Sihuke porobla, et ajasin täis lastis autoga maal väikesel rööbastee jupilt mingile kivile otsa ja sain kaks kolakat vastu põhja. Teine lõhkus auto keskel olnud miki metall kronsteini ära, keerates selle kahekorra ja kiskudes ühe selle kinnituspoldi pooleks lusa.
Sõites tegi koletad häält, sõidsin bensukas masina ühe poolega äärekivile ja kiskusin seda kahekorra olevat käkki sealt kardaani toru küljest eebliga pisut eemale. No hääl läks paremaks aga pidurdades ikka klobiseb, samuti tühikäigul on vibra suurem kui varem.
Sellest autost eriti ei jaga, mis jubin see oli ja kui suur kahju sündis.
Kas vastab tõele, et see võis olla masina keskosas asetsev kardaani puks? miskit kummi küll ei näinud aga ehk kadus see "paugu" hetkel juba alt...ja kuna vibra sees on kardaan paigast tänu "paugule" ja puksi puudumisele.
Kuidas viga parandada, uus kardaan koos selle puksi või mis ta nimi on maksab 1200 juba uurisin Sauelt.
Kas peab vahetama ka kardaani või saab puksiga vaid hakkama ? on kellelgi kogemusi selle kohta?
Masin: 94a BMW Touring 2,5 TDS, automaat
Ette tänades
Kivi otsa sõitsin - kardaan katki ?
http://www.elcats.ru/
Võta sealt oma auto lahti ja saad vastuse mis seal all on ja olema peaks.
Võta sealt oma auto lahti ja saad vastuse mis seal all on ja olema peaks.
1000 krooni kardaani kandelaagri eest on küll narr maksta. Seda raha võib maksta uue guibo e. kummiseibi eest, mis käigukasti ja kardaani vahel. Kandelaagri ostsin uue Autopartnerist umbes 200 krooniga.
edit: sorry, ei lugenud hoolega: kardaani ja pukside eest pole seda muidugi liiga palju, aga need kummidetailid ma jätaks Igorile ja alla paneks uued. Kardaani ostmise vajaduse pead ise välja selgitama.
edit: sorry, ei lugenud hoolega: kardaani ja pukside eest pole seda muidugi liiga palju, aga need kummidetailid ma jätaks Igorile ja alla paneks uued. Kardaani ostmise vajaduse pead ise välja selgitama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kui kandelaagrit silmas pead, siis selle eemaldamiseks tuleb kardaan kaheks tõmmata/taguda või muud pornot kasutades sed teha
Peale seda tuleb kandelaagrit kinni hoidev metallist niblakas eest ära võtta (ümmargune mingi stopperasi on), ja siis kruvikeeraja vahele ja kangutama. Kui nii ei tule ära siis haamriga kallale. Täna just garaazhis tegime seda 
Ehk siis kardaan käib tugilaagri juurest kaheks jah.


Ehk siis kardaan käib tugilaagri juurest kaheks jah.
Sain kanalisse ja ka asja korda, kivi langes südamelt kui nägin, et polegi tugilaager/puks vaid miski arusaamatut eesmäkki täitev (kaitse?)kronstein mis asub pisut enne tagasilda kardaani all. See oli parajalt krussis ja poldid pooleks...tuli relaga jupitada et kardaani vahelt kätte saada. Sai parandatud - liimitud ka samas õnnetuses laksu saanud karteri põhi. Plastikate liimitud ja värvitud ning karteri kaan oma 4 cm praoga samuti üle tõmmatud plasticpadinoliga...
Nali naljaks aga huvi pärast uurisin ka hiljem seda kivi..täitsa uskumatu aga kiviks on seda raske nimetada...miski väike mügar oli...lähemalt aga sündmuspaika uurides selgus, et tänu maapinna iseärasustele muutus see tõelaiseks kiviks - auto nagu rööbastes..
Tänud vastajatele, abi oli kindlasti
Nali naljaks aga huvi pärast uurisin ka hiljem seda kivi..täitsa uskumatu aga kiviks on seda raske nimetada...miski väike mügar oli...lähemalt aga sündmuspaika uurides selgus, et tänu maapinna iseärasustele muutus see tõelaiseks kiviks - auto nagu rööbastes..
Tänud vastajatele, abi oli kindlasti