rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
Automaailmas kas müügil.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keegi oskab öelda, kuda tavalisel kolmekal, 1996a manuaalkastiga testida siduri kulumisastet?
Või niiöelda libisemist?
Tean, et mingi test oli kiirendades, nullist mingite käikudega või mootori väljasuretamise testiga ja veel jälgida, kas mootori pöörded kasvavad kiiremini kui auto kiirus vms
Mootor on 1.6, ma tean, et sellel õieti jõudu pole. Aga esimese käiguga nullist kiirendades on pöörded ikka väga "laes", punase ligidal.
Noh, kui ikka jõuga anda hagu. Mootor karjub, pöörded kasvavad kiiresti, aga kiirus mitte väga.
2 käiguga on nullist kiirendamine väga aeglane.
Peale pihustite ülevaatamist, tihendite sättimist, lambda vahetust, sisselaske kollektori tihendi vahetust ja karterituulutusklapi vahetust läks auto palju palju erksamaks.
Lihtsalt viimasel ajal nagu kiirendades undab rohkem, aga kiirust ei kasvata.
Jah võibolla on ka kompressioon juba madalam, pump nõrk/väsinud, aga seda testin hiljem..
Ma tean, et täiesti kindel ei saa siduritestides olla, aga äkki mingi pildi saab?
Mina sidurit eales vahetanud pole tal, läbisõit 311000 umbes hetkeseisuga ja auto seisukorra järgi vaadates tundub ls õige.. Seega, kui originaal sidur, siis vist võib olla juba peene liistakas?
Olen lugenud, et ei tohi väga viimasele hetkele jätta siduri vahetust, muidu hakkab hooratast sööma.
Soovitage, kuidas võiks enamvähem veenduda, et juba libiseb nati ja võiks vahetusele mõelda..
Või niiöelda libisemist?
Tean, et mingi test oli kiirendades, nullist mingite käikudega või mootori väljasuretamise testiga ja veel jälgida, kas mootori pöörded kasvavad kiiremini kui auto kiirus vms
Mootor on 1.6, ma tean, et sellel õieti jõudu pole. Aga esimese käiguga nullist kiirendades on pöörded ikka väga "laes", punase ligidal.
Noh, kui ikka jõuga anda hagu. Mootor karjub, pöörded kasvavad kiiresti, aga kiirus mitte väga.
2 käiguga on nullist kiirendamine väga aeglane.
Peale pihustite ülevaatamist, tihendite sättimist, lambda vahetust, sisselaske kollektori tihendi vahetust ja karterituulutusklapi vahetust läks auto palju palju erksamaks.
Lihtsalt viimasel ajal nagu kiirendades undab rohkem, aga kiirust ei kasvata.
Jah võibolla on ka kompressioon juba madalam, pump nõrk/väsinud, aga seda testin hiljem..
Ma tean, et täiesti kindel ei saa siduritestides olla, aga äkki mingi pildi saab?
Mina sidurit eales vahetanud pole tal, läbisõit 311000 umbes hetkeseisuga ja auto seisukorra järgi vaadates tundub ls õige.. Seega, kui originaal sidur, siis vist võib olla juba peene liistakas?
Olen lugenud, et ei tohi väga viimasele hetkele jätta siduri vahetust, muidu hakkab hooratast sööma.
Soovitage, kuidas võiks enamvähem veenduda, et juba libiseb nati ja võiks vahetusele mõelda..
- venom
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 12.01.2011 19:11 42
- Peamine sõiduk: 730d. 325i. 730ia.
- Asukoht: viljandimaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Maanteel 5 käiguga 90 km/h löö gaas põhja ja kohe näha kas kerib tahoka ülesse või ei.
-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: rubriik "rumal küsimus"
Võid proovida ka asfaldilt kõrgema pöördega startides lihtsalt hoobilt sidurit päästes startida,kui ikka natukenegi ratta ringi saab ja pöörded kohe piirajas ei käi,kui sidur juba täitsa lahti lastud,siis ei tohiks veel läbi olla.
Kuskil kõvemal tõusul võid kolmandaga ka lihtsalt gaasi põhja lüüa ja vaadata,kas tahokas kerib kiirelt üles.
Kuskil kõvemal tõusul võid kolmandaga ka lihtsalt gaasi põhja lüüa ja vaadata,kas tahokas kerib kiirelt üles.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tänud Teile mõlemale vastamast.
Mõlemad Te mainiste, et "kas kerib pöörded ülesse".
Et kui kerib, siis sidur läbi?
Ja kui ei keri, siis veel kannatab sõita?
Mõlemad Te mainiste, et "kas kerib pöörded ülesse".
Et kui kerib, siis sidur läbi?
Ja kui ei keri, siis veel kannatab sõita?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ja näha on siis nii, et tekib tunne nagu sõidaks kiilasjääl ja ratas käib all ringi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ok, tuli üks asi veeel meelde.
Vahest olen proovinud nii, et kui auto uimane ja ei kiirenda, ehk siis gaas põhjas, aga auto "magab", siis lasen gaasi lahti ja vajutan uuesti, noh jõnksutan.
Põhja ja lahti, põhja ja lahti.
Kiirendamisel ei kuule seda häälest, aga vahest see aitab, siis nagu võtab hoogu juurde, ehk siis veitsa kiirendab.
Pole seda ammu proovinud enam, aga vist umbes nii oli. Teisisõnu gaas põhjas, aga auto liigub ikka oma kiirusega, mingi aeg ärkab, siis võtab hoogu..
Aga 99% juhul ei aita see midagi. Uimab lihtsalt sajaga, aitab aint käiguvahetus
Vahest olen proovinud nii, et kui auto uimane ja ei kiirenda, ehk siis gaas põhjas, aga auto "magab", siis lasen gaasi lahti ja vajutan uuesti, noh jõnksutan.
Põhja ja lahti, põhja ja lahti.
Kiirendamisel ei kuule seda häälest, aga vahest see aitab, siis nagu võtab hoogu juurde, ehk siis veitsa kiirendab.
Pole seda ammu proovinud enam, aga vist umbes nii oli. Teisisõnu gaas põhjas, aga auto liigub ikka oma kiirusega, mingi aeg ärkab, siis võtab hoogu..
Aga 99% juhul ei aita see midagi. Uimab lihtsalt sajaga, aitab aint käiguvahetus
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pigem tuleb ikkagi mootori poole vaadata kui siduri, klaaskuul ütleb nii. Või on lihtsalt ootused liiga suured. Ega sellega 8-90 pealt väga 5ndaga möödasoidule ei lähegi.
TEL 57703395
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ma olen ilmas igasuguseid jutte kuulnud, näiteks seda, et täiesti tehaseseades 316 lüpsis X5 3.0d ära nii et sahises, läks eest ära ja X5 ei jõudnudki järgi 
Teatavasti pole ma diisli austaja, kuid noh, seda ma küll ei usu
Aga see, kes rääkis, uskus seda ise küll tõsimeeli
Veiko, ära solvu

Teatavasti pole ma diisli austaja, kuid noh, seda ma küll ei usu

Aga see, kes rääkis, uskus seda ise küll tõsimeeli

Veiko, ära solvu

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
pohhui, võit on võit.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pealegi, mis asi on 316(?) või X5 3.0d(?)
Võttes sinna kombinatsiooni näiteks kerge E46 compact N46 85kw mootoriga manuali ja vastu E53 tellise, mis automaat ja 135kw siis pole ju mitte millegi üle isegi arutada.
Leidub ju ka 316i E90, mis uuema N43B16 mootoriga ja 90kw (160Nm) ja kui vaja siis ka selline teeb end 135kw tellise ees täpiks.
Võttes sinna kombinatsiooni näiteks kerge E46 compact N46 85kw mootoriga manuali ja vastu E53 tellise, mis automaat ja 135kw siis pole ju mitte millegi üle isegi arutada.

Leidub ju ka 316i E90, mis uuema N43B16 mootoriga ja 90kw (160Nm) ja kui vaja siis ka selline teeb end 135kw tellise ees täpiks.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tahtsin just sama ütelda, et 135kW X5'le lutti tegemiseks pole just eriti kiiret autot vaja.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kahjuks jääb e90fl 316 kiirenduses 0- 100 isegi esimesele kõige aeglasema mootoriga x5 ele alla . 316 sirgepeal ikka x5 vastu ei saa. Kolmanda seeria mehed võivad edasi unistada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
aga ttsys ju ütles...
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Täpselt nii, ttsys ju ütles.
Tellis seisab sisuliselt kohapeal kuni 30km/h ja selle vanatüübi AT venitab meeletult. MT ja N43 läheb sellest punktist minema ja kuni 100km/h teeb alla 10 sek ning kiirused ei lõpe 100 km/h juures. 100kw N43 MT teeb sama 0-100 9,1 sekundit. BMW 3 Series (F30) 316i 6MT (136 HP) teeb 0-100-ni 8,9 sekundit.
Tellis seisab sisuliselt kohapeal kuni 30km/h ja selle vanatüübi AT venitab meeletult. MT ja N43 läheb sellest punktist minema ja kuni 100km/h teeb alla 10 sek ning kiirused ei lõpe 100 km/h juures. 100kw N43 MT teeb sama 0-100 9,1 sekundit. BMW 3 Series (F30) 316i 6MT (136 HP) teeb 0-100-ni 8,9 sekundit.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
tehase andmed küll ütlevad,et x5 10,5seki sajani ja 316 e90 10,9 , aga kes on tehas,et allmighty ttsysi vastu vaielda. noh muidugi kui hakkame võrdlema kohvi 135kw ja heas korras 316te siis ma ei kahtlegi,et härral on õigus, samas jällegi päriselu võrdlused teda ei koti, loeb ainult mis paberi/internetis kirjas, siis peaks siiski kuulutama sellises olukorras võitjaks X5. ahjaa minu võrdluses oli 90kw e91
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Justnimelt, 20 aasta vana diisel-tellis oma 2,2-2,5 tonni ja 135kw-ga. Päris elus ei ole vaja ka 90kw, et see tühi ja peegliteta mõõdetud 10,5 sek taha täpiks teha, aga kama-kaks - võtta on 8,9 sekine 100kw-ne 316i ja jutud otsas.
https://www.autoevolution.com/cars/bmw- ... 5-2000-30d
https://www.autoevolution.com/cars/bmw- ... 16i-136-hp
https://www.autoevolution.com/cars/bmw- ... 5-2000-30d
https://www.autoevolution.com/cars/bmw- ... 16i-136-hp
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Rumal küsimus, kas e91 varuratta puudumisel mingit kompressorit ja veljevõtit ei peagi olema või need mõne eelmise omaniku poolt jalutama läinud? Isa MB w211 on varuratta puudumisel vähemalt needki olemas.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tehasest tuleb run-flat ja ei panda mingit sellist kola kaasa. Üldiselt puudub vajadus, sest 0,9 juures läheb rehvirõhu alarm abs anduritest peale ning ka mitte run-flat ribadeks sõitmine sellega praktiliselt välistatud. Kui mitte run-flat rehvid siis kompressor võib ju taga kasti panna, aga üldiselt Eestis vähe oluline/ebavajalik.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas neid runflat rehve üldse täna müüakse ka järelturul või oli see mingi 15 aasta tagune vaimustus autotööstuses, mis nüüdseks vaibunud on?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Run-flat lai valik mõõte vähemalt kõigil premium rehvitootjatel. Riikides, kus kiirteed on need jätkuvalt nr 1 rehvid.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
meie põllumajanduslikel teedel on need rehvid ainult auto vedrustuse lõhkumiseks
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 164
- Liitunud: 21.11.2014 18:00 12
- Peamine sõiduk: E46 330Ci
- Telefon: 11617534237
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis võib viga olla kui E46l kliima sisse lülitada, siis tühikäik jääb samaks(pöörded ei tõuse), ning viskab pumpa iga minuti tagant sisse välja.
(kliima on täidetud)
(kliima on täidetud)
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas seda 0,9 bari alarmi tõsta ei saa? Suht nadi, tartu mnt hakkas karjuma ja kumm pooltühi... Kas otsin kompressori asjade alt või venin koseni. Võiks juba 2 peal teatada. Või ta nii täpne pole?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei saa mitte midagi muuta. Pane 4 reaalset rehvirõhuandurit, kui nii hell olek.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Rõhk läheb liialt kõrgeks ja lülitab pumba välja. Live data jälgimine oleks abiks ja veakoodide lugemine.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
ilmselt ei lülitata venti nr2 kiirusele.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
2009a E91- Keegi võtit programmerib nii et veojõu kontrolli välja võtta ei saa? Või seda saab ainult esinduses teha?