Vähemalt Moskvas в "Механике" saab:
http://forum.autocd.ru/viewtopic.php?t=1634
960 rutsi silinder: http://ab-engine.ru/p_spare.html
Nikasilist plokke saab uuesti nikasiliga katta??
Nikasilist plokke saab uuesti nikasiliga katta??
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Rahvas teadis rääkida, et ringraja M3 GTR 4.0 V8 mootoril olla sees konventsionaalsed malmhülsid
Venemaal ennegi trikke tehtud. Turumajanduse alguses pakuti turbonaatoreid ja bensiini kütteväärtust tõstvaid tablette. Samuti õhukeerutajaid karpa alla.
Nähtavasti on seal mingu business, mis pinnakatetega tegeleb. Mis muidugi ei tähenda, et nad suudavad täpselt korrata tehase tehnoloogiat (mis nähtavasti päris avalik pole).
Ma lasin teha mõnda aega tagasi LSD ketaste katte analüüsi (mingi laseriga tehakse) - katte koostis ei olegi mingi suvaline piix, vaid koosnes 4-st või 5st metallist.
Pakun sama on nende kodutöönduslike ...silidega. Turg on suur ja anonüümne, seal saab teha kõike.

Venemaal ennegi trikke tehtud. Turumajanduse alguses pakuti turbonaatoreid ja bensiini kütteväärtust tõstvaid tablette. Samuti õhukeerutajaid karpa alla.
Nähtavasti on seal mingu business, mis pinnakatetega tegeleb. Mis muidugi ei tähenda, et nad suudavad täpselt korrata tehase tehnoloogiat (mis nähtavasti päris avalik pole).
Ma lasin teha mõnda aega tagasi LSD ketaste katte analüüsi (mingi laseriga tehakse) - katte koostis ei olegi mingi suvaline piix, vaid koosnes 4-st või 5st metallist.
Pakun sama on nende kodutöönduslike ...silidega. Turg on suur ja anonüümne, seal saab teha kõike.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
BTW kuna M54 moto on juba ka malmhülssidega (tehasest!), siis kaldun arvama, et ka M3 tavamoto (S54) on hülsitud. Selle kohta täpsed tehnilised andmed mul kahjuks puuduvad. Seega - oletus.Aare kirjutas:Rahvas teadis rääkida, et ringraja M3 GTR 4.0 V8 mootoril olla sees konventsionaalsed malmhülsid![]()
Kindel on aga see, et alu-silindritega oli ja on ainult M52 pluss Veed.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aare, sa uuri ikka elu veidi.
Mootorratastel on nikasil silindreid taastatud sellest ajast kui nad turule tulid, ehk siis kusagil aastast 88 või 89.
Kusjuures taastatud silinder kipub isegi parem olema kui tehase oma. Kusjuures sisseseade ja tehnoloogia ei ole mingi NASA oma.
Räägin ka täiesti oma kogemuste põhjal. Selline töö korra saksas tehtud, maksis miski 170 euri.
Mootorratastel on nikasil silindreid taastatud sellest ajast kui nad turule tulid, ehk siis kusagil aastast 88 või 89.
Kusjuures taastatud silinder kipub isegi parem olema kui tehase oma. Kusjuures sisseseade ja tehnoloogia ei ole mingi NASA oma.
Räägin ka täiesti oma kogemuste põhjal. Selline töö korra saksas tehtud, maksis miski 170 euri.
Ka 1992 kui BMW oma M60 turule tõi, oli neil motikamootoritega juba Nikasiliga kogemus (positiivne) olemas.
Sealtsamast tekkis neil ka esimene mõte seda keemilist lagunemist töötemperatuuri tõstmisega (teine termostaat + ECU remap) pidurdada.
Sealtsamast tekkis neil ka esimene mõte seda keemilist lagunemist töötemperatuuri tõstmisega (teine termostaat + ECU remap) pidurdada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!