
MIDA PEAKS KONTROLLIMA E36 JUURES ENNEM OSTMIST?
MIDA PEAKS KONTROLLIMA E36 JUURES ENNEM OSTMIST?
Sõbral plaanis BMW E36 318 osta.Millele peaks tähelepanu pöörama ennem ostu.Mis on selle mudeli tüüpvead?Ootan huviga näpunäiteid 

- elukas
- Huviline
- Postitusi: 126
- Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
- Peamine sõiduk: BMW E46 330i
- Asukoht: Viljandi
Re: MIDA PEAKS KONTROLLIMA E36 JUURES ENNEM OSTMIST?
Minu kogemused on - kesklukk(külmade ilmadega päris tihti jupsib), tühikäigu regulaator on nõrk koht, ventilaatori sidur (seistes mootor kuumeneb üle), 1,8 mootoril kindlasti õigeaegne rihma vahetus (kuskil 40 000 välp) ja õlivahetus väga tähtis. Tuleks õli seisukorda ennem ostu kontrollida, kui mootor seest väga must, siis pole eriti hoolitsetud mootori eest. Nookurid kipuvad väsima ja külma mootoriga klabisema. Väiksem viga veel, et esituledesse tuleb niiskus ja tuled on seest udused.Rinx kirjutas:Sõbral plaanis BMW E36 318 osta.Millele peaks tähelepanu pöörama ennem ostu.Mis on selle mudeli tüüpvead?Ootan huviga näpunäiteid
Hetkel midagi muud meelde ei tule. Soovitaks kindlasti kuskil mootori testi teha ja ülevaatuspunktis asjad kõik üle kontrollida.
"võimas aur"
võimalusel lase auto üles tõsta ja kontrolli lekkeid käigukastist, roolilatsit, diffrist jne, samas vaata kindlasti üle tagasilla kinnitused kere küljes (kipuvad järgi andma, eriti suuremate mootoritega autodel). Samuti peaks saama mingisuguse aimduse pukside seisukorrast.
Mootori poole pealt soovitaks eelnevalt käia diagnostis, kui seda ei saa, siis vähemalt ülevaatuspunktis kontrollis. Näed ikka ära nätajad heitgaasidest (co, HC, co2 jne) ning elementaarsemad silla ja pidurite vead ära.
Mootori poole pealt soovitaks eelnevalt käia diagnostis, kui seda ei saa, siis vähemalt ülevaatuspunktis kontrollis. Näed ikka ära nätajad heitgaasidest (co, HC, co2 jne) ning elementaarsemad silla ja pidurite vead ära.