Mure M50 mootor ja lamda jamab
Mure M50 mootor ja lamda jamab
Mure siis selline. Sai vahetatud lamda aga tööle ei hakka näitab stabiilselt 0,45v ( aju siis ise arvutab optimaalset). sisseminev vool 0,2 v. kus kala peituda võib???
Oskab keegi üldse aidata.
Oskab keegi üldse aidata.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Veateade on kustutatud. Auto aastast 1992. Samaaasta mootor. kasutab Boschi elektroonikat.
Minul juhee igaljuhul koos juba.
kustutad veateate ära ja mingi aeg oiab vahemälu tühjana ja siis ikka ei tööta. voolu lamda peale saab igaljuhul aga tagasi ajuse kohati läheb kohati mitte. lamda on uus.
Ja seda isearetatud kustutamist ma ei poolda.
Minul juhee igaljuhul koos juba.
kustutad veateate ära ja mingi aeg oiab vahemälu tühjana ja siis ikka ei tööta. voolu lamda peale saab igaljuhul aga tagasi ajuse kohati läheb kohati mitte. lamda on uus.
Ja seda isearetatud kustutamist ma ei poolda.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Tjah, aga vahe seisneb selles, kas on 2.0 või 2.5!Henrik88 kirjutas:Veateade on kustutatud. Auto aastast 1992. Samaaasta mootor. kasutab Boschi elektroonikat.
Halloo! Veateatest lambda käsitlus ei sõltu! See on lihtsalt olukorra konstanteering. Teiseks ei pea Boschi lambda mingit voolu peale saama! Ta on ise pingeallikas, nagu patarei. Seda pinget ECU mõõdabki. Kui sisendis pinget ple, annab ECU ise sinna keskväärtuse (0,45V) peale.Henrik88 kirjutas:Minul juhee igaljuhul koos juba.
kustutad veateate ära ja mingi aeg oiab vahemälu tühjana ja siis ikka ei tööta. voolu lamda peale saab igaljuhul aga tagasi ajuse kohati läheb kohati mitte. lamda on uus.
Panid ikka originaallambda? Vaata ostsillograafiga lambda signaaliotstel, mis toimub. Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis! Kui seda pole võid lambda prügikasti panna. Enne vaata ikka ühendused ja pistik veelkord üle. Aga need kaug-ida universaalid on vahel juba karbist võttes p****s, truumu võib kinnitada.
See ei tee ECU-le midagi, samas ei mõjuta ka lambdaregulatsiooni. Kohe kui ECU lambdalt signaali saab, läheb ta jälle tööreiimi tagasi.Henrik88 kirjutas:Ja seda isearetatud kustutamist ma ei poolda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Keera lambda maha ja soojenda seda leeklambiga.
~30sek möödudes peaks asi juba piisavalt soe olema, et normaalseid näitusid annaks.
Nüüd lase leeklambiga leek lambda peale ja võta ta sealt jälle ära,
ühesõnaga vehi selle lambiga seal natuke.
Testriga mõõtes peaks vool kõikuma 0.1 ja 0.9 voldi vahel.
Kui numbrid muutuvad kiiresti ühest otsast teise on lambda korras.
Kui tulevad muud näidud, näiteks alla 0.1v siis viska see lambda minema.
Minul kestis tutikas Boschi lambda näiteks 2 päeva.
Garantii korras sain uue ja see peaks töötama siiani.
~30sek möödudes peaks asi juba piisavalt soe olema, et normaalseid näitusid annaks.
Nüüd lase leeklambiga leek lambda peale ja võta ta sealt jälle ära,
ühesõnaga vehi selle lambiga seal natuke.
Testriga mõõtes peaks vool kõikuma 0.1 ja 0.9 voldi vahel.
Kui numbrid muutuvad kiiresti ühest otsast teise on lambda korras.
Kui tulevad muud näidud, näiteks alla 0.1v siis viska see lambda minema.
Minul kestis tutikas Boschi lambda näiteks 2 päeva.
Garantii korras sain uue ja see peaks töötama siiani.
Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
See ainult minu oletus ja tuletus, eks seletage ja õpetage. Elektrik kes minu autot vaatas, pidas mõnesekundilist kõikumist (kui ma õieti mäletan) heaks.
Mati @ 525`90
Vaata ostsillograafiga lambda signaaliotstel, mis toimub. Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!
stabiilselt näitab 0,2v ju siis asi pees. peab uue järgi roomama. ja ärge valusalt näkku lööge. auto elektrist ei tea ma mitte kui midagi. minule täielik kosmos.
stabiilselt näitab 0,2v ju siis asi pees. peab uue järgi roomama. ja ärge valusalt näkku lööge. auto elektrist ei tea ma mitte kui midagi. minule täielik kosmos.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Ei, kui ta on aeglasem kui 3 võnget sekundis (krt pean kodus järgi vaatama, äkki minutis?Mati_H kirjutas:Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Seda ma arvasin, sest muidu oleks ju Siemens.meph kirjutas:priitv8: henrik88'l peaks olema 2.5l mootor...
My bad! Siemens tekkis esimest korda M50TU 2.0 Vanosega mootoril.
Viimati muutis priitv8, 23.03.2005 16:02 05, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
ee.... ikka sekundis nagu.... mina ka nii mäletan, et mitu korda sekundis peab pinge muutuma. Ja et näiteks odavate lamdade häda ongi see, et on nö. uimased. Et jah, pinge muutub küll, aga liiga aeglaselt e. harva.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
3x sekundis on täiesti õige vastus, (näit. http://auto.howstuffworks.com/framed.ht ... m/o-21.htm)priitv8 kirjutas:Ei, kui ta on aeglasem kui 3 võnget sekundis (krt pean kodus järgi vaatama, äkki minutis?Mati_H kirjutas:Äkki sa mõtlesid kord kolme sekundi jooksul? Lambda reageerib ju heitgaasis sisalduva hapniku peale ja kolm korda sekundis segu koostist muuta suhteliselt keeruline. Palju võtab aega, et pihustist küte jõuaks põlenuna anduri juurde?priitv8 kirjutas:Normaalne oleks näha pidevat võnkumist 0,2V ja 0,9V vahel, vähemalt 3 korda sekundis!), siis pole temast enam kasu.
aga mina küsiks, kas lambda ikka soojaks jõudis minna? Töötemperatuur on üle 300C!