Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
alar kirjutas:kontrolli vaakumvoolikuid tõenäoliselt saab õhku vahele. pidurit vajutades järelikult pidurivõimendi membraan katki ja saab lisaõhku sealt kaudu.
Täpselt, sinnani tahtsingi jõuda - siin foorumis ikka häda selles, et antakse probleemist väga üldist infot, pahatihti ei saa aru isegi mis autoga tegemist, a la "3-se auto mootor ei tööta korralikult"...
Mul ikka ettepanek, Signatuuri sees peaks olema VIN koodi 7 viimast märki...
ega paljud "sooja mootori" hädad külma mootoriga välja ei löögi niikuinii on segu rikkam ja see petab siis pisikesed puudused ära, mootori soojenedes muutub ka tööreziim ning nüüd hakkab ka lisaõhk mootori tööd segama. samas kui vaakumvoolikud korras võid ka kontrollida õhulugejat, tühikäigumootorit, küünlajuhtmeid, bensiinisurve regulaatorit ning üldiselt on seal M20 mootoris piisavalt sõlmesid mis ei taha teatud tingimuste kokkulangemisel ausat tööd teha.
mul oli üks juhe läbi mootor töötas ideaalselt, kuni selle hetkeni kui gaasi vajutades muutis mootor inertsist natuke asendit ja voila. sellest piisas et ikaldus pihta hakkaks. diagnoosimisel öeldi, et korras nagu norras aga gaasitamisel olid jälle asjad halvad.
nii, et edu veaotsinguil.
Esimene asi millest alustada on tühikäigulülituse kontroll. Paljud "targad" armastavad kruttida pöördeid sellest väikesest kruvist segusiibri hoova vastas, mis määrab, kui kinni siiber läheb.
aga kas sa õlipumpa oled kontrollind sul võib viga olla selles või siis pumbal ja filtril on tagasi vooluklapp järsku nendes viga, et tühikäigul voolab õli nende kaudu tagasi ja sinna see surve kaobki äkki hmm...
nojah mul tuli nüüd sama viga õli survega, niiet ma siis võin ka saaledega hüvasti jätta aga jah nüüd tuleb jälle lasta see töö ära teha pidi vist päris kirves olema selle töö hind aga vähemalt tasub ära njah
mul suht sama viga. mul aint et hakkab oli tuli põlema kui näiteks käigu välja võtan ja ka siis kui mootor soe ja tühikäigul töötab. Isa (endine mehaanik) arvas hoopis, et on õlifiltri all asuv surve klapp. et kas selle vedru väsind või midagi. muidugi mul oli ka esimene mõte et saaled, aga siis pidavat olituli pidevalt põlema!