Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Omal töömasinaks Citroen Jumper.Külmalt kuulda õrna vilinat(tühikäigul),soojalt vaikus.Uuematel mootoritel on nad vaiksed.Kui tõmme peale 2,5tuh.pööret uimane, siis turbo õhtal.Sõida mingi helitakistuse kõrval(maja,aed),gaas põhja,kui kuulda õrna vilinat-turbo töötab.
Külmalt on tõesti natuke kuulda kui pea aknast välja pista ja pedaaali tallata aga soojalt on vaikus majas.Tõmme samasugune 2000 ja 3000 peal,vahet pole .
turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
vanaisa kirjutas:turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
huvitav miks see miinus siis on,mis sa tahad et turbiini tootlikus oleks constant ,kuhu sa selle õhu siis tühikäigul topiksid
dum dum diislite kohapealt,aga ei hakka uut teemat tegema,lihtsalt huvitaks kui turbo ei tööta kas siis hakkab mootor tuuritades rohkem tossama kui töötava turboga??
acid kirjutas:dum dum diislite kohapealt,aga ei hakka uut teemat tegema,lihtsalt huvitaks kui turbo ei tööta kas siis hakkab mootor tuuritades rohkem tossama kui töötava turboga??
jah,sest õhku ei jätku täielikuks põlemiseks ja selle resultaat on tume suits sumbutist
Keera õhufiltri kaan maha tiri filter välja, tee kõik ümbrus ilusti puhtaks ja siis pane käima ja anna talda, vat siis kuuled ilusti mis häält teeb turbo ja kuidas ta sul seisma jääb ja mis iganes.
Oli meil siin kunagi üks 2.4 millel oli ikka turbo nii kuttu, et kui pedaali lahti lasid, siis suisa nägid kuidas turbo kräuksti seisma jäi aga kui aus olla, siis ei saaks nuriseda, et see auto edasi ei läinud.
Diisli turbo töötab koguaeg, mida kõrgemad pöörded seda kiiremini töötab turbo. Vilinat ei olegi eriti kuulda, kui summutaja on terve,kui kuskil auk siis on vile taga. Vilet kuuleb ka siis kui kükitad taha summutaja juurde maha ja kuulad. Vile ei olegi mingi näitaja. Kui tahad vilet siis pane ülerõhu klapp vahele siis vilistab nagu rallikas.