E36-le LSD differ!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

E36-le LSD differ!

Postitus Postitas marx »

Otsing tulemust ei andnud, kuigi tean, et teemat on räägitud. Olen kindel, et on palju E36 omanikke, kes seda teemat vaatavad.
Nagu olen aru saanud, pole E36-le eriti lihtne sellist asja leida, kuid mäletan, et keegi kunagi kirjutas, et E30 diffri sisu annab E36 omasst tõsta. Äkki see keegi, kes on seda teinud või teab sellest midagi jagaks natuke infot. Mis on põhilised probleemid ja kuidas kõrvaldada.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E36-le LSD differ!

Postitus Postitas Aare »

marx kirjutas:Otsing tulemust ei andnud, kuigi tean, et teemat on räägitud. Olen kindel, et on palju E36 omanikke, kes seda teemat vaatavad.
Nagu olen aru saanud, pole E36-le eriti lihtne sellist asja leida, kuid mäletan, et keegi kunagi kirjutas, et E30 diffri sisu annab E36 omasst tõsta. Äkki see keegi, kes on seda teinud või teab sellest midagi jagaks natuke infot. Mis on põhilised probleemid ja kuidas kõrvaldada.
Oli jutuks http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=8370

Edasises pöörduda patriku poole.

Jama on selles, et sobivad E30 suured difrid ei sobi ülekandelt, sest E36/E34 M50 mootori otsas olev kast on pisut teise põhimõttega ja tema viienda käigu ülekanne on 1.00 (nagu E30 sportkastil). E30 tavakastil on aga 5s midagi 0,80...... Seepärast on E36-l väga kiire (madala ülekandega arvuliselt) tagareduktor.

Samasuguseid ülekandearve kasutatakse kiirendava 5. käiguga autodel
vaid väga suurte mootorite juures, reeglina 3.5 ja suurematel.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Huvitavat lugemist (väga läbu, aga tera leiad üles) difritest:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... ntial.html
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Endal ka plaanis leida LSD autole... pidevalt peab silma peal hoidma Saue lammaril... Kui ma sinna oma praegust difrit ostma läksin, siis nina eest oli just 1 LSD ära ostetud.
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

mis hinnaga nad seal Sauel üldiselt on?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

tavaline differ oli 2500 eek ja väidetavalt pidavat LSD 3000 krooniga ära andma... ehk siis leivahinnaga annavad difreid ära :)
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Tänud abi eest! Aga üks küsimus seoses sellega veel, kuidas ma saan teada mis diffri ülekanne mul on? Auto on siis 325i -91 M50B25 ZF käigu-kastiga.
patrik
Huviline
Postitusi: 4616
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

difril alati lipik küljes kus kirjas ka ülekandearv
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

minu teada peaks olema 3.1x... x asenda numbriga, sest see mul ei ole meeles..
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

3.15 peaks olema.

Sauel on viimasel ajal hinnad lõpp kirveks läinud, mina olen kõik difrid mujalt odavamalt saanud, lsd eest pole ühtegi korda üle 2000 maksnud, ka 1000 krooniga on saadud.

Tõsi, mina väikesi ja suuri ei kasuta, sest mul alla 3.5 autosid pole :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

väike ot:

mis diffrit (tüüp ja ülekanne) võiks kasutada e30 ja m30b34 kombinatsioonil?
(M)535 oma v. suurt e30 oma v. ...?

edit:
suhte kiiredus vs. lõppkiirus puhul huvitab rohkem kiirendus. lühikesed käigud pole probleem.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Indrek ma paneks 535 lsd, kui muidugi $$ probleemi ei valmista siis www.quaife.co.uk :)
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

natuke loll küsimus minu poolt aga kuidas teha visuaalselt vahet tavalise ja piiratud libiseva reduktori vahel -hoian ise ka silmad siin Pärnu kandis lahti aha neid romulamehi ei saa usaldada
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Indrek kirjutas:väike ot:

mis diffrit (tüüp ja ülekanne) võiks kasutada e30 ja m30b34 kombinatsioonil?
(M)535 oma v. suurt e30 oma v. ...?

edit:
suhte kiiredus vs. lõppkiirus puhul huvitab rohkem kiirendus. lühikesed käigud pole probleem.
Kui on tegemist stock mootoriga, siis kärab suur e30 oma kah.
Kõige suurema reduktori sinna peale sobitamine on probleemne, kuna korpus on kõvasti pikem ja tagumine kinnitus (mis niikuinii ei sobi), jääb kuskil poole difri peale :shock:

Endale ma panen selle kõige suurema, aga ma teen ka sillatala ringi, kaasa arvatud talapuksid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Võib 3.15 küll olla... number tuleb suht tuttav ette. Kunagi kevade poole hakkan aktiivsemalt difriotsingutega tegelema. Praegu on rahakotis vaakum juba sees.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

meph kirjutas:Võib 3.15 küll olla... number tuleb suht tuttav ette. Kunagi kevade poole hakkan aktiivsemalt difriotsingutega tegelema. Praegu on rahakotis vaakum juba sees.
Enne ostmist tasub teha excelis väike tabel ülekandearvudest. Nimelt on E36 kast tihedamate ülekannetega kui E30 oma ning seepärast võivad seal olla madalama ülekandearvuga difrid. Samas on E36 mootori töödiapasoon kitsam, sest suurima momendi pöörded on 4000 asemel 4700.

Ei maksa ainult vaadata difri ülekannet, vaid käigukasti käikude ja difri oma koos.

325-le tänaval kasutamiseks üle 3.45 ei soovitata, see imeb muidu bensurahast tasku tühjaks+mootori kiirem õhtaleminek+suurem õlikulu (kõvasti kõrgemad pöörded).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Iseenesest tahaks suht sama ülekandega difrit leida, mis praegu all... ei ole plaanis ülekandeid näppima hakata. Kõlbab väga hästi sõita sellise ülekandega nagu tal praegu ka on. Küsimus rohkem selles, et kas ma leian sama ülekandega difri...
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

mul ka just tekkis küsimus, et kas on võimalik sama ülekandearvu saada. Selle praeguse suhtega päris rahul.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

325'le peaks leidma küll kui piisavalt kaua otsida...
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

no ma ei tea kas ma olen loll või pime aga siin banaanivabariigi osas(lõuna) ei liigu selliseid asju.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ega neid taevast just ei saja küll.. nagu ma varem mainisin just, läks mul 1 selline isend saue lammaris just nina eest minema.
juho
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juho »

Lihtsalt väiksed informatiivsed lingid, et ülekannete vahetamisel tänavasõiduks mitte üle pingutada.

http://www.kormanfastbmw.com/e36drive.htm
http://www.kormanfastbmw.com/e34drive.htm
One km 264km/h, one mile 287 km/h.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

318iS - 5.85 :shock:

Need hammasrattad unustage parem ära - maksavad need peaaegu 15 000 paar.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Aare kirjutas:318iS - 5.85 :shock:

Need hammasrattad unustage parem ära - maksavad need peaaegu 15 000 paar.
Rallis ja tehnilisematel ringradadel kasutataksegi selliseid 5-ga algavaid ülekandeid...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Vasta