Nüüd pisike jutuke abivajajatele, loodan et E36 omanikud saavad lõpuks oma kojamehed korda.
Endal ilmnes sama viga 2 aastat tagasi, kus kojamehed liikusid korrapäratult ( jube imelik oli kesksuvel seista foori taga ja kojamehed töötavad lakkamatult I kiirusega

, jube yhes6naga).
Põhjusi võib olla kaks: relee blokk vigane või kojameesye lõpplyliti viga saanud. Minu puhul olid need mõlemad.
1. Loogiline tööde kulg on järgmine. Relee bloki kontroll salongi armatuuris. Viga otsige sealt, sest sinna on kergem ligi pääseda kui kojamehe mootorile. E36 asetseb kojameeste releeblokk 2 erinevas kohas: 91-92 aasta omadel asub relee rooli all, vasaku jalatoe all. Tuleb maha kiskuda rooli alune kate, kapoti hoob, kõlari kate ja helisiolatsioon---ja ongi sinine karbike käes. 93.... ja airbagidega varustatud E 36-tel asuvad releed kindalaeka taga( sinna pääseb ka ligi 10 minutiga).
Kui relee käes, siis kate maha ja trykk plaati uurima- arvatavasti 1 relee ei lylitu enam korrektselt, seepärast põhjustatud ka kojameeste mootorile antud valed impulsid. Kel elektroonika pähe akka, siis kähku Männiku v6i Prillimäe autolammutusse ja asendus relee 400.- ja proovida katse-eksitus eetodil.
relee leidmist hõlbustab ka link
http://www.unofficialbmw.com/e36/interi ... odule.html
2. Lõpplyliti vea tunnus oleks siis see, et kui annad mootorile töö impulsi siis mootor jääb lakkamatult tööle. Vastus: lõpplüliti on kulunud ning ei suuda lõppasukohta enam määrata. Kui kojamehed hakkavad laksust ise tööle, siis viga tuleb otsida ikka releeplokist, mitte mootorist. Uus mootor maxab lammaris Sauel 800.-. Kogu systeem lähekski 1200.- pluss tööraha. Kuid vahetus oma võimalik iseseisvalt ära teha.
Tegemist on vist E36 tyypveaga, sest välismaisetes foorumites arutelu selle ymber jagub küll ja küll.
Jõudu siis!