Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
kroomikiht liivapaberiga karedamaks ja värv peale... kogu ooper.
stangedega näiteks sama lugu, aga karestus peab cipa põhjalikum olema. ja värvi/laki kiht kah paksem.
kodus EI OLE VÕIMALIK TEOSTADA. kõige lihtsam onm otsida originaal mustad liistud jne asjad. edu kodus värvimisel sest sa teed seda iga kahe kuu tagant
siim528 kirjutas:kodus EI OLE VÕIMALIK TEOSTADA. kõige lihtsam onm otsida originaal mustad liistud jne asjad. edu kodus värvimisel sest sa teed seda iga kahe kuu tagant
BS!
on võimalik. olen ise teinud. enda punase 316 stanged värvisin mustaks justnimelt kodus ja pole mingit probleemi. stange sai karestatud liivapaberiga käsitsi ja värv seisab juba aastaid korralikult peal. ei karda survepesulaid ega midagi.
T-MAC kirjutas:kroomikiht liivapaberiga karedamaks ja värv peale... kogu ooper.
stangedega näiteks sama lugu, aga karestus peab cipa põhjalikum olema. ja värvi/laki kiht kah paksem.
Võlusõna on kruntvärv - kruntimata pinnalt hakkab värv kooruma.
tr22nsmees kirjutas:varem lugenud teemadest, et meie kliimas osutub püsivaks vaid pulbervärvimine, mille puhul ei pea liiste isegi karestama.
Siiski oleks soovitatav karestada - karestamata pindadelt hakkab samuti tükkidena kooruma...
nikkelliistude mustaks värvimine see täielik nilbuse etalon...endale e34 ostsin siis sellel oli ka mustaks värvitud...esimene asi oli see et see värv sealt maha saaks...õnnex oli värvitud otse nikli peale ja värv koorus üli eduliselt maha ja tulemus nagu uus.mis ike läikima loodud see peabki läikima...milleks seda varjata...see ju auto ilu...mis neerudesse puutub siis kõige lihtsam on need nikkel võrud sealt eemaldada...tulemus väga hea...aeg töö ja raha jääb kõik järgi...