soe & külm
soe & külm
mure järgmine:
bmw e30 2,0. kui on plusskraadid ca+15 ja edasi läheb soojaks mootor ja salong
temp on allpool ei lähe, termostaadi viga või??????????
ükspäev käis tükk aega koha peal ja läks temp normaalseks sõitsin siis sauelt kesklinna ja kompu näitas siis keskmiseks kütusekuluks 10,6 sõitsin samamoodi nagu ikka ainult mootor oli õige temperatuuri juures, muidu on samasuguse sõiduga ca 15!!!
öelge keegi et on termostaadi viga, ma ise küll midagi muud ei oska kahtlustada. kusjuures uus termostaat on isegi olemas....
bmw e30 2,0. kui on plusskraadid ca+15 ja edasi läheb soojaks mootor ja salong
temp on allpool ei lähe, termostaadi viga või??????????
ükspäev käis tükk aega koha peal ja läks temp normaalseks sõitsin siis sauelt kesklinna ja kompu näitas siis keskmiseks kütusekuluks 10,6 sõitsin samamoodi nagu ikka ainult mootor oli õige temperatuuri juures, muidu on samasuguse sõiduga ca 15!!!
öelge keegi et on termostaadi viga, ma ise küll midagi muud ei oska kahtlustada. kusjuures uus termostaat on isegi olemas....
Termostaat vaheta ära soov 92 kraadi juures avaneva Wahleri vastu, praegu sul mingi madalama temp termostaat, mis laseb jahutusvedeliku pea kohe suurele ringile või on termostaat lihtsalt õhtal.
Jahutus on sul praegu kogu aeg suurel ringil-mootor ei lähe soojaks (või pead pikka aega sõitma, enne kui natukenegi soeneb, sealt ka suur küttekulu, kuna kütus ei põle täielikult.
Muide foorumis on ennegi sellel teemal juttu olnud, otsing oleks abiks
Jahutus on sul praegu kogu aeg suurel ringil-mootor ei lähe soojaks (või pead pikka aega sõitma, enne kui natukenegi soeneb, sealt ka suur küttekulu, kuna kütus ei põle täielikult.
Muide foorumis on ennegi sellel teemal juttu olnud, otsing oleks abiks

Minu 325 l oli ka 80 kraadine sees, mootor koguaeg poolsoe ja kütusekulu kõrge. Mõtlesin et vahetan kangema vastu välja, aga siis vestlesin natuke Patrikuga sellel teemal ja selgus et sellele autole ei tohigi üle 80 kraadist panna. Ükspäev siis juhtus selline asi et see vana termostaat ei avanenud enam üldse ja ostsin uue 80 kraadise sisse (Wahleri oma). Nüüd temperatuur koguaeg normaalne ja kütusekulu ka paigas, niiet lihtsalt see vana termostaat oli juba oma aja ära elanud ning tegi mis tahtis.
Carclassic OÜ
See pld mitte 80-kraadise, vaid p****s termostaadi süü. Paistab nii, et enamikel juhtudel kaasneb oma aja ära elanud termostaadiga mootori külmaks jäämine, mitte ülekuumenemine. Mis on ka igati mõistlik.Paul24 kirjutas:Ei usu, et karm on, mul oli originaalis 80'nene ja sellega oli vedelik kogu aeg suurel ringil, mootor soojaks ei läinud ja salong ka mitte![]()
Nüüd 92 kraadine ja pole mingeid probleeme ülekuumenemisega, temp näidik püsib alati ilusti keskel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Minu autol jäi ka külmaks. Kui muidu oli stabiilselt osuti jagu keskmisest kriipsust paremal või kuumaga natuke rohkemgi, siis väsinud termostaadiga hakkas kriipsu peal olema. Sõidan ühtlaselt, kriipsu peal, annan rohkem pöördeid temp alaneb osuti või kahe jagu. Selline kõikuv temperatuur on termostaadi väsimuse ilming. Uus sai 88o ja kõik on korras.
Aa, muide, kütusekulu ei mõjutanud väike väsimus. Vahetasin õigel ajal, esimeste märkide ilmnemisel.
Aa, muide, kütusekulu ei mõjutanud väike väsimus. Vahetasin õigel ajal, esimeste märkide ilmnemisel.
Sõidurõõm