Salongiventilaatori sirin ?
Salongiventilaatori sirin ?
Kui keerata salongi ventilaator umbes 30-60 % peale siis hakkab kostuma miski kahtlane sirin, vahest kõvem vahest peaaegu polegi. Kas selline hääl võib tulla ventilaatori mootorist või võib seda tekitada liikuv õhk ? (e39, vent süsteem kõige tavalisem, ilma kondi ja kliimata)
Nii jutu järgi on ju raske midagi üldse pakkuda ! Mis viga on peaks lausa kuulama ehk i s e . Miskipärast kaldun arvama , et õhukanal on puude lehti või mingit muud säärast sodi täis , või on mootoril puksid õhtale minemas - on kuivad ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
enda e30-l ventikat vahetades sirises ka alguses...regullisin kahte kuidas nimetadagi, tiivik pole vist õige sõna aga need asjad mis õhu liikuma ajavad....põhimõtteliselt oli mul viga selles, et üks see tiivik või asi käis vastu toite juhet
loodan, et keegi aru ka midagi saab....endal jäi segaseks ja paremini ei oska!

loodan, et keegi aru ka midagi saab....endal jäi segaseks ja paremini ei oska!
Mul on ka 'sirin' kostab aga ainult 2 astme peal.
Tunndub niimoodi, et ventika mingid puksid/laagrid tuleks ära vahetada.
Samas kahtlane, et teistel kiirustel on kõik vaikne.
piltidega õpetust. Üks on muidu siin:
http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htm
Tunndub niimoodi, et ventika mingid puksid/laagrid tuleks ära vahetada.
Samas kahtlane, et teistel kiirustel on kõik vaikne.

Seda on korduvalt siin mainitud. Nii et kui otsid siis kindlasti leiad mitunuki kirjutas:Kus see ventika mootor ka asub ja mida selleks tegema peab, et selleni pääseda ?
piltidega õpetust. Üks on muidu siin:
http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htm
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Seda et, kas on neid mootoreid ka erinevaid E34 peal?
Mul koriseb ka päris korralikult juba. Ju on puksid läbi ja tuleks mootor ringi visata. Aga kas poest osatakse õiget müüa kui ütlen, et tegu on 93.a. 540-ga?
Mul koriseb ka päris korralikult juba. Ju on puksid läbi ja tuleks mootor ringi visata. Aga kas poest osatakse õiget müüa kui ütlen, et tegu on 93.a. 540-ga?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
mingeid laagreid pole vaja
sellest on siin enne juttu olnud küll, search....
võtad ventika (mootori kahe rattaga) välja, lased puksidele paar tilka paksemat õli ja paned tagasi endise asendiga võrreldes 90 kraadise nurga alla (vana asend meelde jätta)
puksid kuluvad pidurdamisest-kiirendusest sõidusuunas ovaalseks.
ise ma ei viitsinud nikerdada (olen siiani pidanud targemaks uus osta), aga mu vend jamas sellega korra ja nüüd juba teist aastat vaikus, ei mingit kriginat...
muidugi võib ka uue osta (vanasti maksis 1600 kogu kompott).
sellest on siin enne juttu olnud küll, search....

võtad ventika (mootori kahe rattaga) välja, lased puksidele paar tilka paksemat õli ja paned tagasi endise asendiga võrreldes 90 kraadise nurga alla (vana asend meelde jätta)
puksid kuluvad pidurdamisest-kiirendusest sõidusuunas ovaalseks.
ise ma ei viitsinud nikerdada (olen siiani pidanud targemaks uus osta), aga mu vend jamas sellega korra ja nüüd juba teist aastat vaikus, ei mingit kriginat...
muidugi võib ka uue osta (vanasti maksis 1600 kogu kompott).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
No ja mis sest keeramisest kasu on ? Kui mingi perioodi pärast tuleb anyway ju korda teha , kui siis juba kohe ! Kas sa ei leia ...?
Pealegi kui puksid kulunud on siis ju hakkab korpuses olev magnet ankrut enese poole tõmbama ja hakkab ikkagi vastu korpust käima ...!? Või ma eksin ?
Ise ma treisin laagri korpused kolm poldi ava M3 x 120 kraadi , laagrid sisse ja kokku tagasi ... Ma küll ei leia , et see nii väga hull oleks olnud . Teada on vaja vaid võlli läbimõõtu , et vastav laager leida , ja ongi peaaegu et valmis .... Ei midagi keerulisemat !
Pealegi kui puksid kulunud on siis ju hakkab korpuses olev magnet ankrut enese poole tõmbama ja hakkab ikkagi vastu korpust käima ...!? Või ma eksin ?
Ise ma treisin laagri korpused kolm poldi ava M3 x 120 kraadi , laagrid sisse ja kokku tagasi ... Ma küll ei leia , et see nii väga hull oleks olnud . Teada on vaja vaid võlli läbimõõtu , et vastav laager leida , ja ongi peaaegu et valmis .... Ei midagi keerulisemat !
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ju saaks hakkama ise ka jah. Kuigi mulle sümpatiseerib uue panek üldjuhul rohkem kui vana lappimine.priitv8 kirjutas:eero: Patrik teeb selle kuullaagritele ringi (äkki oskad isegi?) ja siis on eluaegne.
Ja teadmata küll, mis raha Patrik selle töö eest võtab, kaldun arvama, et saan kogu asja ilmselt sõpradelt/endistelt koleegidelt Melasist enam-vähem sama raha eest.
See on muidugi hästi, kui neid 6 erinevat on


Krt, ega ei ole ikka midagi teha


E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Puksid on seal seepärast
1. need peavad olema ujuvad
2. seal töötab asi täielikus saastakeskkonnas, kui mingid hermeetilised laagrid pole, siis lähevad veel kiiremini läbi kui puksid (määre korjab s*tta paremini kui kuiv pronkspuks).
Laagrijutu ajajad võiks ühel ventikal prooviks tiivikud võllist eemaldada (need on sinna otsa vist kuumalt pandud) nii, et need ühes tükis kätte saab. Siis rääkida laagrijuttu edasi
Kui raha pole, siis pane tilk õli ja keera. Kui raha rohkem, siis osta uus. Ja kui lukksepatöö hästi käden, siis hakka lammutama. Need tiivikud on ka muide paaris tasakaalustatud, paned valepidi kokku ja siis varsti alles tuleb hääl (või ajad võlli natuke kõveraks).
Ja ega see 1500 krooni nüüd ei tapa ka, kui mõned mehed iga aasta 10k esisilda investeerivad bmw-l
1. need peavad olema ujuvad
2. seal töötab asi täielikus saastakeskkonnas, kui mingid hermeetilised laagrid pole, siis lähevad veel kiiremini läbi kui puksid (määre korjab s*tta paremini kui kuiv pronkspuks).
Laagrijutu ajajad võiks ühel ventikal prooviks tiivikud võllist eemaldada (need on sinna otsa vist kuumalt pandud) nii, et need ühes tükis kätte saab. Siis rääkida laagrijuttu edasi

Kui raha pole, siis pane tilk õli ja keera. Kui raha rohkem, siis osta uus. Ja kui lukksepatöö hästi käden, siis hakka lammutama. Need tiivikud on ka muide paaris tasakaalustatud, paned valepidi kokku ja siis varsti alles tuleb hääl (või ajad võlli natuke kõveraks).
Ja ega see 1500 krooni nüüd ei tapa ka, kui mõned mehed iga aasta 10k esisilda investeerivad bmw-l

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Aare sai vastusega hakkama , aga see ,et neid tiivikuid maha ja tagasi ei saa siis see ei pea paika , kui on hirmus tahtmine võib ka tiiviku asendid üles märkida , kuid see ei ole primaarne . Võlli suhtes arvestades kulunud puksi loksu ei päästa see tasakaalustamine ka midagi , sest viga ei teki niivõrd võllil kui sellel plastiktiivikul mis valujärgi ei saagi ideaalis olla ja tasakaalustatakse tiiviku labakaalu.
Kumb on odavam , kas tunnike poolteist nokitsemist või 1500 raha ?
Kumb on odavam , kas tunnike poolteist nokitsemist või 1500 raha ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
mul on kõik ära tulnud ja ei ole ükski veel katki läinud.Laagrijutu ajajad võiks ühel ventikal prooviks tiivikud võllist eemaldada (need on sinna otsa vist kuumalt pandud) nii, et need ühes tükis kätte saab. Siis rääkida laagrijuttu edasi
kallis??
laagrid 40.- tükk ja kaks-kolm tundi tööd. kusjuures olen veel nii labaselt teinud et pukside osa välja puurinud ja laagrid kahe-kolme punktiga kinni lasknud.
kõik sõidavad siiamaani.
muidugi on õigem uus panna.
puksid kuluvad pidurdamisest-kiirendusest sõidusuunas ovaalseks.

aare, sinult sellist lauset küll ei oodanud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re:
Ragnar kirjutas:Mul on ka 'sirin' kostab aga ainult 2 astme peal.
Tunndub niimoodi, et ventika mingid puksid/laagrid tuleks ära vahetada.
Samas kahtlane, et teistel kiirustel on kõik vaikne.
Seda on korduvalt siin mainitud. Nii et kui otsid siis kindlasti leiad mitunuki kirjutas:Kus see ventika mootor ka asub ja mida selleks tegema peab, et selleni pääseda ?
piltidega õpetust. Üks on muidu siin:
http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htm
Kas ma saan õigesti aru, et see õpetus on mõeldud e39'le?
Re: Salongiventilaatori sirin ?
Pigem on see ikka E34/E32 õpetus.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)