K:kuue käiguline kast
K:kuue käiguline kast
sai siis ostetud e30 318,83a ja sellel peal kuuene kast ...nagu kuus edasikäiku ja 1 tagasi .et kas selline asi ei ole vist tavaline?? palju kuuese kasti väärtus olla võib???
tagurpidi ette vasakule jah .....ei ole nuppp nupu peal ei ole üldse numbreid aint bemari logo on
kuus edasi käiku on ikka ...pole saanud muidugi suurema kiiruse pealt proovida veel aga kui panin neljandalt nö kuuenda siis oli ikka sitaks madalam...ja viies kah olemas vahepeal eks vaatab homme ilmselt garaageõhtu et siis saab lähemalt rääkida peale homset et misasi see on

kuus edasi käiku on ikka ...pole saanud muidugi suurema kiiruse pealt proovida veel aga kui panin neljandalt nö kuuenda siis oli ikka sitaks madalam...ja viies kah olemas vahepeal eks vaatab homme ilmselt garaageõhtu et siis saab lähemalt rääkida peale homset et misasi see on

Re: K:kuue käiguline kast
kle ma tahaks ka seda nalja oma silmaga näha? Kus see võimalik oleks?henry672 kirjutas:sai siis ostetud e30 318,83a ja sellel peal kuuene kast ...nagu kuus edasikäiku ja 1 tagasi .et kas selline asi ei ole vist tavaline?? palju kuuese kasti väärtus olla võib???
et kannatage homseni ja siis saab teada kas ajan kelbast suust välja või mitte
...ise arvan et mitte ...
aga kui asi õige on siis saab ikka HUVILISTELE näidata

aga kui asi õige on siis saab ikka HUVILISTELE näidata

Viimati muutis henry672, 13.11.2004 01:18 43, muudetud 1 kord kokku.
Karta oń et tuleb konsiilium kokku kutsuda Teeks ära mingi päev, sest mul ka mõistus otsas. Teeks selle konsiiliumi näiteks homme, sest pühapäeval pole nagunii miskit paremat teha, kui ekstreemsusi vaadata
Üks asi mis kohe kindlalt reedab et see kast sinna kohekuidagi sobida ei tohiks on see, et salongis piirab käigukangi ümbris näiteks tagurpidi käigu sisse panemist. Alles suure surumise peale ja tugevalt konsoolile jõu avaldamisega see õnnestub. Müstika ja utoopia see minujaoks on aga tehke mis tahahate see kast seal otsas on kuue käiguline
Üks asi mis kohe kindlalt reedab et see kast sinna kohekuidagi sobida ei tohiks on see, et salongis piirab käigukangi ümbris näiteks tagurpidi käigu sisse panemist. Alles suure surumise peale ja tugevalt konsoolile jõu avaldamisega see õnnestub. Müstika ja utoopia see minujaoks on aga tehke mis tahahate see kast seal otsas on kuue käiguline
Einoh, on alles läbu
M10 sidurikojast on abi väga vähe, sest 1,8-l on naljasidur ja sidurivõlli nuudid on erinevad.
Kes on M3o otsa käivat kasti toppinud E30 tunnelisse selles asendis, nagu M10 puhul see seal istuma peaks, see teab, et ilma suure kuvaldata see sinna ei lähe. Kuuene on nn suure mootor kast, mis on kõikidest M10/20/40 kastidest tublisti suurem.
Pluss kõik kuuesed kastid kasutavad suure muhviga kardaani, 318 kardaan on väikse muhviga ning tagareduktori flants on väikse muhvi järgi tehtud. Seega aretus seal alla ei piirdu üksnes kasti vahetükiga ja seda lolli tahaks kohe ise näha, kes 318-le kuuese kasti otsa aretab

M10 sidurikojast on abi väga vähe, sest 1,8-l on naljasidur ja sidurivõlli nuudid on erinevad.
Kes on M3o otsa käivat kasti toppinud E30 tunnelisse selles asendis, nagu M10 puhul see seal istuma peaks, see teab, et ilma suure kuvaldata see sinna ei lähe. Kuuene on nn suure mootor kast, mis on kõikidest M10/20/40 kastidest tublisti suurem.
Pluss kõik kuuesed kastid kasutavad suure muhviga kardaani, 318 kardaan on väikse muhviga ning tagareduktori flants on väikse muhvi järgi tehtud. Seega aretus seal alla ei piirdu üksnes kasti vahetükiga ja seda lolli tahaks kohe ise näha, kes 318-le kuuese kasti otsa aretab

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990