Millist õli panna?
Gulf Racing 4W-60.Olen varemgi küsinud antud õli kohta mingit infi.Kas tõesti keegi ei kasuta antud õli?Kuidas ta sobib BMW-le(E36).
Jõudsin vahepeal UM-ist küsida ja vastus oli siis selline.BMW õlide nimekirjas ei ole antud õli.Ja järelikult puudub heakskiit (nagu nad armastavad rääkida).
Aga internetist leidsin järgmist...
Gulf Racing Oils meets the specifications of (selected grades only): API SJ/CF/EC, CCMC PD2 and G5, ACEA A3-96/B3-96, U.S. Military MIL-L-46152E, GM 6049M, GM 4718M (for Corvettes), Ford Specification M2C153E, VW 500.00. It is fully approved by major international OEMs like Porsche, BMW , Mercedes Benz and Volkswagen. It also fully meets the Japanese Automobile Standards Organization (JASO) engine test requirements, Chrysler, General Motors (GM 4718M), Ford, Honda, Nissan, Toyota, MB 239.1, VW 500.00 and most other manufacturers of the world.
Jääb arusaamatuks miks antakse UM-is sellist infi...
Õli on ikka veel müügis Laki Tuuningus.
Jõudsin vahepeal UM-ist küsida ja vastus oli siis selline.BMW õlide nimekirjas ei ole antud õli.Ja järelikult puudub heakskiit (nagu nad armastavad rääkida).
Aga internetist leidsin järgmist...
Gulf Racing Oils meets the specifications of (selected grades only): API SJ/CF/EC, CCMC PD2 and G5, ACEA A3-96/B3-96, U.S. Military MIL-L-46152E, GM 6049M, GM 4718M (for Corvettes), Ford Specification M2C153E, VW 500.00. It is fully approved by major international OEMs like Porsche, BMW , Mercedes Benz and Volkswagen. It also fully meets the Japanese Automobile Standards Organization (JASO) engine test requirements, Chrysler, General Motors (GM 4718M), Ford, Honda, Nissan, Toyota, MB 239.1, VW 500.00 and most other manufacturers of the world.
Jääb arusaamatuks miks antakse UM-is sellist infi...
Õli on ikka veel müügis Laki Tuuningus.
sai KleenFlo järgi proovitud, tõesti väärt kraam... ennem hommikuti mootor tiksus u. 0.5-1 min, nüüd täiesti vaikne ja mõjus ka ülikiiresti - juba järgmine päev peale sissekallamist.truumu kirjutas:olemas spets pesuõli, küsi suurematest autotarvete poodidest
on olemas ka mootori pesu lisand, mis valatakse vana õli sisse, kuid see on parajalt ohtlik, kui mootor väga must....
teine asi lisandiga, mis puhastab hüdrotõukureid, seda soovitan soojalt:
http://www.kleenflo.com/en/index.htm
lisand on nime all: "Kleen Valves and Lifters"
530d/E39/142kW/2000a
Tsitaat, mis on võetud Addinoli kodulehelt.
"Miks Addinoli 10W-60 õli ei soovitata kasutada tänavasõiduks. Paljusid analooge võib "kangemates" mootorites ka tänavasõiduks kasutada. Kui on sarnased viskoosusindeksid, siis peaks ju viskoossus olema sama?
Küsija: Allar 30.03.2005 16:47
Viskoossusega SAE 10W-60 ei soovitata kasutada tavatingimustes töötavates mootorites põhjusel, et see võib jääda liiga paksuks. Väga paljud autod liiguvad vaid linnas ning sõidud on suhteliselt lühikesed ning mootori temperatuur on väga tihti alla normaalse töötemperatuuri, kuna ei jõua veel soojaks minna, kui juba auto peatub. Sellisel juhul on ka 10W60 õli liiga paks ning ei jõua kõikide vajalike sõlmedeni, mis vajavad määrimist. Ka pikaajalisel sõidul võib jääda selle viskoossusega õli liiga paksuks, kuna tegemist on ikkagi väga paksu õliga võrreldes tavalise 10W40-ga ja seega on selle õige kasutus koht ikkagi mootor, mille temperatuur ja pöörded on kõrged.
Teine põhjus, miks paksem õli tavatingimustes töötavasse mootorisse ei sobi on see, et paksema õli liigutamiseks kulub rohkem energiat ja sellega kaasneb ka suurem kütusekulu, millele lisandub ka looduse suurem saastamine. Tänapäevased uued mootorid kasutavad juba viskoossust 0W30.
Viskoossusindeks näitab õli viskoossuse stabiilsust erinevas temperatuuris ja ei näita viskoossust ennast. Ehk mida kõrgem on VI, seda vedelam on õli külmas ja paksem kuumas. Mitte aga seda, et sarnase VI-ga õlid on näiteks 40 kraadi juures sama vedelad."
Seega ei soovitata 5W60 õli tänavasõidus kasutata.
"Miks Addinoli 10W-60 õli ei soovitata kasutada tänavasõiduks. Paljusid analooge võib "kangemates" mootorites ka tänavasõiduks kasutada. Kui on sarnased viskoosusindeksid, siis peaks ju viskoossus olema sama?
Küsija: Allar 30.03.2005 16:47
Viskoossusega SAE 10W-60 ei soovitata kasutada tavatingimustes töötavates mootorites põhjusel, et see võib jääda liiga paksuks. Väga paljud autod liiguvad vaid linnas ning sõidud on suhteliselt lühikesed ning mootori temperatuur on väga tihti alla normaalse töötemperatuuri, kuna ei jõua veel soojaks minna, kui juba auto peatub. Sellisel juhul on ka 10W60 õli liiga paks ning ei jõua kõikide vajalike sõlmedeni, mis vajavad määrimist. Ka pikaajalisel sõidul võib jääda selle viskoossusega õli liiga paksuks, kuna tegemist on ikkagi väga paksu õliga võrreldes tavalise 10W40-ga ja seega on selle õige kasutus koht ikkagi mootor, mille temperatuur ja pöörded on kõrged.
Teine põhjus, miks paksem õli tavatingimustes töötavasse mootorisse ei sobi on see, et paksema õli liigutamiseks kulub rohkem energiat ja sellega kaasneb ka suurem kütusekulu, millele lisandub ka looduse suurem saastamine. Tänapäevased uued mootorid kasutavad juba viskoossust 0W30.
Viskoossusindeks näitab õli viskoossuse stabiilsust erinevas temperatuuris ja ei näita viskoossust ennast. Ehk mida kõrgem on VI, seda vedelam on õli külmas ja paksem kuumas. Mitte aga seda, et sarnase VI-ga õlid on näiteks 40 kraadi juures sama vedelad."
Seega ei soovitata 5W60 õli tänavasõidus kasutata.
Ja peaks ütlema, et ei rääkinud "keegi naine", vaid kuulsin moto häält nii enne, kui pärast õlivahetust(kuna tegemist ühe väga hea sõbraga, kusjuures samuti aastatepikkuse diagnostikustaazhiga)kadakas kirjutas: See jutt kõlab küll rohkem selle moodi, et " keegi naine rääkis". Tuleb kasutada lihtsalt õige viskoosusega ja kvaliteediklassiga õli. Olen ise kasutanud Texaco õlisid üle viie aasta ja ei mingeid probleeme.
Ehk oled kuulnud kodanikust nimega Ivo Parve, töökohaga A.Jermann OÜ?
Pealegi ei ole minu vanuses inimestel enam erilist tõmmet külamuttide juttude edastamiseks...
Ei paku pinget

Õli vahetati ära ja kohe mootor tuksistruumu kirjutas:Ja peaks ütlema, et ei rääkinud "keegi naine", vaid kuulsin moto häält nii enne, kui pärast õlivahetust(kuna tegemist ühe väga hea sõbraga, kusjuures samuti aastatepikkuse diagnostikustaazhiga)kadakas kirjutas: See jutt kõlab küll rohkem selle moodi, et " keegi naine rääkis". Tuleb kasutada lihtsalt õige viskoosusega ja kvaliteediklassiga õli. Olen ise kasutanud Texaco õlisid üle viie aasta ja ei mingeid probleeme.
Ehk oled kuulnud kodanikust nimega Ivo Parve, töökohaga A.Jermann OÜ?
Pealegi ei ole minu vanuses inimestel enam erilist tõmmet külamuttide juttude edastamiseks...
Ei paku pinget


Kui viitsid veidi tuhnida vanades teemades, siis isegi BMW lubab kasutada Addinoli...
Ei tähenda samas see, et ta Su autole midagi head teeb.
Isiklik kogemus selle viimase firmamärgiga ja mainiks, et negatiivne(kui seda võtta nii, et pead kahel autol nukad ja nookurid ära viskama)
Muidugi vahe on suur erinevatel motodel, material, töötlus jne.
Kuid põhimõte ju sama?
Miks siis riskida oma motoga või veel rõvedam, tekitada müügiautoga järgnevale omanikule pankroti?
Ei tähenda samas see, et ta Su autole midagi head teeb.
Isiklik kogemus selle viimase firmamärgiga ja mainiks, et negatiivne(kui seda võtta nii, et pead kahel autol nukad ja nookurid ära viskama)
Muidugi vahe on suur erinevatel motodel, material, töötlus jne.
Kuid põhimõte ju sama?
Miks siis riskida oma motoga või veel rõvedam, tekitada müügiautoga järgnevale omanikule pankroti?
Texaco õlitootmise traditsioon sai muide eelmisel aastal saja aastaseks! Kui paljudel firmadel on samasugust kogemust. Adinol on tema kõrval kääbus, neid on nagu kohatu võrreldagi. Ühe mootori laialijooksmisest ei saa kohe üldistusi teha. Liiga palju mängib inimfaktor ka rolli. Usun, et tuntud õlimarkidel ei ole tuntavat vahet kvaliteedis. Rohkem on küsimus selles, et mõnele meeldib tütar, teisele aga ema. 

See mitu aastat ühel või teisel firmal kogemust on ei mängi eriti suurt rolli, selliste lihtsate asjade puhul nagu õlid.
Kui mingi õli mootorit rikub, siis ei tule see sellest, et õlitootja loll oleks vaid pigem ikka sellest, et nad katsuvad minimaalsete vahenditega maksimaalset tulu lõigata.
Sitast ikka saia ei tee (ma mõtlen otse, mitte et sööd seemneid, siis situd põllupeale ja pärast teed saadud viljast saia), olgu sul kogemust kui palju tahes.
Pikk jutt lühikeseks. Eelkõige tagab kvaliteedi TAHE toota kvaliteetset kaupa.
Kui mingi õli mootorit rikub, siis ei tule see sellest, et õlitootja loll oleks vaid pigem ikka sellest, et nad katsuvad minimaalsete vahenditega maksimaalset tulu lõigata.
Sitast ikka saia ei tee (ma mõtlen otse, mitte et sööd seemneid, siis situd põllupeale ja pärast teed saadud viljast saia), olgu sul kogemust kui palju tahes.
Pikk jutt lühikeseks. Eelkõige tagab kvaliteedi TAHE toota kvaliteetset kaupa.
Õige, Tom! Lisaks võib täheldada fakti, et mida parem õlitootja, seda vähem reklaamikära. Veel vähem mingeid naeratava Schumacheri pilte õlipudelitel. Neid teatakse ringkondades niigi.Tom kirjutas:Pikk jutt lühikeseks. Eelkõige tagab kvaliteedi TAHE toota kvaliteetset kaupa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Lihtne asi nagu õli???? Sellist lollust ei ole ammu juba lugenud.Tom kirjutas:See mitu aastat ühel või teisel firmal kogemust on ei mängi eriti suurt rolli, selliste lihtsate asjade puhul nagu õlid.
Kui mingi õli mootorit rikub, siis ei tule see sellest, et õlitootja loll oleks vaid pigem ikka sellest, et nad katsuvad minimaalsete vahenditega maksimaalset tulu lõigata.
Sitast ikka saia ei tee (ma mõtlen otse, mitte et sööd seemneid, siis situd põllupeale ja pärast teed saadud viljast saia), olgu sul kogemust kui palju tahes.
Pikk jutt lühikeseks. Eelkõige tagab kvaliteedi TAHE toota kvaliteetset kaupa.
Justnimelt LIHTNE. Palkad mõned keemikud need arendavad paar aastat ja ongi valmis.
Ja pealegi mu point ei olnud selles, et pohhui mis õli sa autosse paned vaid selles, et 100aastane kogemus ei garanteeri õli kvaliteeti. Ja ka sellest, et isegi kui firma on suuteline tootma kvaliteet õli ei pruugi nad seda teha, mitte selleks, et nad ei oska, vaid majanduslikel kaalutlustel.
Miks võidusõidu õli maksab kordi rohkem kui see, mis su autos on?
Kas sellel on paremad määrde omadused kui tava õlil?
Kui jah, miks siis sinu autos viletsam õli on?
Vastuseks on hind, mitte oskamatus.
Ja pealegi mu point ei olnud selles, et pohhui mis õli sa autosse paned vaid selles, et 100aastane kogemus ei garanteeri õli kvaliteeti. Ja ka sellest, et isegi kui firma on suuteline tootma kvaliteet õli ei pruugi nad seda teha, mitte selleks, et nad ei oska, vaid majanduslikel kaalutlustel.
Miks võidusõidu õli maksab kordi rohkem kui see, mis su autos on?
Kas sellel on paremad määrde omadused kui tava õlil?
Kui jah, miks siis sinu autos viletsam õli on?
Vastuseks on hind, mitte oskamatus.
Head õli võib teha,aga probleem ka selles,et sina seda usuks ja ostaks.Tom kirjutas:Justnimelt LIHTNE. Palkad mõned keemikud need arendavad paar aastat ja ongi valmis.
Ja pealegi mu point ei olnud selles, et pohhui mis õli sa autosse paned vaid selles, et 100aastane kogemus ei garanteeri õli kvaliteeti. Ja ka sellest, et isegi kui firma on suuteline tootma kvaliteet õli ei pruugi nad seda teha, mitte selleks, et nad ei oska, vaid majanduslikel kaalutlustel.
Miks võidusõidu õli maksab kordi rohkem kui see, mis su autos on?
Kas sellel on paremad määrde omadused kui tava õlil?
Kui jah, miks siis sinu autos viletsam õli on?
Vastuseks on hind, mitte oskamatus.
Siin inimesed räägivad oma kogemustest ja see näitab mis hea õli või mis mitte.
328 M52
Aga ütle palun, kust saab mingi kogemus tulla, kui Sa oma õli bensujaamast või aiamarketist ostad (hint - võidusõiduõlisid ju seal ei müüda)? Seega piirdub see kogemuste jagamine ikka ainult laiatarbeõlidega, tavaliselt.naips kirjutas:Siin inimesed räägivad oma kogemustest ja see näitab mis hea õli või mis mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Pakuks välja sellise rusikareegli:
Õli ostmisel tuleks lähtuda oma sõidustiilist, auto mootorist ja muidugi rahakoti paksusest.
Kui sõidad sportlikumalt, soovitan sisse panna nats kõrgema kvaliteediga toodet(mis samas maksab ka rohkem)
Kui hoolid oma moto tervisest, sõnad samad.
Kui rahakott meenutab lestakala, vala sisse suvalist, kuid arvesta sellega, et mootor võib mingil sportlikul hetkel saba panna ja selle remont on kallis ja tülikas(pealegi käid jala)
Penskarisõitu tehes pole õlifirma nii määrav, kuid seda ei saa lõpmatuseni kasutada.
Õlivahetuse välbad ikkagi nii:
Mineraal 5 - 7 000 km (oleneb valmistajafirma nimest)
Poolsünt 9-10 000 km
Sünt 15 000 km
See jutt megakestvatest õlidest müügimeeste suust on täielik BS ja kuritegelik toiming.
Lisaks ka see, et korraliku õliga hoiad ka benaraha kokku.
Igatsugu lisandid on vajalikud alles siis, kui asi kriitiline.
Enamus pesevaid, hapendumisvastaseid ja sadu muid lisandeid on juba korraliku firma õlile tehases piisavas koguses lisatud, tasuks neid usaldada.
Õli ostmisel tuleks lähtuda oma sõidustiilist, auto mootorist ja muidugi rahakoti paksusest.
Kui sõidad sportlikumalt, soovitan sisse panna nats kõrgema kvaliteediga toodet(mis samas maksab ka rohkem)
Kui hoolid oma moto tervisest, sõnad samad.
Kui rahakott meenutab lestakala, vala sisse suvalist, kuid arvesta sellega, et mootor võib mingil sportlikul hetkel saba panna ja selle remont on kallis ja tülikas(pealegi käid jala)
Penskarisõitu tehes pole õlifirma nii määrav, kuid seda ei saa lõpmatuseni kasutada.
Õlivahetuse välbad ikkagi nii:
Mineraal 5 - 7 000 km (oleneb valmistajafirma nimest)
Poolsünt 9-10 000 km
Sünt 15 000 km
See jutt megakestvatest õlidest müügimeeste suust on täielik BS ja kuritegelik toiming.
Lisaks ka see, et korraliku õliga hoiad ka benaraha kokku.
Igatsugu lisandid on vajalikud alles siis, kui asi kriitiline.
Enamus pesevaid, hapendumisvastaseid ja sadu muid lisandeid on juba korraliku firma õlile tehases piisavas koguses lisatud, tasuks neid usaldada.
oled seda ise proovinud ja probleeme pole olnud? sattus pudel üks päev lukoilis kätte ja lugesin siis sealt et sisse valada 500-1000km enne õlivahetust. Kuna endal õlivahetus umbes nii kaugel on, siis tekkiski huvi kas on asi ikka ohutu? hind in tal küll soodne (lukoilis 47 kr pudel)truumu kirjutas:teine asi lisandiga, mis puhastab hüdrotõukureid, seda soovitan soojalt:
http://www.kleenflo.com/en/index.htm
lisand on nime all: "Kleen Valves and Lifters"
räägid äkki kuidas asi toimis ja kuidas tunda andis.
320d `02
Näe, TWS Motorsport teeb isegi Corvette käigukastis imet:
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=932092
http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=932092
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kleen-Flo väga hea valik on Lukoil tanklates, vähemalt selles oli korralik valik, mis Tallinnas Mustamäel VikingMotorsi/Selveri/Superneto ristmikul on.truumu kirjutas:maale toob selline firma nagu "Tevalo Keemia"
http://www.tevalo.ee/keemia/
tänu suht soolasele hinnale võtavad vähesed poed toodangut sisse
![]()
olen näinud müügis "Ravoris"; Järvel, Info Auto taga asuvas romula keemialetis ja Lasnamäel, Punase ja Pae tänavate ristmiku lähedal asuvas autotarvete poes
ise tellime otse Tevalost
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 18.12.2004 17:14 47