Õhulugejate remont - kas võimatu?
Õhulugejate remont - kas võimatu?
Õhulugeja - kuna tegemist on ebanormaalse hinnaga jubinaga, siis tekkis küsimus remontimise osas: üldjuhul tekib sinna sisse külmjoode, millest oleks vaja kolviga korra üle käia. Külmjoote tekkimine on normaalne, kuna see vigur töötab ebanormaalsetes tingimustes, temperatuuri kõikumine üle 100 kraadi. Räägitakse, et ei saa sunnikut lahti võtta, pärast kokkupannes mingit tehase seadistamist vaja - kas kellelgi pole kogemust selle asjaga? Ei saa nagu aru mis seal niiväga seadistada. Asi maksab pea 6 tuhat, siin peaks nagu remontimisruumi olema?
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Sinu omal ple enam kuuma traadiga, vaid üks trükkplaat seal sees ainult. Üldiselt pole seal sees eriti midagi remontida, sest kogu elektroonika on valatud epoksiidklotsi. Ja seal plaadi peal pole muud, kui mõned voolurajad. Kui seal peaks pragu olema, siis ehk annaks mingi sild teha, aga tina selleks ilmselt ei kõlba.
Endale sain täitsa töötava (käib tänaseni) lammarist 1600 krooniga. Sulle sobib ju ka 2.5-liitrise mootori oma.
Endale sain täitsa töötava (käib tänaseni) lammarist 1600 krooniga. Sulle sobib ju ka 2.5-liitrise mootori oma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei sobi kurask, 318is oma läheb (M44 mootori) ja mingi Z3 1.9 oma ka.
Või on sul mõni allikas kust saaks näha mille oma veel sobib? Ma ise olen otsinud nii et halb hakkab... (BMW kood 13621736224, BOSCHi kood 0280217110)
Asja näeb hästi siit:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Või on sul mõni allikas kust saaks näha mille oma veel sobib? Ma ise olen otsinud nii et halb hakkab... (BMW kood 13621736224, BOSCHi kood 0280217110)
Asja näeb hästi siit:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Õhulugeja võib ära ka võtta, midagi ei juhtu peale selle, et siis ta kasutab ajju kõrvetatud keskmisi väärtusi. Seega lihtsalt ei tule parim kütusekulu ja võimsus... Äkki sul pole see ühendatud?siim528 kirjutas:see et õhulugeja hermeetiliselt kinni on sellest ei saa ma küll õieti aru. mina sõitsin oma autoga 2 aastat nii et mingit kaant seal peal ei olnud ja kora sai isegi mootoripesu tehtud ja auto sõidab tänaseni iga päev ringi
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Päris nii lihtne see ple. Nendel vanematel pöördklapiga lugejatel on nii, et ilma selleta ei käigi mootor üldse. Uuematel (nagu ka Sinu auto) on jah nii, et võib lugeja puudu olla, aga siis arvutatakse asendusväärtused sõltuvalt segusiibri asendist ja õhu temperatuurist.
Vanal Motronicul lihtsalt polegi siibsi asendi kohta muud inffi kui "tühikäik" ja "WOT" (kaks mikrolülitit). Uutel on kõigil potentsiomeeter.
Vanal Motronicul lihtsalt polegi siibsi asendi kohta muud inffi kui "tühikäik" ja "WOT" (kaks mikrolülitit). Uutel on kõigil potentsiomeeter.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
[quote="priitv8"]Päris nii lihtne see ple. Nendel vanematel pöördklapiga lugejatel on nii, et...........[quote]
Nojah, siin foorumis peaks igamehe allkiri sisaldama VINi seitset viimast kohta, siis oleks kohe näha mis pilliga tegemist
Nojah, aga see vanem tüüp tundub kuidagi vastu ka pidavat. Muideks, leidsin antud anduri Soome romulast, seal küsiti selle eest 350EUR mis on rohkem kui meil UMis. Tegin oma pakkumise 150EUR peale, neile see sobis - seega saan vist asja korda hetkel (karm hind kuidagi selle vidina kohta ikkagi, terve Opel Kadeti saaks selle eest ja jääks raha ülegi)
Nojah, siin foorumis peaks igamehe allkiri sisaldama VINi seitset viimast kohta, siis oleks kohe näha mis pilliga tegemist
Nojah, aga see vanem tüüp tundub kuidagi vastu ka pidavat. Muideks, leidsin antud anduri Soome romulast, seal küsiti selle eest 350EUR mis on rohkem kui meil UMis. Tegin oma pakkumise 150EUR peale, neile see sobis - seega saan vist asja korda hetkel (karm hind kuidagi selle vidina kohta ikkagi, terve Opel Kadeti saaks selle eest ja jääks raha ülegi)
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
hulllugu kirjutas:priitv8 kirjutas:Päris nii lihtne see ple. Nendel vanematel pöördklapiga lugejatel on nii, et...........
Nojah, siin foorumis peaks igamehe allkiri sisaldama VINi seitset viimast kohta, siis oleks kohe näha mis pilliga tegemist
Nojah, aga see vanem tüüp tundub kuidagi vastu ka pidavat. Muideks, leidsin antud anduri Soome romulast, seal küsiti selle eest 350EUR mis on rohkem kui meil UMis. Tegin oma pakkumise 150EUR peale, neile see sobis - seega saan vist asja korda hetkel (karm hind kuidagi selle vidina kohta ikkagi, terve Opel Kadeti saaks selle eest ja jääks raha ülegi)
Et kas said korda? Ja kui mul on selle hõõgniidi taolise lugejaga tegemist, et kas sellel siis kannataks midagi üle joota või kopitseda kuskilt?