(lukus) 525 TDS AT 94.(diisel) tühja paagi järel käivitamine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
therin
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 07.08.2004 19:58 43
Asukoht: Tallinn

(lukus) 525 TDS AT 94.(diisel) tühja paagi järel käivitamine

Postitus Postitas therin »

Lugu selline, eile panin mootori sooja, läks käima, asusin kütet juurde kallama kui suri välja kütusepuudusel. Valasin juurde ja hakkasin käivitama. Peaaegu läks mitu korda ja lõpuks ikkagi aku tühjaks ja kõik, ei saanud kütet kätte või midagi.

Täna kuidas käima saada see asi.
Viimati muutis therin, 22.11.2004 22:19 53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Pead vast aku ära laadima, või annab keegi voolu.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

aku ära laadida...kütusefilter lahti keerata ja kütust silmini täis kallata...ja siis käivitub esimese või teise korra ajal...
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Kõige pealt tee nii nagu Valdek räägib..
TDS mootoril on lihtne kgu see värk tal ju paagi pump mis lööb kütte ülesse.

Mina tavalielt olen seda teinud nii et tõmmanud lahti vooliku mis filtri ning pumba vahel filtri poolsest otsast.Vaata ainult et kinnitust katki ei tee.
Kui voolik maas siis pane süüde sisse ning oota kuni hakkab tulem kütet filtrist see näitab et filter on juba täis kütet.See võib muiduigi mitte koheselt õnnestuda sest pump lööb teatud aja ning siis lülitub koheselt välja.Kui pump lööb siis on paagi piirkonnas kuulda pisikest surinat peale süüte sisse keeramist.
Kui kütte filter on täidetud küttega siis panna voolik tagasi ja lasta paagi pumbal kah kütet lüüa kõrgsurvepumpa.Kuskil 2 või 3 korda süüdet keerates ehk siis 2 või 3 paagipumba töötsükklit.

Peale seda peab juba käivituma kui aga ei käivitu peale seda kõike siis võin edasi juhatada mida teha.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
therin
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 07.08.2004 19:58 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas therin »

Viimane postitus läks juba päris keeruliseks, sain viljari postituse järel juba sellel lihtsal moel käima krokodillidega.

Moraaliks: aurude peal sõitmise vältimine miinuskraadidega.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Noo näätsa, kaaskannataja üle kohe hea meel :D

Muide see pump lööb täpselt nii kaua kuni on eelsüüde ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Viljar_V kirjutas:Noo näätsa, kaaskannataja üle kohe hea meel :D

Muide see pump lööb täpselt nii kaua kuni on eelsüüde ;)
Muide vaidlen vastu paagipump ei tööta nii kaua kuni töötab eelsüüde.Paagipump töötab pisut kauem kuskil 35 - 40 sekundit.Pumba töö surve on 0,4 bari.lööb surve ülesse nii palju kui vaja ning siis jääb seisma.
Kui millalgi aega saan ning on viitsimist siis võtan stopperiga ega ning proovin veel kah lahtiühendatuna proovida kas lööb kuni küte otsa saab või kaua on mingi taimer.
Viimati muutis Raino, 17.12.2004 12:14 33, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Raino kirjutas:
Viljar_V kirjutas:Noo näätsa, kaaskannataja üle kohe hea meel :D

Muide see pump lööb täpselt nii kaua kuni on eelsüüde ;)
Muide vaidlen vastu paagipump ei tööta nii kaua kuni töötab eelsüüde.Paagipump töötab pisut kauem kuskil 35 - 40 sekundit.Pumba töö surve on 0,4 bari.lööb surve ülesse nii palju kui vaja ning siis jääb seisma.
Kui millalgi aega saan ning on viitsimist sisi võtan stopperiga ega ning proovin veel kah lahtiühendatuna proovida kas lööb kuni küte otsa saab või kaua on mingi taimer.
Ja ära sa unusta, et ega sellega eelsüüde ei lõppe kui sul armaturis tuluke kustub ;) BMW on ikka asja normaalelt lahendanud ja eelsüüde on järelsoendamisega, et ei oleks külmaga käivitamist, peale käima minemist mootoril väga valus see oma tööd teha.
Mercedes EQS 450+ 2022
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

Raino kirjutas:Kõige pealt tee nii nagu Valdek räägib..
TDS mootoril on lihtne kgu see värk tal ju paagi pump mis lööb kütte ülesse.

Mina tavalielt olen seda teinud nii et tõmmanud lahti vooliku mis filtri ning pumba vahel filtri poolsest otsast.Vaata ainult et kinnitust katki ei tee.
Kui voolik maas siis pane süüde sisse ning oota kuni hakkab tulem kütet filtrist see näitab et filter on juba täis kütet.See võib muiduigi mitte koheselt õnnestuda sest pump lööb teatud aja ning siis lülitub koheselt välja.Kui pump lööb siis on paagi piirkonnas kuulda pisikest surinat peale süüte sisse keeramist.
Kui kütte filter on täidetud küttega siis panna voolik tagasi ja lasta paagi pumbal kah kütet lüüa kõrgsurvepumpa.Kuskil 2 või 3 korda süüdet keerates ehk siis 2 või 3 paagipumba töötsükklit.

Peale seda peab juba käivituma kui aga ei käivitu peale seda kõike siis võin edasi juhatada mida teha.
Mida teha kui mootor on soe?Siis paagipump ei tööta!
1.Ühenda lahti küttevoolik pärast filtrit
2.Otsi ülesse paagipumba relee ( kapoti all paremal pool mustas kastis)
3.Tõmba ta välja ja ühenda ta pesas 2 ja 8 (sobib iga traaditükk)
4.Oota kuni voolikust hakkab tulema ilma õhuta küte
5.pump välja
6.küttevoolik tagasi
7.lõdvenda kõrgsurvepumba pealtset küttevooliku mutrit
8.uuesti ühenda 2 ja 8
9.oota kuni kaovad õhumullid
10.pump välja ,relee tagasi ja mutter kinni

Eelsoojenduse küünalde max. töötamise aeg on kuni 5 sek. ja paagipump töötab sama kaua kui küünlad.(andmed on '95 TDS kohta)
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

minul lööb paagi pump u 35 sek.Ennem tõmbas õhku vahele pihustite tagasivoolu voolikute vahelt ja pärast 2 tunnist seismist oli vaja paagipumba tööd korrata 5-6 korda enne käivitamist.
E38 740d 2000a.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

veix2 kirjutas:minul lööb paagi pump u 35 sek.Ennem tõmbas õhku vahele pihustite tagasivoolu voolikute vahelt ja pärast 2 tunnist seismist oli vaja paagipumba tööd korrata 5-6 korda enne käivitamist.
Jah paagi pump töötab tõesti 35 sekki..
Mul sõbral oli kah sama jama nende tagasi vooli voolikutega.Ta lasi 2 3 korda paagi pumbal hommikul käjja ning siis läks laksust kah käima.

Kui milllagi aega saan nin gtestri nin gstopperi ülesse leian siis panen siia kah kirj amilla nin gkui kaua sisi töötavad eelsüüte küünlad ning kah paagi pump..

Edu kõigile diisli meestele..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

Väljavõte AUTODATA 'st :

1. "Fuel lift pump should run during glow plug pre-heating."
2."Glow period-5secs. max

Kehtib 525TDS '91-96 jaoks. Minu auto puhul toimib see ka.
Kasutaja avatar
danieltina
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 26.12.2004 14:37 30

se pump

Postitus Postitas danieltina »

mul ei löö se pump üldse, tahaksingi teada milles asi, pump sai vahetatud, ostsin uue UM'st (United Motorsist)
vahel hommikul lylitub sisse möneks ajaks, seda on kuulda körvaga.
reeglina mul ei hakka se käima, autos on ka CONLOG immobilaiser. ehk see ei lase pumbal käivituda ? on möni tark siin kes oskab aidata ? muidu käivitub alati kohe kui pump lööb :D
Vasta