Kütusekulust lõplikult
mul on 93 aasta 141kw 5 - ne ja mu katse algab esmaspäeval. ennastki huvitab väga. aga see olgu öeldud et enamus on linn, maanteed ülivähe!!!zip1 kirjutas:kui kellelgi on selline relv nagu BMW 525 2.5 141 kW (94.a. sedaan), siis oleks huvitav teada palju reaalselt linn/maantee see masin kütet võtab?
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Kütusekulu
E30 325i, keskmine sõidustiil.
Linn 12l / 100km, maantee 7-8l / 100km, üllatav on eespool juba mainitud omadus, et maanteel võtab väga vähe ka 120ga sõites. Püsikiiruse hoidjat ei ole. Keskmiseks tuleb suvel sõites alati 10l sajale. Paagitäiega sõidab 600km, siis läheb tuli põlema.
Näidikud mulle meeldivad.
Linn 12l / 100km, maantee 7-8l / 100km, üllatav on eespool juba mainitud omadus, et maanteel võtab väga vähe ka 120ga sõites. Püsikiiruse hoidjat ei ole. Keskmiseks tuleb suvel sõites alati 10l sajale. Paagitäiega sõidab 600km, siis läheb tuli põlema.
Näidikud mulle meeldivad.
Impreza STI
Nagu ikka meesterahvana, satun oma auto rooli suht harva, selle eest hoolitseb naisterahvas, kuid üks lõbu siiski jääb minu hooleks - tankimine
Autoks 524td ´91, rusikareegel see et enne juurde ei kalla kuni 1000km täis, siiani pole teele jäänud
. Rehvimõõduks suvisel ajal 16" 55/205-225, talvel 15" 65/195
suverehvidega viimane mõõdetud kulu 72l paaki ja 1050km - 6,85l/100km
esimene paagitäis naeltega 76l paaki ja 1085km - 7,00l/100km
Enamus sõite hommikuse tipptunni ajal ning õhtul 6 ajal tagasi marsruudil Tallinn (kesklinn ja lasnamägi) - Vääna-Jõesuu.
Siit küsimus, et kas ummikus olemne (aeglane venimine) säästab kütet? Aeglane vaevarikas sõit vs kiire sõit kus küttekulu on suurem? Aga selge see, et naelad nõuavad oma osa.

Autoks 524td ´91, rusikareegel see et enne juurde ei kalla kuni 1000km täis, siiani pole teele jäänud

suverehvidega viimane mõõdetud kulu 72l paaki ja 1050km - 6,85l/100km
esimene paagitäis naeltega 76l paaki ja 1085km - 7,00l/100km
Enamus sõite hommikuse tipptunni ajal ning õhtul 6 ajal tagasi marsruudil Tallinn (kesklinn ja lasnamägi) - Vääna-Jõesuu.
Siit küsimus, et kas ummikus olemne (aeglane venimine) säästab kütet? Aeglane vaevarikas sõit vs kiire sõit kus küttekulu on suurem? Aga selge see, et naelad nõuavad oma osa.
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Mul tuleb sama isendiga kah umbes sinna auku kuid viimased paagid tulid 11.5 ja 13.0fisher kirjutas:viimase paagi keskmine tuli siis 10,9 ... Autox siis ikka 525 141 kw, manuaal kast..ja linnasõitu ikka umbes 40% ... Säästu režiimi ei kasuta..


- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Kuu aega on minu kasutuses olnud:
E34, 93a, 540, automaat
rehvid 235/?/17
mõõtnud olen ainult kompuutriga. Peaks paika pidama.
1. mõõtmine:
60/40 linn/maantee
hommikul ja õhtul tipptunnil
sõidustiil rahulik
käik: alati D
kulu 14,9
2. mõõtmine
60/40 linn maantee
ikka tipptundidel aga vähem seismist
sõidustiil rahulik
käik: linnas 4, maanteel D
kulu: 13,6
Linnas 4. käiguga piiramine aitab säästa. muidu kipub 1000 pöördelt kiirendama. Samuti peab ka selle auto puhul paika see, mida ka säästliku sõidu koolituses õpetati: optimaalseim on "reibas minek", püüda liiklust ette aimata, teadafooritsükleid ja vähem rapsida.
Nauding on sellise autoga ka rahulikumalt sõita.
Naine saab sõidab sellega veidi suurema kulu välja, sest kardab vajutada.
E34, 93a, 540, automaat
rehvid 235/?/17
mõõtnud olen ainult kompuutriga. Peaks paika pidama.
1. mõõtmine:
60/40 linn/maantee
hommikul ja õhtul tipptunnil
sõidustiil rahulik
käik: alati D
kulu 14,9
2. mõõtmine
60/40 linn maantee
ikka tipptundidel aga vähem seismist
sõidustiil rahulik
käik: linnas 4, maanteel D
kulu: 13,6
Linnas 4. käiguga piiramine aitab säästa. muidu kipub 1000 pöördelt kiirendama. Samuti peab ka selle auto puhul paika see, mida ka säästliku sõidu koolituses õpetati: optimaalseim on "reibas minek", püüda liiklust ette aimata, teadafooritsükleid ja vähem rapsida.

Nauding on sellise autoga ka rahulikumalt sõita.
Naine saab sõidab sellega veidi suurema kulu välja, sest kardab vajutada.
mul 325 td panin paagi silmini täis ja 960 km linnas sõitu kuskil 8o kmerik kirjutas:Teeks vahepeal sellist statistikat, et kui palju saab sõita
kui kütet võtta paak silmini täis ja kuni kütuse lõppemis tuli süttib.
Juurde lisada auto ja mootori modifikatsioon.
Endal 320 110 kw e36 - 594 km venitasin välja. Sees nii linnasõitu kui maanteed.
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
mul 320 84a 92kw keskmine 8l/100km, linn/maantee 60/40 sõidustiil pidem rahulik. tln-tartu otsal tuli keskmiseks 6,7 see siis tartus paak täis ja tallinnas uuesti paak täis
325 88a touring 125kw keskmine 12l/100km kohta linn/maantee 70/30. pikki otsi ei ole veel teinud ja auto alles alla kuu minu käes olnud vaatab mis peale süütesüsteemi ja vaakumvoolikute uuendamist tuleb ...
325 88a touring 125kw keskmine 12l/100km kohta linn/maantee 70/30. pikki otsi ei ole veel teinud ja auto alles alla kuu minu käes olnud vaatab mis peale süütesüsteemi ja vaakumvoolikute uuendamist tuleb ...