357. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.09.2015 13:26 09
Postitas Marek_R
Rando. kirjutas:Tere!

Sai võetud automaadi pealt mootor koos mootorijuhtmestiku ja ajudega ning pandud peale teisele kerele. Automaat lendas kauge kaarega nurka ja asemele läks manuaal aga nüüd oleks vaja teada , et mis juhtmed peaks omavahel ära ühendama , et auto saaks aru , et ta Parkingu peal.Ilma ta käima ei tohiks minna ? Niipalju sain nagu aru , et mootoriaju ennast vahetama ei pea. Googeldasin mis ma googeldasin aga täpselt sellist õpetust ei leidnud nagu mul vaja.

Mootoriks M50B25 , kereks E36 92 aasta.

Ette tänades !
Rando
link
Siin küll E34 swap, kuid ehk on abiks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.09.2015 15:10 18
Postitas ooDDoo
Starterikatkestus peaks kerejuhtmestikus olema.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.09.2015 17:17 40
Postitas Tauri_J
carrider kirjutas:
fildeo kirjutas:Hommikust

Kas e46 330d läheb 16 velg alla ?
Hommikust,

Ei lähe, 17 on min mõõt
isegi mingid üksikud veljed läksid, aga jah 99,9% 17 tolliseid ei lähe

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.09.2015 19:04 44
Postitas crapss
Tauri_J kirjutas:
carrider kirjutas:
fildeo kirjutas:Hommikust

Kas e46 330d läheb 16 velg alla ?
Hommikust,

Ei lähe, 17 on min mõõt
isegi mingid üksikud veljed läksid, aga jah 99,9% 16 tolliseid ei lähe
Minu mäletamist mööda 16" plekk läheb alla mitte valuvelg.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.09.2015 19:51 45
Postitas Tauri_J
siin ka juttu sellest

viewtopic.php?f=38&t=182376

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2015 00:24 42
Postitas duur
Kui tahan enda e36-le facelift neeruplekki paigaldada ( originaalis tavaline), kas siis peab kapott ka vastav olema või istub tavaline kah?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2015 07:15 52
Postitas vare271
duur kirjutas:Kui tahan enda e36-le facelift neeruplekki paigaldada ( originaalis tavaline), kas siis peab kapott ka vastav olema või istub tavaline kah?
Kapotti ei pea vahetama.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2015 10:16 45
Postitas Timo_M
Kõlareid vahetades võtsin esiustes airbagi pistikud lahti ja hiljem kui kõik oli kokku pandud jäi airbagi tuli põlema. Kas seda on ise ka võimalik kuidagi ära kustutada? Autoks e60 530i

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2015 10:31 23
Postitas Riivo
kui akuklemmi maha ei kaku ja veidi ei oota siis jääbki põlema airbagi tuli kui pistikuid lahti tehtud...ja ära ise näpi, las teadja inimene kustutab

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2015 18:20 25
Postitas ladammm
Kui m57 pole egr termostaati, siis kas egr toru on ise selline, täitsa toru kujuline aga termostaadiga variandil on see termostaat "nagu karp toru otsas ja termostaat istub selle peal" ? Vaatasin ja otsisin enda autolt seda aga plastikkatete vahelt eriti ei tulnud see termostaat näjhtavale ? Kas keegi oskab pildile viidata kus on m57 mootor, millel pole egr termostaati? Nii et pilt tehtud pealolevate katetega, või peab katted ära võtma, muidu polegi võimalik kindlaks teha kas on egr termostaadiga või ilma ?

Edit: niipalju kui mina nüüd enda ja sõbra autosid uurind olen siis teen järelduse

Feislift e39 manuaalil pole egr termostaati. Automaatidel on ! (m57 mootor)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2015 19:04 48
Postitas ladammm
Jah, no aitäh ! siis on selge ! Nende kahe plastkatte vahelt küll ei paista mul seda egr jahutit ja termostaati, niiet juhhuu !! 1 asi vähem mille pärast põdeda

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2015 13:18 56
Postitas KristjanK
Kas keegi teab, kus asub E34 525 TD automaatkasti aju?
Või on kellelgi aimu, mida peaks tegema või ümber muutma, et masin pärast manual swap'i käima läheks? (Hetkel ei võta starterit järgi)

Ette tänades,
Kristjan

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2015 13:36 14
Postitas ooDDoo
kaitsmekarmis vaja üks relee ära sillata.. vist oli üks kõige juhipoolsem relee

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2015 13:59 49
Postitas KristjanK
Kas tegu võiks olla näiteks starteri releega?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2015 14:56 42
Postitas neo-cortex
TD siis ilmselt tehase immot peal pole. Võibolla olen võhik sellel alal, aga sai omal ka auto automaadist manuaaliks tehtud.

Kui on tehase immo, siis tuleb sillata relee, mis asub reeglina juhi jalgade juures üleval. Starter interlock relay.

Kui pole tehase immot, siis tõepoolest, kapoti all olevas kaitsmekarbis olev relee.

Üks õpetlik link ka, juhul kui jätad alles automaatkasti mootorijuhtmestiku.
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm

Pean silmas just tagurpidi käigu tulesid ja Trans Program Errorit.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2015 17:32 15
Postitas Marek_R
neo-cortex kirjutas:TD siis ilmselt tehase immot peal pole. Võibolla olen võhik sellel alal, aga sai omal ka auto automaadist manuaaliks tehtud.

Kui on tehase immo, siis tuleb sillata relee, mis asub reeglina juhi jalgade juures üleval. Starter interlock relay.

Kui pole tehase immot, siis tõepoolest, kapoti all olevas kaitsmekarbis olev relee.

Üks õpetlik link ka, juhul kui jätad alles automaatkasti mootorijuhtmestiku.
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm

Pean silmas just tagurpidi käigu tulesid ja Trans Program Errorit.
95 aasta, peaks ikka tehaseimmo olema. Kaitsmekarbis K1 Starter Relay puudub, tühi auk selle asemel.
Kaitsmekarp
Trans Program Error trikk on ära tehtud, reverse lights veel mitte, see käivitamist ei tohiks takistada(?).

Eks tuleb ta siis juhi jalgade juurde tagasi kupatada, otsinguid jätkama. Mis värvi see interlock relee on muidu? Kollane? Must? 9 piniga vist?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.09.2015 08:22 07
Postitas ooDDoo
Kui tagurpidi tule ahel ringi teha siis käivitamise jaoks piisaks ews-i manuaaliks kodeerimisest.... ncs expert aitab.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.09.2015 16:54 24
Postitas e39tds
Äkki keegi oskab öelda kuidas saada rihm tagasi peale. Vahetasin rihmapinguti ära ja ei saa nüüd rihma peale ja see rihmapinguti ei liigu üldse,kui maha võtsin siis liikus ilusti kõrvalistuja poole selline tunne et see oleks nagu lukus vms.autoks bmw e39 525 tds m51 mootoriga. Ehk keegi oskab täpsemalt seletada. Tänud ette.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.09.2015 17:15 33
Postitas KristjanK
Hullu jõudu rakendades on võimalik see pingutusamort lukku küll pigistada. Koputa see amort oma tööasendisse tagasi, päästa see kronsteini polt lahti (lase seda teist kah natuke lõdvemaks), pane rihm õigesti peale ja kasutades kronsteini jõuõlga pinguta rihm ja keera see polt sisse tagasi. Easy as that.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2015 08:42 10
Postitas zaddam
Kuna vinkoodi järgi varustust vaadates olen aru saanud, et algselt mu autol olnud tavaline riidest sisu ja keegi sinna sport nahk sisu asemele pannud, siis kas kui autol on ka taga istujatel turvapadjad, kas siis ukse polstritel peaks taga ka kirjas olema kuskil AIRBAG ja avanemisluugi moodi koht, nagu seda on esimestel uksepolstritel?

Siis, kas e38 1999a autol on standard varustuses kohe elektriline esiklaasi soojendus kojameeste all ja vihmasensor? Mu autol puudub nii vihmasensor kui ka esiklaasi soojendus, kuid peegli juures on juhtmed olemas vihmasensorile ja parema esi piilari juures on ka lahtine pistik, kuhu peaks käima eiklaasi soojendus mu arust.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2015 09:54 57
Postitas mall0c
e38-tel enamustel juhtmestiku valmidus peaaegu igaks lisaks. Vihmasensor ise ei olnud just väga levinud lisa.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2015 14:45 32
Postitas e39tds
KristjanK kirjutas:Hullu jõudu rakendades on võimalik see pingutusamort lukku küll pigistada. Koputa see amort oma tööasendisse tagasi, päästa see kronsteini polt lahti (lase seda teist kah natuke lõdvemaks), pane rihm õigesti peale ja kasutades kronsteini jõuõlga pinguta rihm ja keera see polt sisse tagasi. Easy as that.
No proovi kuidas tahad aga ei sealt kronsteinist ei jõua küll midagi nii palju pingutada et saaks sinna leevendi/amordi auku.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2015 20:19 45
Postitas urks
e39tds kirjutas:Äkki keegi oskab öelda kuidas saada rihm tagasi peale. Vahetasin rihmapinguti ära ja ei saa nüüd rihma peale ja see rihmapinguti ei liigu üldse,kui maha võtsin siis liikus ilusti kõrvalistuja poole selline tunne et see oleks nagu lukus vms.autoks bmw e39 525 tds m51 mootoriga. Ehk keegi oskab täpsemalt seletada. Tänud ette.
Selle pingutiga imelikud lood. Korra ka juhtunud, et rihma maha võttes liikus kenasti ja lukustus ära. Rihma peale pannes kargas lahti ja kokku suutsin suruda teda ainult poolde vinna(üritasin pool päeva). Lahenduseks oli poest tutikas pingutus amort.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2015 20:41 22
Postitas Timmok
Autoks e60 530d 2004.a Kaks viga hiljuti lambist ekraanile löönud: eile "Restraint Systems Faulty - Function of airbags, belt tensioners and belt force limiters faulty. Ensure your seat belt is fastened despite the fault!" (kustutasin arvutiga ära ja tagasi ei tulnud) ja täna "Dynamic drive temporarily inactive" (kadus peale uuestikäivitamist ära, aga ilmus millalgi tagasi). Kas need vead võivad olla tingitud vanast/omadega läbi akust või kehvast laadimisest (nt madal pinge lõdva genekarihma tõttu)?

Tervitades Timmo

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2015 23:01 14
Postitas J_V
96a e39 525tds manu kast istub 91a 325 novanos mootoriotsa, kui istub siis mis sidurit kasutatakse?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2015 23:07 19
Postitas toivoku
J_V kirjutas:96a e39 525tds manu kast istub 91a 325 novanos mootoriotsa, kui istub siis mis sidurit kasutatakse?
jah istub, originaal sidur istub kenasti :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.09.2015 11:27 29
Postitas fedja
E39 touring ja sedaani amordid samad?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.09.2015 11:31 07
Postitas Donald
Ees jah.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2015 07:37 45
Postitas mikuuu
E39 3.0d 142 kw. Probleem. Teatud ajal ei liigu auto enam põhjagaasiga üle 3000 voi 4000 pöörde, oleneb olukorrast. Kiire veakoodide lugemine näitas.

1260 - delivery pump control system.

Sai viga ara kustutatud ja pôhjagaasi proovisõidul käidud. Viga kohe tagasi. Proovisôidu ajal polnud arvuti taga. Saan aru, et viga mingis pumbas. Aga milleses ? Mitu neid on konkreetsel mootoril ? Nagu ma aru saan siis üks on paagisisene ? Aga see vist ei tohiks mõjutada kuna autol on nii tühja kui täis paagiga sama probleem.
Siis googeldades leidsin ühe teema sarnaste sümptomitega ja seal oli lahenduseks mingi pumba vahetus põhja all. Samas kuskilt kuulsin juttu et mingi pump on veel kuskil küttefiltri juures.

Oleks vãga tore kui keegi oskaks mingit selgitavat infot anda.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2015 08:46 44
Postitas toivoku
juhi pool põhja all on pump, see on väsinud, soovitan osta ainult originaal pierburgi pumba, hiinakad on küll tunduvalt odavamad aga keegi kunagi ei tea kaua kestab, minul rekord on 1 nädal ja pump küpse :)