Hooratas kergemaks ?????
Hooratas kergemaks ?????
Kas kergem hooratas hakkab siis mootorit lõhkuma (kui ei ole kolvid kepsud g-pealt tasakaalus) või ei .
Ühed ütlevad ,et hakkab teised ,et ei hakka.
mis see õige on..
Äkki on keegi tegelenud sellega ja oskab rääkida + ja - ,stest mis sellega kaasnevad ..
Ühed ütlevad ,et hakkab teised ,et ei hakka.
mis see õige on..
Äkki on keegi tegelenud sellega ja oskab rääkida + ja - ,stest mis sellega kaasnevad ..
Hooratas on hooratas, mitte mingi vastukaal. Ei lõhu ta midagi 

Viimati muutis M4rt, 29.04.2005 16:36 54, muudetud 1 kord kokku.
Millest Sa räägid? Kas mitte just Sinu autol ei kulunud sidurikatted hooratta treimise pärast ära? Ja üldsegi on see hooratta treimine minu arust tänavasõidu autodel täiesti mõttetu. Kas mingil 4000cc mootoril on vaja hooratast treida selleks, et iga foori tagant riisika kombel põhjagaasiga ära minna? Ringrajaauto on muidugi teinegarageboy kirjutas: Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
teema.
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
Kergem hooratas hakkab aint sel juhul mootorit lõhkuma, kui on liialt treitud ja tühipööretel käib mootor ebaühtlaselt, normipiires treitud hooratas ei lõhu midagi: Aga üldiselt ei treita hooratast niisama kergemaks, ja hobujõude see kah juurde ei anna.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Olen nüüd selle auto ja remondiga lähemalt ise tutvunud, ning viga ei olnud mitte hooratta lihvimises, vaid originaal siduri kated asendati sport katetega (pdurimeister oü-s). Need katted ei sobi sellele mootorile ning sidur hakkas libisema ning keeras korvi piix. Nüüd sai alla pandud uus originaal komplekt (ketas, korv laager) ning viga kadus. Neid niinimetatud sport katteid on paras panna 1,4 ja 1,6 liitistele mootoriteleMillest Sa räägid? Kas mitte just Sinu autol ei kulunud sidurikatted hooratta treimise pärast ära? Ja üldsegi on see hooratta treimine minu arust tänavasõidu autodel täiesti mõttetu. Kas mingil 4000cc mootoril on vaja hooratast treida selleks, et iga foori tagant riisika kombel põhjagaasiga ära minna? Ringrajaauto on muidugi teine
teema.

Garageboy kirjutas :
Hooratta treimisest ei tohiks küll mingeid probleeme tekkida, kui seda teha mõistuse piirides. Tasakaalustada aga kahjuks eesti piires ei saa, seda tuleb teha kas siis lätis ~4000.- või soomes.
Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
See jutt on nüüd küll puha udu, TIP, i laboris tehakse see töö ka päris kenasti ära .
Hooratta treimisest ei tohiks küll mingeid probleeme tekkida, kui seda teha mõistuse piirides. Tasakaalustada aga kahjuks eesti piires ei saa, seda tuleb teha kas siis lätis ~4000.- või soomes.
Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
See jutt on nüüd küll puha udu, TIP, i laboris tehakse see töö ka päris kenasti ära .

veel hoorattast
Hooratta mahatreimise asemel võiks selle asendada väiksema kubatuuriga mootori hoorattaga. Näiteks 325-l võiks asendada 320 hoorattaga. Asi toimib väga hästi, mootor on tasakaalus ja midagi ei lõhu. 

Re: veel hoorattast
Jan320 kirjutas:Hooratta mahatreimise asemel võiks selle asendada väiksema kubatuuriga mootori hoorattaga. Näiteks 325-l võiks asendada 320 hoorattaga. Asi toimib väga hästi, mootor on tasakaalus ja midagi ei lõhu.
Kas neil hooratastel on kaalu vahe,
aga 3.0 ja 3.5 (M30) mootoritel
kerge hooratas annab juurde ainult väga kõrgetel pööretel, foori tagant startides taaeb asja kehvemaks. Tasub mõelda, kuidas autot kasutatakse, kas ringrajal pidevalt kõrge kiirusega, või linnas mürades, kui viimane variant, oleks parem isegi pisut raskem hooratas, viskab paremini kohalt minema
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Aitäh,, teist oli palju abi
sain targemaks