salongi ventikas

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
hull
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 24.11.2002 22:24 18
Asukoht: BMW 518-i 86.a Pärnu (uue nimega margus jne.)

salongi ventikas

Postitus Postitas hull »

Mul on 518i 86a.BMW. Iga kord, kui salongi ventika sisse lülitan, 1 kiirusele hakkab see hirmsa häälega kigisema, 2 kiirusel kigiseb siis kui gaasi annab ja 3 kiirusel on normaalne hääl.
Vaatasin salongist, et ega sealt sinna juurde ei pääse ja ka kapoti alt on probleeme sinna juurdepääsemisega, sest see ventikas asub täpselt salongi ja mootori vahel ja seal on mingi kate ees, nii, et juurde sealt ei pääse eriti. Äkki oskab keegi head nõu anda:o
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

nõu anda ei oska aga võin öelda et mul täpselt sama probleem niiet ma kah tahaks teada kudas sinna ligi saab paneks nac õli ehk jäeb vait siis:)
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

e30-ne salongiventika juurde pääseb mootoriruumi salongipoolselt seinalt katte eemaldamise teel. ei tea, kui raske e28-l sinna pääsemine on, kuid e30-l ei ole see eriti suur töö.

tavaline viga on, et tiiviku plastmassvõllid on läbi kulunud ning tiivik hakkab vastu korpust käima.
Kasutaja avatar
Andry
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 03.10.2002 10:13 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andry »

kimmo jutt õige, ventikas plekib mingi 150-200kr, remontida pole seda mõtet.
hull
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 24.11.2002 22:24 18
Asukoht: BMW 518-i 86.a Pärnu (uue nimega margus jne.)

Postitus Postitas hull »

tänud info eest proovin järele:)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

tegelt asi selline et osta romulast ventikas ja vana tee korda st.et tuleb vaid lasta mõnel treialil sinna uued pronkspuxid teha ja ventikas töötab jälle 10 aastat, remonditud pane tagasi ja see ostetud müü maha !! arvan et remontimine võtab sul umbes 1 h. aega + treiali leidmine.
vambola
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 06.02.2003 10:26 07

Postitus Postitas vambola »

eile oli just uhe sellisega tegemist tavaline on harjade kuluvus, (on ka endal ette tulnud) ja ka kollektor aga kollektori lihvimisega tasub olla ettevaatlik sest nad kipuvad olema suht ohukese kattega harjad on poes kuskil 200 eek aga kui kollektorist enam midagi vötta pole tasuks uuele mootorile möelda
vaiko
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 08.04.2003 15:15 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vaiko »

Pisut vananenud aga siiski aktuaalne!!!Lihtne soovitus minu poolt. Juhul kui tahad odavalt läbi ajada talita järgmiselt: eemalda kate,mis asub ventilaatori ruumi ees ( see ei ole küll keeruline nagu sa väitsid,paar polti vaja ainult lahti keerata), seejärel vabasta ventika mootor klambrist,mis seda keskelt kinni hoiab, (ära sealt välja võta kuna tagasisaamisega võib tekkida raskusi), siis keera ventika mootorit(korpust) 90 kraadi sellises suunas nagu juhtmed lubavad(täpselt ei mäleta kumba pidi aga kuna juhtmed on nii lühikesed siis nad lubavad ainult ühte pidi seda teha), lisaks võib ventika puksidele tilga õli ka vahele lasta(rangelt soovitav), kinnita uuesti klambrid ning korras.Asi nimelt selles, et puksid on kulunud sõidusuunas ovaalseks(inertsijõust tulenevalt) ning vastavalt pidurdades ja kiirendades liigub võll edasi või tagasi kulunud piirkonnas.90 kraadisel keeramisel see edasi tagasi sõitmine kaob, kuna idee poolest saab nüüd võll ju ainult üles-alla liikuda kulunud puksi sees. Minu E28-l oli sama viga,mis tundub üldse tüüpveana vanemate BMW-de puhul. Sedasi talitades ei kuluta sa sentigi ning vähemalt minul kadus probleem aastaks enne kui jälle kriginad ilmnesid. Kui saa raha kulutada ei taha, siis proovi. Loomulikult ei saa seda varianti võrrelda uue ventika ostmisega, aga tasub proovimist.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas vaiko[/i]
Lihtne soovitus minu poolt. Juhul kui tahad odavalt läbi ajada talita järgmiselt: eemalda kate,mis asub ventilaatori ruumi ees ( see ei ole küll keeruline nagu sa väitsid), seejärel vabasta ventika mootor klambritest(ära sealt välja võta), siis keera ventika mootorit 90 kraadi sellises suunas nagu juhtmed lubavad, lisaks võib ventika puksidele tilga õli ka vahele lasta, kinnita klambrid ning korras.Asi nimelt selles, et puksid on kulunud sõidusuunas ovaalseks. Tee sellest oamd järeldused!!! [/quote]

See on kiire ja hoolimatu sõit, eriti kurvides:D
Autorit sa juba tead:D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Andry[/i]
kimmo jutt õige, ventikas plekib mingi 150-200kr, remontida pole seda mõtet. [/quote]

Ei pleki midagi:(
Romulast korralikku vähemat e28-le enam ei
saa, uus maksis UM-s mingi 1600 eek
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Parandage mind aga nad ju ka e21 ja e30 ga saMadis K. Olen endal käes hoidnud ja minu pillile e28 ka e30 pealt võetud.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Regent
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 03.01.2004 04:39 14
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas Regent »

omal sai mootor lihtsalt maha võetud, vaskgrafiidist treisin uued ouksid sisse ja asi kokku tagasi, pole enam jupp aega sellelt aadressilt kaebusi kuulnud
Vasta