Bensiini hais salongis (e-36)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Tross
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 05.10.2004 12:02 29

Bensiini hais salongis (e-36)

Postitus Postitas Tross »

Tere

Autoks 318is 92

Siis bensu hais salongis, mis vahel on eriti tuntav ja teinekord kaob täielikult ja mõnda aega pole probleemist haisugi!
Vaatasin siis kapoti alla ja nägin, et kütise voolik, mis tuleb põhja alt ja kinnitub metallist kütuse toru külge on silmnähtavalt niiske( loe kütusega koos). Põhja alt vaadates ei õnnestu ka kõige parema tahtmise juures näha kuhu see kütuse toru suundub, samuti ei õnnestu kapoti alt vaadates tuvastadakuhu nimetatud toru suubub/kinnitub. Mõnikord käivitades olen lambiga vaadanud ja on näha kuidas kütus immitseb mööda metallist kütuse toru pritsungi süsteemi alt suunaga alla poole.
Seega siis küsimus, kas on analoogseid probleeme esinenud kellelgi ning kas on soovitusi/lahendusi nimetatud vea kõrvaldamisel?
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Väga lihtne. Kui voolik ei ole veel väga vana ja praguline siis aitab klambri pingutamine. Vastasel juhul vaheta voolik koos klambritega.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ja tee seda esimesel võimalusel... muidu juhtub sinuga nii nagu foorumisse alles veidi aega tagasi postitud videos ;)
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

Memphil õigus. Päris karm viga aga iseenesest täitsa tüüp viga vanematel mototel. Mine lihtsalt teenindusse vahetavad või pingutavad vooliku ära.
Ise käisin ka kuna hakkasin äkki keset linna tundma bensu haisu ja kuna olid puhtad riided seljas ei viitsinud jamad. vahetati voolik ära ja arve oli 50 krooni koos voolikuga.Kuigi vehetada on ikka õigem kuna minu voolikuke oli pealt täitsa terve aga vooliku sees jooksid pikki voolikut praod.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Pealevoolu voolik laseb läbi. Vaheta ära, kasuta BMW originaalvoolikut ja pane uued klambrid. See toru jookseb sisselaskekollektori alla pihustite juurde, toru otsas ongi lekkiv voolik. Minu autol drosselklapist (DK) paremal. Sinu autol peaks DK olema sisselaskekollektori ees servas. Minul on kollektori keskel. Seega ma väga täpselt ja kindla peale ei julge väita kus see voolik sul täpselt asub. Katsu DK kõrvalt vaadata kollektori alla, näita lambiga valgust, kuskil seal peaks olema katkine voolik. Minul oli vaja vahetuseks DK maha võtta (uued tihendid!), siis sai ära tehtud, aga ruumi oli väga vähe.

Alguses see voolik lekibki kergelt ainult külmkäivituse ajal. Klambrite ülepingutamise suhtes olen skeptiline. Voolikul on pikilõhed ja lõpuks hakkab sorisema.
Sõidurõõm
Tross
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 05.10.2004 12:02 29

Postitus Postitas Tross »

Kütust immitseb just müüda metallist kütuse toru pritsungi alt suunaga kummist kütuse vooliku poole(ülevalt alla), mitte vastupidi, nii et kummist kütuse voolik, mis tuleb põhja alt ei saa lekkida.

Kas sain viimasest postitajast(Svenp) õieti aru, et metallist kütuse toru otsas, mis paistab pritsungi alt on enne pritsungit veel üks KUMMIST KÜTUSE VOOLIK, mis siis lekib?
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Just, sisselaskekollektori all on veel üks jupp, mis lekib. Sealt valgub mööda toru alla. See jupp tulebki ära vahetada. Vaata seda
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10

nr 5 on süüdlane. Jupinimekirjas paistab kohe komplekt olema vahetuseks: voolik+klambrid.

Juhul kui sa drosselklapi pead maha võtma, siis ära unusta 2 uut tihendit sinna osta (mõlemale poole kütteelementi). Need on metallilised tihend, mitte papp. Jooniselt paistab, et voolik asub salongipoolses otsas. Ma ei tea palju sa lahti pead lammutama, et juurde pääseda. Pole uuema IS-iga tuttav. Võibolla pead kollektori maha võtma (jälle uued tihendid). Kui kollektori maha võtad, siis võib DK paika jääda.
Sõidurõõm
Tross
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 05.10.2004 12:02 29

Postitus Postitas Tross »

Sai siis nüüd se paganama kütuse vooliku jupp ära vahetatud, jupp ise neli senti pikk, kuid vahetamine sihuke k**p, et aitab.
Ega seal muud võimalust pole kui drosselklapp maha koos tükiga, mis jääb klapi ja sisselaske kollektori vahele ning veel sada vooolikut lahti lasta. Ruumiga oli jah nagu oli, ehk paras urgitsemine ja koogutamine, vaevu mahub võti millega keerata ära.

Aga eks tore on jälle targem olla. Aitäh nõuannete eest !!

Häid saabuvaid pühi !!
Vasta