525tds -98 must õli (diisel)
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
525tds -98 must õli (diisel)
mure:
kohe peale õlivahetust muutub õli süsimustaks ja peale selle kaob ka kuhugi (3000 km peale 0,5 -1l). Õlivahetus välp olnud ikka 10 000 pealt, kuid nüüd saab peale õlivahetust sõita 5000km, peale mida on filter täiesti umbes ja õli must.
lekkeid ei ole, ei suitse, jahutusvedelik ilus roheline
kuhu see õli kaob???
kohe peale õlivahetust muutub õli süsimustaks ja peale selle kaob ka kuhugi (3000 km peale 0,5 -1l). Õlivahetus välp olnud ikka 10 000 pealt, kuid nüüd saab peale õlivahetust sõita 5000km, peale mida on filter täiesti umbes ja õli must.
lekkeid ei ole, ei suitse, jahutusvedelik ilus roheline
kuhu see õli kaob???
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
kas tõesti kellelgi pole analoogset probleemi olnud??
Tänud sellegi poolest!!
Kuidas ma saan Valdeku või Aivari poole pöörduda?
Mul probleeme rohkemgi, nimelt auto kiirendus on alla igasugust arvestust ehk 16-20 sekundit 0-100km/h, kuna kohapealt minnes gaasi põhju vajutades, ei taha masin üldse liikuda.....turbo taga, siis enam vähem norm...
max kiirus olen saanud 160 ja seda väga pika lõigu peal
aidake
vahetatud on kõrgsurvepump, etteandepump, veepump ja kõik muu peaks olema originaal
masin automaat kaa
urr
, masin sai suvel ostetud
teiseks autoks tojoota, millega 5 aasta peale probleeme 80% vähem, kui poole aastahga sellel 98 aastal bmwl
Tänud sellegi poolest!!
Kuidas ma saan Valdeku või Aivari poole pöörduda?
Mul probleeme rohkemgi, nimelt auto kiirendus on alla igasugust arvestust ehk 16-20 sekundit 0-100km/h, kuna kohapealt minnes gaasi põhju vajutades, ei taha masin üldse liikuda.....turbo taga, siis enam vähem norm...
max kiirus olen saanud 160 ja seda väga pika lõigu peal
aidake
vahetatud on kõrgsurvepump, etteandepump, veepump ja kõik muu peaks olema originaal
masin automaat kaa
urr

teiseks autoks tojoota, millega 5 aasta peale probleeme 80% vähem, kui poole aastahga sellel 98 aastal bmwl

kas auto natu tahmab kaa?
mul endal tuli uks selline põhjus lopuks valja et
oli pani labi turbo minekut otse valjalaskesse
hiljem hakkas ka olirohk selleparast kannatama kui mootor no kuumaks laks
esialgu laks oli 200ml 3000km peale
hiljem aga ikka kovasti rohkem
olile tekkis ka vastik korbelohn juurde
see pole kull lohutus kuid variandid mis remonti vajavad:
minul oli odavam variant mootor valja vahetada st
maksis sama palju kui uued rongad ja turbo
mul endal tuli uks selline põhjus lopuks valja et
oli pani labi turbo minekut otse valjalaskesse
hiljem hakkas ka olirohk selleparast kannatama kui mootor no kuumaks laks

esialgu laks oli 200ml 3000km peale
hiljem aga ikka kovasti rohkem
olile tekkis ka vastik korbelohn juurde
see pole kull lohutus kuid variandid mis remonti vajavad:
minul oli odavam variant mootor valja vahetada st
maksis sama palju kui uued rongad ja turbo

525e 1985 ja 525 TDs 1993
Kui sa oled nii palju raha pannud remondi sisse, kas sa oled ka käinud diagnostikas? Pärast kõrgsurvepumba vahetust oleks vaja näiteks ülevaadata sissepritsenurk.vilunuddoktor kirjutas:kas tõesti kellelgi pole analoogset probleemi olnud??
Tänud sellegi poolest!!
Kuidas ma saan Valdeku või Aivari poole pöörduda?
Mul probleeme rohkemgi, nimelt auto kiirendus on alla igasugust arvestust ehk 16-20 sekundit 0-100km/h, kuna kohapealt minnes gaasi põhju vajutades, ei taha masin üldse liikuda.....turbo taga, siis enam vähem norm...
max kiirus olen saanud 160 ja seda väga pika lõigu peal
aidake
vahetatud on kõrgsurvepump, etteandepump, veepump ja kõik muu peaks olema originaal
masin automaat kaa
urr, masin sai suvel ostetud
teiseks autoks tojoota, millega 5 aasta peale probleeme 80% vähem, kui poole aastahga sellel 98 aastal bmwl
Õlikadu võib vabalt põhjustada väsinud turbiin( esindus loeb 0,7 L/1000km kohta veel talutavaks).Turbiini remondikomplekt maksab alla 2000.-. Õlikao põhjus võib olla ka midagi lihtsamat: aitab sellest et õhufilter on vahetamata - turbiini tekitatud hõrendus muutub liiga suureks ja siis hakkab õli imema sisselasketrakti.
Soovitan siiki ära käjja siis kas Aivari või Valdeku juures.Nemad uurivad täpse vea välja.
Ah ja. Valdeku nr on 51900031.Tal omal kah oli nagu kunagi 525 tds automaat ning ta pisut asjaga kursis.Kui pump on vahetatud siis tuleks alustada kõige pealt pumbast.Seal vaja süütenurk panna paika ja pisut veel ühtteist ning siis juba vaadata turbot ning klappe.Asi on aega nõudev aga tulemust andev.
Mul omal oli kah peale pumba vahetus tuiman eaga peale pumba kaane liigutamist muutus asi paremaks.
Võta rahulikult kõike on võimalik remontida.
Ah ja. Valdeku nr on 51900031.Tal omal kah oli nagu kunagi 525 tds automaat ning ta pisut asjaga kursis.Kui pump on vahetatud siis tuleks alustada kõige pealt pumbast.Seal vaja süütenurk panna paika ja pisut veel ühtteist ning siis juba vaadata turbot ning klappe.Asi on aega nõudev aga tulemust andev.
Mul omal oli kah peale pumba vahetus tuiman eaga peale pumba kaane liigutamist muutus asi paremaks.
Võta rahulikult kõike on võimalik remontida.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
okei, tänud!! uurin siis Valdeku või Aivari köest võimalkul ajal
praegu tehti teeninduses mootoripesu ja pandi uus õli sisse, samuti vahetati kõik rullikud ära, kuna rihm oli lõtv
õhu- ja küttefilter ka uued
kõrgsurvepump vahetati balmoralis, kas seal seadistmine ei pruugi õige olla?
kõikvõimalikud diagnostikad on loomulikult tehtud, kuid seda ainult elektroonika poole pealt, "mootorisissenägijaid" pole veel kohanud
tuim just kohapealt minnes ja üle 100 kiirendades, vahepeal nagu normis, kui turbo taga....kuskilt kuulsin kunagi mingist õhuandurist, mis võib põhjustada säärast.....keegi on kursis?
ja sellisest kasti reziimist nagu S, mis peaks olema sport, ei ole küll mingit tolku
...ainult pöördeid lubab rohkem
igatahes, suvel tegin proovisõitu ka ühe sellise manuaaliga, mille peale nägu läks kohe naerule.... mine sa tea võib olla oli viimane chipitud, aga siga hästi astus edasi
perekond aga tahtis automaati ja saingi selle tuimahunniku kaela, enne kõrgsurvepumba vahetust liikus sama halvasti edasi
praegu tehti teeninduses mootoripesu ja pandi uus õli sisse, samuti vahetati kõik rullikud ära, kuna rihm oli lõtv
õhu- ja küttefilter ka uued
kõrgsurvepump vahetati balmoralis, kas seal seadistmine ei pruugi õige olla?
kõikvõimalikud diagnostikad on loomulikult tehtud, kuid seda ainult elektroonika poole pealt, "mootorisissenägijaid" pole veel kohanud
tuim just kohapealt minnes ja üle 100 kiirendades, vahepeal nagu normis, kui turbo taga....kuskilt kuulsin kunagi mingist õhuandurist, mis võib põhjustada säärast.....keegi on kursis?
ja sellisest kasti reziimist nagu S, mis peaks olema sport, ei ole küll mingit tolku

igatahes, suvel tegin proovisõitu ka ühe sellise manuaaliga, mille peale nägu läks kohe naerule.... mine sa tea võib olla oli viimane chipitud, aga siga hästi astus edasi
perekond aga tahtis automaati ja saingi selle tuimahunniku kaela, enne kõrgsurvepumba vahetust liikus sama halvasti edasi
Inimene vajab abi aga teie ...
Muidugi on võimalusi mitu aga kangesti kisub ühte väravasse see diagnoos. Liites kokku õlikulu, kehv kiirendus, must õli ruttu peale õlivahetust jne. Kangesti viitab see kõik kulunud kolvirõngastele või äkki ka kinni paakunud rõngastele. Viimasel puhul on juhtunud, et abi saab KÜLMA!!! mootori veega jootmisest. Pole võimatu ka rõngaste purunemine.
Tegelikkuses vajaks "kaugdiagnostikaks" nati lisateavet, et miks selle ja teise pumba vahetasid ja mis seejärel muutus paremaks mis halvemaks.
Must õhufilter suurendab õlikulu ja vahendab kiirendust aga mingil juhul ei aita kaasa ülivahetuse järgsele kiirele õli mustaks muutumisele.
Vale pumba sissepritsenurk (mis võib vale olla ka pumbal endal) küll mõjutab kiirendust ja küttekulu üldjuhul on kuulda ka mootori töös ja suuremas piires ka käivitusel. Taas ei mõju õli mustusele.
Ebakorras pihustid - taas kiirenduse ja küttekulu probleemid aga mitte õlikulu. Pigem lausa vastupidi. VÄGA KEHVADE pihustite puhul võimalik lausa õli taseme tõus karteris
Kulunud turbo, suurendab õlikulu s.t õli põleb lihtsalt silindrites ära, aga sel juhul võib sumbutajas ka sinust suitsu märgata. Vähendab võimsus ja tegelikkuses on üsna lihtsalt tuvastatav sisselaste kollektori juurest kummilõdviku lahti ühendamisel. (sams oli kirjas, et mootor ei suitse!?)
Klapid? Võimalik, kuid üsna raskesiiski klappidel õli mustaks muutumisele kaasa aiata. võimsus, õlikulu käivitus ja mootori töö kuulamisel vähegi vilinium kuuleb suuremad möödalaskmised ära.
Küsiks veel mis õli kasutad? Ja filtrid ikka õiged mitte mingid "kogemata sobivad) Vale õli (eelkõige odavad mineraalid) suudab üsna kiiresti kõik mootori sees ära tahmata ja seda hiljem välja pesta võtab üsna üsna aega. Samuti saab vale õli olla põhjuseks kolvirõngaste kinnijäämisel.
P.S. kolvigrupi seisukorda saab muideks diagnostikas ka tuvastada . selleks ei pea mootorit lahti võtma. Vaid pihustid pealt ja iga silindrit mõõda eraldi aga mitte mingil juhul mootorit tööle lastes.
Et miks üldse nii pikalt kirjutasin? Lihtsalt Sulle teadvustamiseks, et võimalikke vigu võib olla laias diapasoonis ja kohe mootorit laiali kakkuda pole ehk mõttekas. Ehk leidsid jutus iva?
Muidugi on võimalusi mitu aga kangesti kisub ühte väravasse see diagnoos. Liites kokku õlikulu, kehv kiirendus, must õli ruttu peale õlivahetust jne. Kangesti viitab see kõik kulunud kolvirõngastele või äkki ka kinni paakunud rõngastele. Viimasel puhul on juhtunud, et abi saab KÜLMA!!! mootori veega jootmisest. Pole võimatu ka rõngaste purunemine.
Tegelikkuses vajaks "kaugdiagnostikaks" nati lisateavet, et miks selle ja teise pumba vahetasid ja mis seejärel muutus paremaks mis halvemaks.
Must õhufilter suurendab õlikulu ja vahendab kiirendust aga mingil juhul ei aita kaasa ülivahetuse järgsele kiirele õli mustaks muutumisele.
Vale pumba sissepritsenurk (mis võib vale olla ka pumbal endal) küll mõjutab kiirendust ja küttekulu üldjuhul on kuulda ka mootori töös ja suuremas piires ka käivitusel. Taas ei mõju õli mustusele.
Ebakorras pihustid - taas kiirenduse ja küttekulu probleemid aga mitte õlikulu. Pigem lausa vastupidi. VÄGA KEHVADE pihustite puhul võimalik lausa õli taseme tõus karteris
Kulunud turbo, suurendab õlikulu s.t õli põleb lihtsalt silindrites ära, aga sel juhul võib sumbutajas ka sinust suitsu märgata. Vähendab võimsus ja tegelikkuses on üsna lihtsalt tuvastatav sisselaste kollektori juurest kummilõdviku lahti ühendamisel. (sams oli kirjas, et mootor ei suitse!?)
Klapid? Võimalik, kuid üsna raskesiiski klappidel õli mustaks muutumisele kaasa aiata. võimsus, õlikulu käivitus ja mootori töö kuulamisel vähegi vilinium kuuleb suuremad möödalaskmised ära.
Küsiks veel mis õli kasutad? Ja filtrid ikka õiged mitte mingid "kogemata sobivad) Vale õli (eelkõige odavad mineraalid) suudab üsna kiiresti kõik mootori sees ära tahmata ja seda hiljem välja pesta võtab üsna üsna aega. Samuti saab vale õli olla põhjuseks kolvirõngaste kinnijäämisel.
P.S. kolvigrupi seisukorda saab muideks diagnostikas ka tuvastada . selleks ei pea mootorit lahti võtma. Vaid pihustid pealt ja iga silindrit mõõda eraldi aga mitte mingil juhul mootorit tööle lastes.
Et miks üldse nii pikalt kirjutasin? Lihtsalt Sulle teadvustamiseks, et võimalikke vigu võib olla laias diapasoonis ja kohe mootorit laiali kakkuda pole ehk mõttekas. Ehk leidsid jutus iva?
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
loomulikult, seda ma foorumitest loodangi ja juba olengi tükk maad targem
usun, et ma pole ainuke, kes nendest postitustest kasu saab
jah surveid pole mõõtnud, läbisõit on odomeetril 190 000, tegelikkuses võib olla miljon
...ei tea....aga arvestades seda, et salongis/armatuuris pole ükski tuluke läbi põlenud ja nahk kaa enam-vähem OK, siis usun, et üle poole miljoni see mootor sõitnud pole
õli oli eelmise omaniku poolt visco poolsünt, mina panin shelli poolsünti (mootoripesu ei teinud) ja nüüd saigi see 3000 km täis
eile pandi peale mootoripesu täissünt, arvati et poolsünt pole sobilik
imelik on veel see, et auto ÜLDSE ei suitse, kiirendamisel peaks ju väike must pilv välja kargama või mis???
kas kat ei või suitsemist ära hoida, äkki kati pärast on hing kinni?
Turbo pidi olema kuiv ja korras
pumpade kohta niipalju, et veepump lendas lihtsal laiali ja kõrgsurvepumbal oli hülsi sees mingi triip (pumbapea ja muu oli kõik täiesti OK).
ise ma hakkan ka seda kolvirõngaste kinnijäämist kahtlustama, mine sa tea, mis õli eelmine omanik vahetas ja kui tihti üldse?
usun, et ma pole ainuke, kes nendest postitustest kasu saab
jah surveid pole mõõtnud, läbisõit on odomeetril 190 000, tegelikkuses võib olla miljon

õli oli eelmise omaniku poolt visco poolsünt, mina panin shelli poolsünti (mootoripesu ei teinud) ja nüüd saigi see 3000 km täis
eile pandi peale mootoripesu täissünt, arvati et poolsünt pole sobilik
imelik on veel see, et auto ÜLDSE ei suitse, kiirendamisel peaks ju väike must pilv välja kargama või mis???
kas kat ei või suitsemist ära hoida, äkki kati pärast on hing kinni?
Turbo pidi olema kuiv ja korras
pumpade kohta niipalju, et veepump lendas lihtsal laiali ja kõrgsurvepumbal oli hülsi sees mingi triip (pumbapea ja muu oli kõik täiesti OK).
ise ma hakkan ka seda kolvirõngaste kinnijäämist kahtlustama, mine sa tea, mis õli eelmine omanik vahetas ja kui tihti üldse?
Kui eelmine omanik õlivahetusega eriti ei kiirustanud,siis on täiesti loomulik et uus õli kohe mustaks läks. Lihtsalt vana õli ei suutnud enam mootorit puhtana hoida. Värsked lisandid pesid saasta lahti ja oligi õli must.
Kui kiirendades ei suitse ja tõmmet ei ole peab viga olema kütuse poolel, Kui suur on sul kütte hetkekulu kiirendades? Arvan et küttekogus jääb väikeseks.
Kui kolvirõngad kinni peaks käivitamine olema probleemne?
Kui kiirendades ei suitse ja tõmmet ei ole peab viga olema kütuse poolel, Kui suur on sul kütte hetkekulu kiirendades? Arvan et küttekogus jääb väikeseks.
Kui kolvirõngad kinni peaks käivitamine olema probleemne?
- plõnks
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 07.12.2004 15:32 36
- Peamine sõiduk: BMW 330d
- Asukoht: Tallinn
Mul oli endal samasugused jamad 525 tds-iga, turbod, pihustid, pumbad, jms. kõik sai ära remonditud ja kõva papp magama pandud. Kuid külmana see mootor keeldus käivitumast. Aga alusta sellest et mõõda silindrite surved ära, seda külmast peast ja kui näit alla miinimumi (20bar oli vist), siis ei jää muud üle kui mootor lahti võtta ja üks korralik kap.rem. teha. Oleks ma kohe sealt alustanud, oleksin hulka raha säästnud.