rääkida ,et tema kogemuste põhjal universaal lambdatest 20-est kolm ei toiminud õieti.
Ostsin hoiatustele vaatamatta universaali (1100.EEK-i) keerasin alla
sõidab vahemalt esialgu ei jäänud kuidagi soojast peast uimaseks.
Sõitnud momendis ca. kuu aega eks edasi näib.
Originaal oli UM-is mingi 2400-eeki.
Mootor mul m50-d
Truumu teadis rääkida ,et tema kogemuste põhjal universaal lambdatest 20-est kolm ei toiminud õieti.
Tubli! Kui see Lada ikka on Boschi oma, pritse neil uuemal ajal ju GM. Aga GAZ 24 pritsungiga variant kasutab Bosch-i lambdat sest neil Boschi pritse ka.AndresS kirjutas:On olemas LADA originaalvaruosana Boschi lambda. Nelja juhtmega, kuid siis GM'i mingi pistikuga. Hinnaklass ca 800EEK. Ma usun, et see hinnavahe tasub uurimise ära.
Ja seda lambdat (Boschi analoog) tehakse ka kuskil venemaal, mis kinnitatud andmetel pidi väga hästi töötama.
Ise olen juba mitmes vene juppe müüvas poes küsinud, Lada omi pakutakse tellimise peale, Volga omi pole veel leidnud. Kpl. "Volga" on veel küll käimata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
a kust siiis saab seda boschi lamdatAndresS kirjutas:Bosch mis Bosch. Karp, kirjad anduri peal ja muu.
Pere teisele autole (A4) ma selle sebisin. Kõigepealt panin universaalse... mis oli nii laisk, et tahtis kohe väljavahetamist saada. Mõttetult raha maha visatud. Boschiga aga töötab mootor jälle nagu kell.
No selge, sinna USSR autode alla ongi neil pakkuda kas originaali, hind siis nagu mainisid või seda Iskra (vms.) tehase toodangut, mida peaks veel odavamalt saama aga käima pidi sama hästi.AndresS kirjutas:Bosch mis Bosch. Karp, kirjad anduri peal ja muu.
Pere teisele autole (A4) ma selle sebisin. Kõigepealt panin universaalse... mis oli nii laisk, et tahtis kohe väljavahetamist saada. Mõttetult raha maha visatud. Boschiga aga töötab mootor jälle nagu kell.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nagu ma kirjutasin, tahtis vähemalt see lada oma pistiku vahetust ja jootmist. Ja see ühendus peab olema seal korralik, kuna mäletamistmööda liikus info juhet mööda alla 1v pingena. Seega võiks seda teha mees, kes teab, mida ja kuidas ta teeb ning kes ka enne jootekolbi käes on hoidnudkalju kirjutas:ja siis aint osta ja pane alla?

Kuna tundub suurem huvi olema, siis katsun uurida siis selle lada lambda saamisvõimalusi ja kohtasid. Kuna ma ise selle tuttava tuttava kaudu sebisin, ei oska kohe nipsust öelda.
Sellestki siin varem juba heietatud, oli kaks seisukohta: ühed jootmise ja teised crimpimise poolt. Kuna seal juhtmetes on kasutusel mingi terastraat vms, siis lihtsalt tina ja kampoliga see jootmine välja ei tule. Selle õppisin mina meie eelmisest väitlusest.AndresS kirjutas:tahtis vähemalt see lada oma pistiku vahetust ja jootmist. Ja see ühendus peab olema seal korralik, kuna mäletamistmööda liikus info juhet mööda alla 1v pingena. Seega võiks seda teha mees, kes teab, mida ja kuidas ta teeb ning kes ka enne jootekolbi käes on hoidnud
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ma ostsin juba sellle anduri ära lada keskusest hind oli 725 eeku ja kruttisin juba allla ka tundaub nagu et tööötaksAndresS kirjutas:Nagu ma kirjutasin, tahtis vähemalt see lada oma pistiku vahetust ja jootmist. Ja see ühendus peab olema seal korralik, kuna mäletamistmööda liikus info juhet mööda alla 1v pingena. Seega võiks seda teha mees, kes teab, mida ja kuidas ta teeb ning kes ka enne jootekolbi käes on hoidnudkalju kirjutas:ja siis aint osta ja pane alla?
Kuna tundub suurem huvi olema, siis katsun uurida siis selle lada lambda saamisvõimalusi ja kohtasid. Kuna ma ise selle tuttava tuttava kaudu sebisin, ei oska kohe nipsust öelda.


Kinobuss tuli külla!truumu kirjutas:http://www.boschusa.com/media/video/Vid ... oSpeed=225

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Millise pistikuga see LADA lambda on? Minu auto all on ümarguse pistikuga nelja otsaga (otsad sellised parajad vardad) kas see siis sobib sinna. Igatahes universaal lambda pistik nelja otsaga (vardad nagu peenikesed traadikesed) oli laperguse pistikuga. Ehk siis ei ole vaja LADA lambda pistikut õmber ehitama hakata, või ikkagi pistik ei sobi.
Või jääb siiski ainult UM-ist originaal osta
Või jääb siiski ainult UM-ist originaal osta

Ütleme nii, et on ka sealt Baktist mitu korda küsitud. Kohe ja märgatava hinnavahega saab sealt samamoodi Boschi universaallambda, ilma pistikuta. Täpselt margispetsiifilist neil tavaliselt kohapeal pole (minu oma kindlasti mitte) ja hinnavahe UM-iga on juba suht sümboolne.kalef kirjutas:ei pea ostma originaali UM-ist , ka Bakt Kaubanduse AS müüb sulle originaali ja hinna vahe on juba nendel kahel märgatav.
See ei tähenda muidugi, et see andur ise seal allotsas oluliselt erinev oleks. Ma ostaks ka selle nn. universaali sealt ja tõstaks pistiku ringi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Otsi siitsamast tehnilise foorumist, mõni aega tagasi oli just sellest juttu siin. Kui tead, missugune juhe kuhu läheb, siis on ju lihtne.
Vana pistiku otsa jätad ikka ka jupi juhtmeid ja ühendad juhtmed omavahel, mitte ei hakka pistikut ennast arutama (see on hermetiseeritud ka). On kaks varianti: crimpimine ja jootmine. Jootmise probleem on selles, et kuna anduri juhtmed on mingist terastraadist, siis lihtsalt kampoli ja tinaga ühendust ei saa.
Vana pistiku otsa jätad ikka ka jupi juhtmeid ja ühendad juhtmed omavahel, mitte ei hakka pistikut ennast arutama (see on hermetiseeritud ka). On kaks varianti: crimpimine ja jootmine. Jootmise probleem on selles, et kuna anduri juhtmed on mingist terastraadist, siis lihtsalt kampoli ja tinaga ühendust ei saa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mul siis lihtsalt vedanud tuleb välja , et sealt kohe originaal otsaga ja odavamalt õnnestunud saada ?priitv8 kirjutas:Ütleme nii, et on ka sealt Baktist mitu korda küsitud. Kohe ja märgatava hinnavahega saab sealt samamoodi Boschi universaallambda, ilma pistikuta. Täpselt margispetsiifilist neil tavaliselt kohapeal pole (minu oma kindlasti mitte) ja hinnavahe UM-iga on juba suht sümboolne.kalef kirjutas:ei pea ostma originaali UM-ist , ka Bakt Kaubanduse AS müüb sulle originaali ja hinna vahe on juba nendel kahel märgatav.
See ei tähenda muidugi, et see andur ise seal allotsas oluliselt erinev oleks. Ma ostaks ka selle nn. universaali sealt ja tõstaks pistiku ringi.

