klapisääre tihendid???
klapisääre tihendid???
et siis oleks vaja teada kas tuleb ka plokikaan maha võta kui neid vahetada ??? autoks on bmw 320 -84
[quote][i]Algselt postitas mikk191[/i]
e21'l ei olnud minu mäletamist mööda seda vaja teha...nookurid peaks ju klappidelt eest ära liikuma...või kuidas?
kusjuures on täitsa võimalik et ma eksin!:P [/quote]
Ei no siin saab ikka seda->:D
Proovi siis näituseks ühel klapil see sedaviisi
ära teha. Pärast tule räägi meile ka. Kui sa suudad
klapisääretihendid ilma kaant maha võtmata suudad
ära vahetada nii, et ükski klapp silindrisse
ei kuku ja isegi siis kui võtad nookurvõllid
välja ilma kaant mahavõtmata, siis võtaks su
kohe homme tööle. Osavaid mehi otsi tikutulega:o
e21'l ei olnud minu mäletamist mööda seda vaja teha...nookurid peaks ju klappidelt eest ära liikuma...või kuidas?
kusjuures on täitsa võimalik et ma eksin!:P [/quote]
Ei no siin saab ikka seda->:D
Proovi siis näituseks ühel klapil see sedaviisi
ära teha. Pärast tule räägi meile ka. Kui sa suudad
klapisääretihendid ilma kaant maha võtmata suudad
ära vahetada nii, et ükski klapp silindrisse
ei kuku ja isegi siis kui võtad nookurvõllid
välja ilma kaant mahavõtmata, siis võtaks su
kohe homme tööle. Osavaid mehi otsi tikutulega:o
võtad tööle?
veel umbes pool aastat tagasi oli ka mul 320 -84 ja juhtus nii et 6 silindri nookur läks katki sa sain tehtud muidugi lihtsam oleks kaan maha aga muidu käis asi nii et iluvõred maha radikas eest varrastel stopperid ära ja käes (vardad saab kätte lihtsalt kuumapuhuriga soojendad kaane augud ülesse ja tuleb
tihenditega saab nii et ühe püti kaupa tõstad kolvi üles väänad lahti ja ongi olemas minul kulus selleks umbes 10 tundi pole lihtne aga võimalik ka odavam uus tihend maksab u 1000 kr jõudu tööle!
tihenditega saab nii et ühe püti kaupa tõstad kolvi üles väänad lahti ja ongi olemas minul kulus selleks umbes 10 tundi pole lihtne aga võimalik ka odavam uus tihend maksab u 1000 kr jõudu tööle!
Klapisääretihendite vahetus kaant maha võtmata :P
Teema lihtne....eelpool on paar õiget seika...mis töö kiireks tegemiseks päris õiged.... kui neid veica...täistuada... aga.-- kolbe nüüd liigutama ei pea selleks...on hoopis parem nipp... mida mina olen kasutanud...suureks abimeheks on suruõhk ...ehk siis kompressor...kel väheke tehnilist taipu saab juba aru mida silmas pean... kui on silindris rõhk kõva.... siis see klapp juba niisama silindrisse ei kuku....isegi siis kui...klapi poolkuud ära võtta :)ja vahetuseks võib kuluda heade riistadega... max 1.3 tundi..... kui sedagi.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt: