Turbot ei kuule(diisel)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Turbot ei kuule(diisel)

Postitus Postitas veix2 »

kuidas aru saada et turbo töötab,kõrvaga küll kuulda pole et midagi viliseks.
E38 740d 2000a.
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Omal töömasinaks Citroen Jumper.Külmalt kuulda õrna vilinat(tühikäigul),soojalt vaikus.Uuematel mootoritel on nad vaiksed.Kui tõmme peale 2,5tuh.pööret uimane, siis turbo õhtal.Sõida mingi helitakistuse kõrval(maja,aed),gaas põhja,kui kuulda õrna vilinat-turbo töötab.
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Külmalt on tõesti natuke kuulda kui pea aknast välja pista ja pedaaali tallata aga soojalt on vaikus majas.Tõmme samasugune 2000 ja 3000 peal,vahet pole :roll: .
E38 740d 2000a.
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

diisli turbo töötab 2000 pöördejuures juba täis võimsusel.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

ristot kirjutas:diisli turbo töötab 2000 pöördejuures juba täis võimsusel.
Tahad sa väita et et turbiini rõhk ei muutu peale 2000 pööret. :shock:
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

pigista käega lõdvikut, mis tuleb turbost,anna pööret ja kui tunned, et hakkab suruma, siis turbo töötab.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

vanaisa kirjutas:turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
huvitav miks see miinus siis on,mis sa tahad et turbiini tootlikus oleks constant ,kuhu sa selle õhu siis tühikäigul topiksid :shock: :shock:
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

dum dum diislite kohapealt,aga ei hakka uut teemat tegema,lihtsalt huvitaks kui turbo ei tööta kas siis hakkab mootor tuuritades rohkem tossama kui töötava turboga??
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

acid kirjutas:dum dum diislite kohapealt,aga ei hakka uut teemat tegema,lihtsalt huvitaks kui turbo ei tööta kas siis hakkab mootor tuuritades rohkem tossama kui töötava turboga??
jah,sest õhku ei jätku täielikuks põlemiseks ja selle resultaat on tume suits sumbutist
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Keera õhufiltri kaan maha tiri filter välja, tee kõik ümbrus ilusti puhtaks ja siis pane käima ja anna talda, vat siis kuuled ilusti mis häält teeb turbo ja kuidas ta sul seisma jääb ja mis iganes.
Oli meil siin kunagi üks 2.4 millel oli ikka turbo nii kuttu, et kui pedaali lahti lasid, siis suisa nägid kuidas turbo kräuksti seisma jäi :lol: aga kui aus olla, siis ei saaks nuriseda, et see auto edasi ei läinud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Diisli turbo töötab koguaeg, mida kõrgemad pöörded seda kiiremini töötab turbo. Vilinat ei olegi eriti kuulda, kui summutaja on terve,kui kuskil auk siis on vile taga. Vilet kuuleb ka siis kui kükitad taha summutaja juurde maha ja kuulad. Vile ei olegi mingi näitaja. Kui tahad vilet siis pane ülerõhu klapp vahele siis vilistab nagu rallikas. ;)
F01 :)
Vasta