õlivahetus
Ma ei teagi millal nad Castrolile üle läksid,aga ma läksin sinna õli ja hammasrihma vahetama ja nad tahtsid panna mulle Castroli õli. Rääkisime nati pikemalt ka õlidest ja küsisin,et kuda Valvoline'ga on ning öeldi,et kasutasid kunagi ,aga jah et kippusid bemud seda ära sööma ja nüüd neil aint Castrol.
teema nii pikalt-laialt läbi arutatud, et hakkab juba igavaks muutuma...
Priit (V8) avaldas lausa tabeli, kus BMW poolt lubatud õlid sees(praktiliselt kõik tootjad, mis meie turul
)
lõppsõna valiku juures jääb ikkagi autoomanikule ja tema rahakotile
nagu elu on näidanud, on siiski mingi kriteerium, mida peaks arvestama-hind
st. ei ole olemas odavat ja head kaupa, üks välistab teise(üldjuhul)
mõni kaup üle-, mõni alamaksustatud, kuid põhimõte ikkagi ühene:odav on kehvem, kallim- parema kvaliteediga
järeldused teeb igaüks ise...
ja veel, kui inimesel jätkub raha kalli ja võimsa auto ostmiseks(mida BMW siiski on) peaks jaguma ka selle ülalpidamiseks
kui mitte, siis peaks valima odavama automargi, mis võib ka saasta alla neelata
kurb näide enamustest E30-test, mis tursaks sõidetud tänu rahapuudusele
kardan, et E34-d lähevad sama rada...
ning veel, kui sa kahtled, kas õli on sobiv, võta maha klapikambri kaas
kui mootor seest läigib nagu uus, on tegemist kvaliteetse õliga
samuti mootri hääl ja õlikulu võivad sulle ühtteist rääkida...
Priit (V8) avaldas lausa tabeli, kus BMW poolt lubatud õlid sees(praktiliselt kõik tootjad, mis meie turul

lõppsõna valiku juures jääb ikkagi autoomanikule ja tema rahakotile
nagu elu on näidanud, on siiski mingi kriteerium, mida peaks arvestama-hind
st. ei ole olemas odavat ja head kaupa, üks välistab teise(üldjuhul)
mõni kaup üle-, mõni alamaksustatud, kuid põhimõte ikkagi ühene:odav on kehvem, kallim- parema kvaliteediga
järeldused teeb igaüks ise...
ja veel, kui inimesel jätkub raha kalli ja võimsa auto ostmiseks(mida BMW siiski on) peaks jaguma ka selle ülalpidamiseks
kui mitte, siis peaks valima odavama automargi, mis võib ka saasta alla neelata
kurb näide enamustest E30-test, mis tursaks sõidetud tänu rahapuudusele

kardan, et E34-d lähevad sama rada...
ning veel, kui sa kahtled, kas õli on sobiv, võta maha klapikambri kaas
kui mootor seest läigib nagu uus, on tegemist kvaliteetse õliga
samuti mootri hääl ja õlikulu võivad sulle ühtteist rääkida...
Mina soovitan igal juhul teha ja kui aus olla siis vaadates õlikorgist sisse ja nähes miskit ködi tuleks teha 2 läbipesu , esimene selle pudelikeemiaga mida müüakse bensujaamades ja seejärel öli välja lasta ja siis sisse valada norm kogus mingit läbipesuõli , mida on ka igas normaalsemas autopoes müüa või odava suvalise mootoriõliga . Ise olen kasutanud ka transmissiooniõli ja ei ole miskit juhtunud. Ja alles seejärel korralik uus sisse ja vähemalt saad kindel olla et õli sai pandud puhtasse mootorisse 

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Minul läks täna nii et asjaolude kokkulangemisel panin täna oma saanile (e 28 '82 520i) sisse 5w 40 castroli. Enne oli sees valvoline poolsynt 10w40. Kysin nüüd teadjamatelt, et kas midagi valesti ei saanud
Ptw enne vahetasin just kõik eesmised simmerlingid (koos hammasrihmaga) ka ära, need jooksid. nüüd enam ei jookse. Pärast simmersite vahetust ei tilkunud ka enam kuskilt vana õliga. Uuega pole veel üle 100 km sõita jõudnud .. Aga kas 5w 40 castroli synt on sellisele vanale saanile üldse hea? Või peaks uuesti kiirelt millegi vastu ära vahetama
?


-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
mina sõitsin 8000km valvoline poolsündiga ja siis nüüd lõpus valasin pool liitrit peale.Ise ka ei saa aru kus see kadus, kuna tagant ei suitse mitte üks gramm ja mootor jummala kuiv.
Praegu panin esso poolsündi kuna isa autodes see sees käind ja need ilusti töötanud,praegu käib mootor vaikselt ja tundub ,et talle meeldib see vist.
Praegu panin esso poolsündi kuna isa autodes see sees käind ja need ilusti töötanud,praegu käib mootor vaikselt ja tundub ,et talle meeldib see vist.
E36 käsiraamat on mul kättesaadav, aga hetkel mitte käeulatuses. Võimalusel skännin ära sealt vajaliku. Kuna mootorid on neil osalt samad, siis on ka õlidiagramm sarnane.
Abiks on ka järgnev dokument, mis peaks kõigi kohta kehtima
http://www.hot.ee/vool/bmw/viskoossus.pdf
Vastuoluline on seal see, et longlife ja special õlisid lubatakse väga suures temperatuurivahemikus kasutada, aga samas tekstis on kirjas, et madalviskoossete õlidega (5w-20, 5w-30) pikaajaliselt kõrgeid pöördeid ja suuri koormusi vältida kõrgete välistemperatuuride korral. Lühiajaliselt on lubatud temperatuuripiiridest väljuda. Sellel diagrammil on võrreldes vanemast ajast E34 kohta käivaga viskoossused ülespoole nihutatud.
Eelkõnelejad on kirjutanud, et BP Visco õlidega tekib õli vahutamine. Mul isa on juba aastaid Visco 3000 10w-40 õli kasutanud ja pole sellist probleemi olnud.
Abiks on ka järgnev dokument, mis peaks kõigi kohta kehtima
http://www.hot.ee/vool/bmw/viskoossus.pdf
Vastuoluline on seal see, et longlife ja special õlisid lubatakse väga suures temperatuurivahemikus kasutada, aga samas tekstis on kirjas, et madalviskoossete õlidega (5w-20, 5w-30) pikaajaliselt kõrgeid pöördeid ja suuri koormusi vältida kõrgete välistemperatuuride korral. Lühiajaliselt on lubatud temperatuuripiiridest väljuda. Sellel diagrammil on võrreldes vanemast ajast E34 kohta käivaga viskoossused ülespoole nihutatud.
Eelkõnelejad on kirjutanud, et BP Visco õlidega tekib õli vahutamine. Mul isa on juba aastaid Visco 3000 10w-40 õli kasutanud ja pole sellist probleemi olnud.
Sõidurõõm
minu teada keretüübist ei tohiks õlimark erineda kui siis ainult mootoristmeph kirjutas:Kas kellelgi on mingit tabelit E36'le, mis foorumist vahepeal E34 kohta läbi käis, kus olid kirjas erinevad mootoriõli tüübid, mida erinevates kliimades mootorisse valada?
Loodan, et väljendasin ennast arusaadavalt.

kui kõike seda arvestada et mis mootorist mis mootorini on pandud
igale keretüübile siis tasuks nagu mootori kubatuurile ning selle aastale/aastatele rohkem rõhku panna
vastuseks siis: E36 ja E34 kered(võrrist kuni raketini) tarbivad seda õli mis mootorist välja nõrgub ja just nimelt kered

Viimati muutis Lauri_B, 02.12.2004 01:00 25, muudetud 1 kord kokku.
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Hetkel valin kahe tootja täissünt õli vahel:
1. Pennzoil 5W40
2. Gulf 5W40
Aidake soovitustega, kumba eelistada
Autoks E36 320i 1991 a.
1. Pennzoil 5W40
2. Gulf 5W40
Aidake soovitustega, kumba eelistada

Autoks E36 320i 1991 a.
Viimati muutis erx27, 05.01.2006 11:18 01, muudetud 2 korda kokku.
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
Õli
Mõni on ikka tõsine kooner, sihkesed võimsad mootorid ja õli pannakse miskit teab mis ja öeldakse et võiks odavam olla.
Mul on peres 60kw Opel Zafira diisel ja sellelgi on Mobil-1 Rally Formula 5W-50 sees.
Mul on peres 60kw Opel Zafira diisel ja sellelgi on Mobil-1 Rally Formula 5W-50 sees.
Re: Õli
[quote="Andrei8"]Mõni on ikka tõsine kooner, sihkesed võimsad mootorid ja õli pannakse miskit teab mis ja öeldakse et võiks odavam olla.
Mul on peres 60kw Opel Zafira diisel ja sellelgi on Mobil-1 Rally Formula 5W-50 sees.[/quote
Küllap siis tänu sellele tunned ennast nagu ferrari roolis, kui nii "kõva" õli sees ?
Mul on peres 60kw Opel Zafira diisel ja sellelgi on Mobil-1 Rally Formula 5W-50 sees.[/quote
Küllap siis tänu sellele tunned ennast nagu ferrari roolis, kui nii "kõva" õli sees ?

Ise küsin, ise vastanerx27 kirjutas:Hetkel valin kahe tootja täissünt õli vahel:
1. Pennzoil 5W40
2. Gulf 5W40

Niisiis, õlivahetus nüüd tehtud

Otsustasin Gulfpride GLV 5W-40 täissünteetilise mootoriõli kasuks. Minu 2.0 mootoriga E36-le mahtus seda sisse 7 liitrit.
Kuna varasem kogemus antud mootoriõliga puudub, siis tulemust saab näha järgmisel õlivahetusel.
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..