E36-le LSD differ!
E36-le LSD differ!
Otsing tulemust ei andnud, kuigi tean, et teemat on räägitud. Olen kindel, et on palju E36 omanikke, kes seda teemat vaatavad.
Nagu olen aru saanud, pole E36-le eriti lihtne sellist asja leida, kuid mäletan, et keegi kunagi kirjutas, et E30 diffri sisu annab E36 omasst tõsta. Äkki see keegi, kes on seda teinud või teab sellest midagi jagaks natuke infot. Mis on põhilised probleemid ja kuidas kõrvaldada.
Nagu olen aru saanud, pole E36-le eriti lihtne sellist asja leida, kuid mäletan, et keegi kunagi kirjutas, et E30 diffri sisu annab E36 omasst tõsta. Äkki see keegi, kes on seda teinud või teab sellest midagi jagaks natuke infot. Mis on põhilised probleemid ja kuidas kõrvaldada.
Re: E36-le LSD differ!
Oli jutuks http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=8370marx kirjutas:Otsing tulemust ei andnud, kuigi tean, et teemat on räägitud. Olen kindel, et on palju E36 omanikke, kes seda teemat vaatavad.
Nagu olen aru saanud, pole E36-le eriti lihtne sellist asja leida, kuid mäletan, et keegi kunagi kirjutas, et E30 diffri sisu annab E36 omasst tõsta. Äkki see keegi, kes on seda teinud või teab sellest midagi jagaks natuke infot. Mis on põhilised probleemid ja kuidas kõrvaldada.
Edasises pöörduda patriku poole.
Jama on selles, et sobivad E30 suured difrid ei sobi ülekandelt, sest E36/E34 M50 mootori otsas olev kast on pisut teise põhimõttega ja tema viienda käigu ülekanne on 1.00 (nagu E30 sportkastil). E30 tavakastil on aga 5s midagi 0,80...... Seepärast on E36-l väga kiire (madala ülekandega arvuliselt) tagareduktor.
Samasuguseid ülekandearve kasutatakse kiirendava 5. käiguga autodel
vaid väga suurte mootorite juures, reeglina 3.5 ja suurematel.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Huvitavat lugemist (väga läbu, aga tera leiad üles) difritest:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... ntial.html
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... ntial.html
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
3.15 peaks olema.
Sauel on viimasel ajal hinnad lõpp kirveks läinud, mina olen kõik difrid mujalt odavamalt saanud, lsd eest pole ühtegi korda üle 2000 maksnud, ka 1000 krooniga on saadud.
Tõsi, mina väikesi ja suuri ei kasuta, sest mul alla 3.5 autosid pole
Sauel on viimasel ajal hinnad lõpp kirveks läinud, mina olen kõik difrid mujalt odavamalt saanud, lsd eest pole ühtegi korda üle 2000 maksnud, ka 1000 krooniga on saadud.
Tõsi, mina väikesi ja suuri ei kasuta, sest mul alla 3.5 autosid pole
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Indrek ma paneks 535 lsd, kui muidugi $$ probleemi ei valmista siis www.quaife.co.uk
Kui on tegemist stock mootoriga, siis kärab suur e30 oma kah.Indrek kirjutas:väike ot:
mis diffrit (tüüp ja ülekanne) võiks kasutada e30 ja m30b34 kombinatsioonil?
(M)535 oma v. suurt e30 oma v. ...?
edit:
suhte kiiredus vs. lõppkiirus puhul huvitab rohkem kiirendus. lühikesed käigud pole probleem.
Kõige suurema reduktori sinna peale sobitamine on probleemne, kuna korpus on kõvasti pikem ja tagumine kinnitus (mis niikuinii ei sobi), jääb kuskil poole difri peale
Endale ma panen selle kõige suurema, aga ma teen ka sillatala ringi, kaasa arvatud talapuksid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Enne ostmist tasub teha excelis väike tabel ülekandearvudest. Nimelt on E36 kast tihedamate ülekannetega kui E30 oma ning seepärast võivad seal olla madalama ülekandearvuga difrid. Samas on E36 mootori töödiapasoon kitsam, sest suurima momendi pöörded on 4000 asemel 4700.meph kirjutas:Võib 3.15 küll olla... number tuleb suht tuttav ette. Kunagi kevade poole hakkan aktiivsemalt difriotsingutega tegelema. Praegu on rahakotis vaakum juba sees.
Ei maksa ainult vaadata difri ülekannet, vaid käigukasti käikude ja difri oma koos.
325-le tänaval kasutamiseks üle 3.45 ei soovitata, see imeb muidu bensurahast tasku tühjaks+mootori kiirem õhtaleminek+suurem õlikulu (kõvasti kõrgemad pöörded).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
Lihtsalt väiksed informatiivsed lingid, et ülekannete vahetamisel tänavasõiduks mitte üle pingutada.
http://www.kormanfastbmw.com/e36drive.htm
http://www.kormanfastbmw.com/e34drive.htm
http://www.kormanfastbmw.com/e36drive.htm
http://www.kormanfastbmw.com/e34drive.htm
One km 264km/h, one mile 287 km/h.