2. leht 3-st

Postitatud: 22.12.2006 06:33 39
Postitas truumu
Väide: Mida vingem lukksepp, seda korralikum auto tal on

Tegelikult: Harilikult on "kingsepp ikkagi ilma kingadeta", sest teab täpselt, kui palju mingi kolin ohtlik on ja kaua sellega ilma probleemideta sõita saab :D
Lisaks kasutab käepäraseid vahendeid veast vabanemisel

Postitatud: 22.12.2006 15:15 11
Postitas steve6
Minu naine väidab ,et kui ma autoga talvel külge sõidan siis rattad "hüppavad " või " murduvad " alt ära..Vaidlen temaga juba üsna pikalt aga kaua jõuab..

Postitatud: 22.12.2006 16:01 43
Postitas qpi
steve6 kirjutas:Minu naine väidab ,et kui ma autoga talvel külge sõidan siis rattad "hüppavad " või " murduvad " alt ära..Vaidlen temaga juba üsna pikalt aga kaua jõuab..
Põhimõtteliselt on see võimalik, et nad lõpuks ära murduvad. Aga mina tean inimest, kes arvab , et auto käib üle katuse külge lastes(madaldatud auto 245 lai rehvidega asfaldi peal :lol: ).

Tooks mõned teemasse näited ka:
1)Üle 2.5l auto sõidab ainult ühest bensiinijaamast teise.
(10a tagasi oli see juba üle 1.8 autodega nii :D).
2) Tagaveoga ei ole võimalik talvel sõita ja esivedu on tagaveost talvel kiirem.
3)BMW=Rullnoka auto

jpm....

Postitatud: 22.12.2006 16:02 51
Postitas Mart
Henrik88 kirjutas:Linnalegend: Tagarattad lääpas = palju rasket koormat vedanud auto? Pigem väsinud vedrud.
Siia sobib lisada, et täiesti otse ei peagi tagarattad olema -- natuke lääpas (st negative camber) ongi ette nähtud, et paremini kurve võtta.

Postitatud: 22.12.2006 16:09 28
Postitas steve6
naise honda civicuga 30-40 km / h võivad rattad ära " murduda " ????
Teoreetiliselt on kõik võimalik aga praktiliselt ? ;)

Postitatud: 22.12.2006 16:48 18
Postitas IffMees
Ilma sidurita ei ole võimalik käike vahetada.

Postitatud: 22.12.2006 21:57 02
Postitas AARE540
IffMees kirjutas:Ilma sidurita ei ole võimalik käike vahetada.
Siin on vist mõeldud siduripedaali- on küll võimalik.

Postitatud: 22.12.2006 22:00 50
Postitas arnie
AARE530 kirjutas:
IffMees kirjutas:Ilma sidurita ei ole võimalik käike vahetada.
Siin on vist mõeldud siduripedaali- on küll võimalik.
Aare: Loe tähelepanelikult pealkirja. (loomulikult saab)

Postitatud: 22.12.2006 22:41 44
Postitas AARE540
Lugesin- tean ;) Kummutasingi selle linnalegendi ümber :D

Postitatud: 22.12.2006 22:51 04
Postitas arnie
AARE530 kirjutas:Lugesin- tean ;) Kummutasingi selle linnalegendi ümber :D
ma arvan, et see oli väljakujunenud valearusaam, mida ta kirjutas :lol:

s.t. et õigesti on siia kirjutada:
vabakäiguga aeglustades on kütusekulu väiksem-
(loomulikult käiguga pidurdades on efekt suurem)

Postitatud: 23.12.2006 07:12 47
Postitas --overdose--
minu arust üks suur valearusaam on mida nimetatakse minigks napoleoni sündroomiks

mida väiksem mees seda suurem auto....a siis peaks olema ju ka et mida suurem mees seda väiksem auto... :roll:

omale meeldib e36 kas ma tõesti olen nii suur siis we... :lol: :cool:

Postitatud: 23.12.2006 10:31 25
Postitas veekaheksa
Selle Napoleoni sündroomi kohta ütleks nii, tänapäeval väga paljud tänavail lahedamad-kallimad-eksklusiivsemad-suuremad-võimsamad autod on juhitud hoopis naiste poolt. Mida uuem ja kallim, seda suurem tõenäosus, et roolis on silmipimestav blondiin... :P Meeste ja EGO'ga pole siin ammu enam midagi pistmist !!! :D

Postitatud: 23.12.2006 10:43 27
Postitas --overdose--
veekaheksa kirjutas:Selle Napoleoni sündroomi kohta ütleks nii, tänapäeval väga paljud tänavail lahedamad-kallimad-eksklusiivsemad-suuremad-võimsamad autod on juhitud hoopis naiste poolt. Mida uuem ja kallim, seda suurem tõenäosus, et roolis on silmipimestav blondiin... :P Meeste ja EGO'ga pole siin ammu enam midagi pistmist !!! :D
kusjuures tean ka mitut siukest umbes 160cm blondi kes tahavad suut jeepi..:D

Postitatud: 23.12.2006 15:32 07
Postitas IffMees
AARE530 kirjutas:Lugesin- tean ;) Kummutasingi selle linnalegendi ümber :D
Kuna te hästi aru ei saanud siis, "ilma sidurit lahutamata ei ole võimalik käiku vahetada" mida ma mõtlesin kui müüti, järjekordset rahvatarkust.

Ehk tekst, mida paljud mulle ajavad ja mina nad välja naeran selle peale.

Postitatud: 23.12.2006 16:05 01
Postitas AARE540
Saime aru küll- teemaks ongi ju sellised asjad, mida ''targad mehed'' on öelnud :D
Noh, sellised targad mehed, kes M-märkidest 10 heppa välja võluvad :D
Ega me nii tainad ka pole :P

Mis nendesse linnalegendidesse üldse puutub, siis olen ka ise neid suht palju kuulnud, seda nii autode kui ka muu koha pealt, aga kahjuks hetkel ei meenu ühtegi...

Postitatud: 25.12.2006 09:39 16
Postitas nokkel
* E 39, 2,8 mootor on pikendatud kolvikäiguga 2,5 ???

* Kuna enamisel BMW-del on ridamootor ja plokikaan suht pikk, ei tohi keema lasta. Oma vana 525 kees paar korda kindlasti ja midagi ei juhtunud.

Postitatud: 25.12.2006 10:29 13
Postitas AARE540
Sul siis joppas- ka omal läks 525 kunagi keema, piisas mõnest korrast, et asi jamaks läheks...

Postitatud: 25.12.2006 13:32 26
Postitas Eastsider
*Bmw diiselmootor ei pea valule vastu.

e28 524 td mootoriga sõideti ühe õliga umbes 40 000 km, kusjuures pidevalt anti valu, tehti burnoute jne. Sõidab siiamaani ( ja liigub hästi edasi ka )

Postitatud: 27.12.2006 16:48 06
Postitas Charly
* ameerika autod võtavad palju kütust võrreldes euroopa omadega.

(tegelikult tarbib 5.7l cadillac suts vähem, kui sama suure mootoriga, sama ajastu, sama rasked eruo-japsu autod)

* ameeriklaste jupid on sigakallid ja neid peab paar kuud ootama

( näiteks minu cadil on rooliotsad 67.- Stabikavarras 120.- Šarniir 160.-, kõik kohapeal olemas)

* Hondal on maailma parimad mootorid

(eee.... :roll: mismõttes?)

* United Motorsis müüakse ainult korralikke ja kontrollitud kasutatud autosi

(ei, on õnnestunud saada ka eelnevalt mahakantud ja leedus "taastatud" auto)

*kui autol on osaliselt näha värvis toonierinevusi, siis on see avarii läbi elanud ja taastatud (sitalt)

(kolleeg lasi paar nädalat tagasi auto klaasidest allapoole üle värvida, kuna kooli ees tõmmati mõlemale küljele naelaga vms korralikud jutid. värvimata jäänud osade ja värvitud osade tooni vahe on suur)

*Audi A6 ja VW Passat on head autod

(kogemustele tuginedes kumbki mudel Tallinna tänavatele ei kõlba ja aasta remondikulud ulatuvad 30 000+ krooni

* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."

(loll müügijutt)

Postitatud: 27.12.2006 18:48 19
Postitas Ragnar
vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?

Postitatud: 27.12.2006 19:16 02
Postitas hollow
Ragnar kirjutas:vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
isiklikult olen seda juttu kuulnud nii truumu, rommi, speedsteri hannese ja vist isegi pätriku suust (viimases ei ole päris kindel, pea pole prygikast et kõike meeles pidada)

Postitatud: 27.12.2006 22:21 56
Postitas Silwer
Ragnar kirjutas:vaadates siit seda jagelemist küünalde teemal ja meenutades mõnd varasemat teemat siit foorumist mul tekkis küsimus, et kas see on ka levinud väärarusaam, et 4 elektroodiline küünal koormab süütepoole ja seetõttu oleks neid parem mitte kasutada?
või on see lihtsalt nende jutt kes kallist küünalt ei raatsi osta?
Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju. Pole mõtet toppida nelja elektroodiga küünalt ja täissünt õli kui tootja on teinud mootori tavalise küünla ja mineraal õli omadusi arvestades...

Iseasi on siis kui kasutad autot raskemates või muudes "erilistes" tingimustes millega tootja algpäraselt arvestanud ei ole.

Postitatud: 28.12.2006 08:37 19
Postitas truumu
Silwer kirjutas:Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju. Pole mõtet toppida nelja elektroodiga küünalt ja täissünt õli kui tootja on teinud mootori tavalise küünla ja mineraal õli omadusi arvestades...

Iseasi on siis kui kasutad autot raskemates või muudes "erilistes" tingimustes millega tootja algpäraselt arvestanud ei ole.
Aamen!

Täpselt nii ongi
Tehase insenerid töötavad aastaid uue mootori kallal ja nende välapakutud küünlamark ON parim

Postitatud: 28.12.2006 08:42 20
Postitas truumu
* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Olen kuulnud ka teiste mootorte kohta
Täielik pullikaka
Kui mootor on täiesti korras, ei võta ta tilkagi õli
Ja olenemata sellest, kuidas sõidad
On olemas lubatud õlikulu normid, kui ei pea veel kohe mootorit remontima

Postitatud: 28.12.2006 11:08 44
Postitas Ragnar
Silwer kirjutas:Tegelikult on sedasi et tuleb kasutada tootja poolt antud mudelile ettenähtud asju.
realoem järgi on M60 jaoks mõlemat tüüpi ette nähtud. 2 elektroodiga ja 4 elektroodiga (high power).

Postitatud: 28.12.2006 19:00 27
Postitas Hornet
truumu kirjutas:
* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
Olen kuulnud ka teiste mootorte kohta
Täielik pullikaka
Kui mootor on täiesti korras, ei võta ta tilkagi õli
Ja olenemata sellest, kuidas sõidad
On olemas lubatud õlikulu normid, kui ei pea veel kohe mootorit remontima
Need normid võivad üllatavalt suured olla.. millega jõuamegi tegelt selleni, et teatud maani on õli kulumine normaalne.

Postitatud: 29.12.2006 07:45 55
Postitas truumu
Ei ole normaalne ju, lihtsalt antud aega remondiraha korjamiseks
Kuidas lugeda normaalseks seda, et pean tihemini küünlaid vahetama, mille õli ära rikub tänu lekkivatele klapisääre tihenditele?
Sama hästi võib öelda, et tatine nina on normaalne nähtus, kuna tatti tuleb alla liitri ööpäevas

Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks :D

Postitatud: 29.12.2006 07:56 56
Postitas Trionic
truumu kirjutas:
* "...audi mootorid võtavad kõik natuke õli ja peab vahetusvälba vahel juurde valama..."
veel parem: bemari mootorid võtavad kõik õli,eriti suured V- mootorid.Viimase seepärast,et nad on nii suured,palju juppe jne.Et paremini õlitada,peab ka silindritesse "õli juurde andma". Seda jura ajas mees,kse:"ma 40 aastat modrasi teind,tean täpselt"(paraku vist pellarussi omi ainult)

Postitatud: 29.12.2006 08:01 30
Postitas Trionic
Kunagi,kui Saab 9-5 ilmus,siis ilmnes,et mõne tuh.km. pärast tekkis silmnähtav õliudu taga-amortidele.Seepeale teatas tehas diileritele,et nii peabki olema,sachs on spetsiaalsed amordid välja töötanud..Hiljem selgus loomulikult,et töötas välja mingi lekkiva pasa ja kuna B-omi siis veel keegi ei pakkunud,tuli tehasel sellist jura ajada.

Postitatud: 29.12.2006 09:54 29
Postitas priitv8
Ragnar kirjutas:... 4 elektroodiga (high power).
Jep.
http://www.ngk.de/Spark_plugs_with_mult ... 653.0.html