No natuke loogikat ka
Õli saab vette minna ainult siis kui õli surve on suurem vee survest. Ehk kui pragu avaneb survekanalist veekanalisse. Nüüd edasi vaataks ehk mõnda kaant, tihendit ja plokki ning tuvastame, et selle juhtumiseks peab asi täitsa pilbasteks minema (kanalid on oi oi kui kaugel).
Võrdse rõhu korral läheb alati vesi õlise, sest ta mahub läbi sealt kus õli ei mahu.
Seda, et jahutussärk õli täis, aga õli oli ok, võib minna SR tuuningrubriigis rääkida

Kui praegu on õli survekanali ja veekanali vahel ja mootori seisma jätad, kummal kaob rõhk enne ära? Jahutusse jääb 0,8 bar sisse kuni maha jahtub, õli surve kukub nulli. Mis edasi?
Teadmiseks - tosool on tihedam kui vesi ja läheb ka sealt läbi, kus silmaga pragu ei näe.
Niiet võimalikud variandid on:
1. vesi õli sees (õli nagu karamell) - tavaline
2. vesi ja õli mõlemad segamini - harva
3. Õli oli jahutusjärgis ja vesi õlituses, mootor remonditi (müügiks) ära, aga jahutussärki ei viitsitud/taibatud puhastada -juhtub.
Õli ok aga jahutus õli täis - mingi üliharv erandjuht ja 99,9999% ei teki see plokikaanes.