Mure E34 89a armatuuri valgustusega
Mure E34 89a armatuuri valgustusega
Autoks siis on 89a E34
Mure seisneb selles et, tahtsin üle kontrollida Armaturi valgustid.
Esiteks ( ei tea kas tehti nalja või ei aga) autol pidavat põlema Inspection pirn sõidu ajal üle 90 ABS ja kütuse näidiku n.ö ohu tuli et paak hakkab tühjaks sama
Hakkasin siis nagu vana mees muiste autol siis neid Kruvisid lahti keerama aga sain lahti ainult ühe katte, armatuur paistab olevat kõik ühes tükis kuidas ma peaksin kätte saama Nüüd selle konsooli et pirnid üle kontrollida???
Ütlen ausalt et, minul on mõistus otsas vaatasin siit ja sealt aga tulemus on see et Armatuur endiselt sees.
Kust alustada lahti võtmisega ja mis pirnid üldse põlema peavad.
Mure seisneb selles et, tahtsin üle kontrollida Armaturi valgustid.
Esiteks ( ei tea kas tehti nalja või ei aga) autol pidavat põlema Inspection pirn sõidu ajal üle 90 ABS ja kütuse näidiku n.ö ohu tuli et paak hakkab tühjaks sama
Hakkasin siis nagu vana mees muiste autol siis neid Kruvisid lahti keerama aga sain lahti ainult ühe katte, armatuur paistab olevat kõik ühes tükis kuidas ma peaksin kätte saama Nüüd selle konsooli et pirnid üle kontrollida???
Ütlen ausalt et, minul on mõistus otsas vaatasin siit ja sealt aga tulemus on see et Armatuur endiselt sees.
Kust alustada lahti võtmisega ja mis pirnid üldse põlema peavad.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas.
525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas.

- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Tere
jJanno
Jah. Esiteks sõnasta näiteks teema pealkiri väheke informatiivsemaks. Ning suured tähed keset lauset tekitavad küsimuse, kus on tegelikult lause piir, mis omakorda raskendab oluliselt Sinu küsimusest aru saamist.mike34 kirjutas:Millest siis suured silmad, kas minu küsimus on tõesti nii raskesti mõistetav.
jJanno
exTouring
Ok nagu ma aru saan siis on mul masin selles osas korras.
Küsimus nr 2
Kust kontrollida miks ei tööta kütuse näidiku pirnid
Neid on kokku 2 tükki armatuuris mõlemad n terved ( Kontrollisin ise üle)
katsetasin siis millel hakkavad need pirnid põlema , pirnid põlema ei hakanud aga kütus sai tilgatumaks otsa.
ma usun et te teate kui raske on diisilit uuesti käima saada kui kütus tilgatumaks otsas.
Niisiis kust hakata viga otsima .
Küsimus nr 3
Mille pagana pärast ei lähe mul auto normaalselt soojaks.
Tosooli temperatuuri näidik näitab et mootor soe aga salongi puhub ainult külma .
vahapeal tuleb ka sooja aga see on nii nagu jumal juhatab
Eelmiste autotega et 10 minutit max sõitu ja saongi tuli kõvasti sooja õhku nüüd sõida mõnikord 20 minutit siis alles hakkab sooja tulema
Ning küsimus siis veel selline et kui panna salongi puhur 4 kiirusele tuleb õrnalt tuntavalt vaid sooja õhku aga moorot undab nii et käib luust ja lihast läbi
Mida nüüd siis kontrollida et asi korda saada.
Küsimus nr 2
Kust kontrollida miks ei tööta kütuse näidiku pirnid
Neid on kokku 2 tükki armatuuris mõlemad n terved ( Kontrollisin ise üle)
katsetasin siis millel hakkavad need pirnid põlema , pirnid põlema ei hakanud aga kütus sai tilgatumaks otsa.
ma usun et te teate kui raske on diisilit uuesti käima saada kui kütus tilgatumaks otsas.
Niisiis kust hakata viga otsima .
Küsimus nr 3
Mille pagana pärast ei lähe mul auto normaalselt soojaks.
Tosooli temperatuuri näidik näitab et mootor soe aga salongi puhub ainult külma .
vahapeal tuleb ka sooja aga see on nii nagu jumal juhatab
Eelmiste autotega et 10 minutit max sõitu ja saongi tuli kõvasti sooja õhku nüüd sõida mõnikord 20 minutit siis alles hakkab sooja tulema
Ning küsimus siis veel selline et kui panna salongi puhur 4 kiirusele tuleb õrnalt tuntavalt vaid sooja õhku aga moorot undab nii et käib luust ja lihast läbi
Mida nüüd siis kontrollida et asi korda saada.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas.
525 Turbo DiiselS
BMW Diisel liigutab mind taas.

Soovitused
Isiklikust kogemusest soovitan:
- kontrollida jahutusvedeliku kogust
- veenduda et õhku ei oleks jahutussüsteemis
- veenduda et termostaat töötab
- veenduda jahutusvedeliku reguleerklappide korrasolus
Parimat
Päärn
- kontrollida jahutusvedeliku kogust
- veenduda et õhku ei oleks jahutussüsteemis
- veenduda et termostaat töötab
- veenduda jahutusvedeliku reguleerklappide korrasolus
Parimat
Päärn
BMW-tu hetkel,
Suzuki GSX750F ja G3 GTI
Suzuki GSX750F ja G3 GTI
Võibolla tundub see rumala küsimusena, kuid kas microfilter peaks olema igal E34-l või ainult kondiga variantidel?kadakas kirjutas:*Ning küsimus siis veel selline et kui panna salongi puhur 4 kiirusele tuleb õrnalt tuntavalt vaid sooja õhku aga moorot undab nii et käib luust ja lihast läb*
Kontrolli salongi microfilterit!
Ka mulle tundus, et võiks nagu veidi mehisemalt puhuda, kuid kui uue filtri ära ostsin, siis pidin tõdema, et vähemalt mina ei leidnud ühtegi kohta, kuhu seda pista... lõpuks viisin selle samatargalt poodi tagasi.
Kas nõrk õhuvool võib ka millestki muust tulla?
Kui filtrit pole, kas siis võib ka mingi muu koht ummistuda?
Teoreetiliselt võib küll, sest kui filtrit pole siis on igasugust sodi ju tõmmanud ajajooksul radikasse.
Kui ma omal salongiradikat vahetasin siis sai nii radika ribide vahelt
ja eriti radika alt lausa peoga igast puulehtilehti/seemneid/okkaid jms p***a välja võetud.
Osa lehti oli isegi tahaistujatele puhuva resti juurde välja jõudnud.
Kui ma omal salongiradikat vahetasin siis sai nii radika ribide vahelt
ja eriti radika alt lausa peoga igast puulehtilehti/seemneid/okkaid jms p***a välja võetud.
Osa lehti oli isegi tahaistujatele puhuva resti juurde välja jõudnud.