K: Probleem piduriga E34, 525 (pidur jääb peale)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

K: Probleem piduriga E34, 525 (pidur jääb peale)

Postitus Postitas Kristo_P »

Autoks siis 525, E34 ja probleem juhipoolse tagumise piduriga.

Juhipoolne pidur siis jääb peale. Ja sedasi ,et velg+kumm on pärast sõitu tulikuumad ja salong kärsahaisu täis. Võtsin ratta maha puhastasin supportit uuesti kokku kuid ikka on pidur peal ja velg läheb juba väiske sõidu korral kuumaks. Kas support on õhtal omadega? On keegi sellsie asjaga kokku puutunud? Ja kui supporti vahetada siis tuleb pidureid ka õhutada - palju selle töö hind umbkaudselt on!? :|
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
DeLaBig
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11.01.2005 18:35 31
Asukoht: Tallinn/Keila

Postitus Postitas DeLaBig »

audil roostetavad kolvid suppordi kinni...soovitavalt kisu suppord juppideks ja vaata, mida kolb teeb. Kui näiteks kolbi kattev kumm on katki ja ööseks tõmmata kässar peale, siis tekib kolvile roostekiht, mis omakorda segab kolvi tagasi tulemist. NB! olen rohkem audideg kursis ja järeldus tuli audist...nii, et palun mitte näkku lüüa kui m´iskit puusse läks! :)
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

põhiline viga kipub ikka olema selles, et kulunud klotside tõttu on kolbide pinnad ära roostetanud ja nüüd ei liigu kolb enam piisavalt hästi tagasi. sellepärast jäävadki klotsid vastu ketast. pidurisupord tuleb lahti võtta, pinnad lihvida ja mansetid ning tolmukummid vahetada, seejärel õhutamine ja peakski väga bro olema. enda e30 olen ise pidurisüsteemi uuesti üles ehitanud, niisiis maksin vaid varuosade eest.
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Kas erinevatel mootoritel on supportid ühesugused? 520/525?
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
zaazk
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 08.10.2004 00:20 50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas zaazk »

olen alar`i jutuga täiesti nõus.. et teema hakkab pihta kulunud klotsidest, siis ei liigu see kolb enam nii nagu peaks ja läheb rooste ja nii ta kinni kiilubki.
mul endal jäi parempoolne esimene pidur peale, avastasin alles siis, kui bensiini kulu tõusis metsikult :shock: :lol: veermiku vaba jooks ju kohe raskendatud.
võtsin lahti, ostsin uued klotsid, kolb välja(mida oli väga k*** kätte saada, sest asi ei liikunud mul seal enam üldse), lihvisin kõik puhtaks, nats määrisin õliga ja kõik kokku tagasi, pidurite õhutus ja peale seda toimis ideaalset, rohkem probleeme polnud.
..ja pidurid üldse läksid paremaks :P
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

Postitus Postitas tiit001 »

proovisin kaa kolbi kätte saada, aga ei saanudki. katte kumm oli kaa katki ja pidur jäi samamoodi peale. kes ütleks kuidas seda kolbi sealt kätte saab, ja kas uue kummitihendi saab panna ainult siis kui kolb käes?
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

no Bingo - ma lasin servises tagumised klotsid ära vahetada & seal tundus ok.
Nüüd, eriti just peale jõulisemat sõitu (paar kiirendust 150'ni & siis pidurdades) seisma jättes & tagarataste peale vaadates võib näha, kuidas sealt kerget tossu tuleb. On see lihtsalt sellest, et piduriklotse veel liiga palju järel?
Lisaks näitab kompuuter mulle hommikust õhtuni ''Bremsbeläge''t / ''Brakelining''sit - mida see peaks tähendama?
Täheldatud ka enne tagaklotside vahetamist sellist asjaolu, et kui sai 6 järjestikuse foori alt nii minna antud, kui auto võimaldas & siis maha pidurdatud, tekkis lõpus selline tunne, nagu piduripedaali all oleks olnud märg svamm vms... et litsud & litsud aga ikka ei võta eriti - normaalne seisukord taastus umbes 5 minutiga rahulikult sõites.

Autoks siis 535i E34.
W12
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

tr22nsmees kirjutas:Lisaks näitab kompuuter mulle hommikust õhtuni ''Bremsbeläge''t / ''Brakelining''sit - mida see peaks tähendama?
Ilmselt pandi ilma kulumisandurita B-klots? Taga paremal peab selline olema ja ikka ühendatud ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

tiit001 kirjutas:proovisin kaa kolbi kätte saada, aga ei saanudki. katte kumm oli kaa katki ja pidur jäi samamoodi peale. kes ütleks kuidas seda kolbi sealt kätte saab, ja kas uue kummitihendi saab panna ainult siis kui kolb käes?
pane piisava paksusega puuklots supordi vahele ja las keegi vajutab salongist pidurit. teine võimalus on see suruõhuga välja pressida.
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

taga paremal & ees vasakul on need kulumisandurid - aga, et brakelinings on siis klotsid?

Kusjuures kui tagurpidi sõita kiiremini & pidurdada, siis lähevad pidurid ''ok'' konditsiooni. :?
W12
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Nii sain pidurid korda. Tagumine vasak support oli omadega õhtul. Uus pidurivedelik ja õhutus ja töötab nagu kellavärk:P

Muide mul ka vahepeal sellist asja ette tulnud ,et pidurdad aga selline tunne nagu švamm oleks klotside asemel :shock: Kuid see oli enne õhutust ja piduriõli vahetamist. Nüüd pole seda probleemi esinenud. ;)
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

nojah - endal siis parem tagumine support läheb vahetusse (vasak ei jää peale) + uus piduriõli. :D
W12
Vasta