2. leht 3-st

Postitatud: 13.05.2007 20:09 10
Postitas Andres
Ragnar kirjutas:Ilma selleta töötab ainult teise kiirusega, kui liiga kuumaks läheb.
Mul ei töötanud üldse, kui 17401373177 (Magna/Siemens oma küll) vahelt ära võtta töötab aga hoogudena vahepeal seisma jäädes, ehk siis 2. astmes?

Postitatud: 13.05.2007 20:27 45
Postitas Ragnar
niimoodi hooti suuremad tuurid ülesvõttes töötab mul ka.
1 kiirus peaks ikka vähe vaiksem olema ma arvan.

kui nüüd uuesti täita lasen vahetan ka selle resistori ära eks siis paistab.

Postitatud: 13.05.2007 20:44 48
Postitas Andres
Aga mis rolli mängivad ventilaatori kiiruse releed eraldi auxiliary relay karbis:

A/C control relay
the relays from right to left in the box (towards the engine):
normal speed fan relay
high speed fan relay

http://www.7-forum.com/forum/archive/in ... 32633.html

Tegu siis 1990a e32 750'ga minu puhul.

Postitatud: 13.05.2007 23:23 07
Postitas priitv8
Low speed relee paneb poole kiirusega tööle (läbi eeltakisti), high speed vastavalt täiskiirusega (otse aku/geneka pingelt).

Postitatud: 16.05.2007 13:09 36
Postitas Ragnar
Kuuno tegi head tööd ja jälle külm salongis Pilt

Postitatud: 16.05.2007 15:37 12
Postitas estex
NB! 25 ja 26 Mai toimub Tasuta kliima ning kondi kontroll Mustamäe tee 54 AUTOEKSPERT kaupluse ees! Lisaks amorditest!

Kuna see tasuta, siis arvan, et moderaatoritel pole midagi selle teate vastu.

Postitatud: 18.05.2007 08:58 08
Postitas Andrez
Oskab keegi öelda mis takistusega peaks see lisa vendi eeltakisti olema? Minul on takisti hukas ja hetkel on see lihtsalt vahelt välja võetud st. vendil on küll 2 astet aga mõlemad on kiired. Originaal takistit osta ei taha kuna pean seda liiga kalliks (on võimalus osta samade parameetritega takisti ca. 2 korda odavamalt) ja selle konstruktsioon on kehva (niiskus pääseb sisse ja see selle takisti maha tapabki). Vana takisti keraamilise korpuse lõin lõhki ja mõõtsin takistustraadi takistuseks jämedalt 1 ohm mis on minu arust tiba vähe. Või on mängitud seal selle peale, et takisti kuumenedes takistus suureneb?

Postitatud: 19.05.2007 11:12 15
Postitas Andres
Originaal on 0.5 oomi ja 85 watti, analoogi saab Tevalost 0,47 Oomi 100 watti 199kr. Tellimise peale seal (vähemalt Tartu Tevalos), endaoma saan alles järgmine nädal kätte.

Ise sain abi siit teemast ansa postitusest.

Postitatud: 20.05.2007 14:57 14
Postitas Ingmar
Kui Kliimaradika ventilaator ei tööta, kas siis sümptomid on sellised:
* kliima töötab, külma puhub, kuid vähem kui peaks
* mootori temperatuur tõuseb tund aega töötava kliima tulemusena 1-1,5 mm üle normaalse tempi e. üle keskmise kriipsu?
Mina kliimaradika ventilaatorit töötamas ei ole näinud, sellest tekkiski küsimus.

Postitatud: 20.05.2007 17:07 24
Postitas Ragnar
Mul vent ei töötanud kui Kuuno juures täitmas käisin aga külma tuli korralikult.
Kuna sul nii vähe külmaks läheb aga ka vähe ülekuumeneb siis ma diagnoosiks sul ikkagi r134 vähesuse.
Õige aine kogusega läheks sul mootor keema kui vent ei tööta.

Võtsin täna resistori maha ja tester ei näitanud midagi. Seega homme ka tevalosse takistit tellima.
Soovitan sama sullegi.
Muidugi radika termolüliti võib ka katki olla.

Postitatud: 20.05.2007 21:31 20
Postitas Tarvo
Enda autol pole mootori töötemperatuuris muudatusi täheldanud kuigi kliima vent ei tööta. Samas pole eriti pikalt seda ka järel hoidnud.

Teisipäeval UM-s kontrolliks ja täitmiseks aeg kokku lepitud, näis mis öeldakse. Kole palav on juba, ehk siiski ei leita mingit suurt viga :lol:

Postitatud: 21.05.2007 13:55 33
Postitas erikred
Kas ventikas peaks stage 1 asendis koguaeg töötama?
Endal sihuke pull et et konti sisse lülitades läheb küll käima aga siis töötab hooti.
Kuulda on nagu pressure switch kah plõksiks seal kui sisse/välja lülitab, aga see peaks ju mõjuma ainult stage 2 asendile või mis??

terv
erich

Postitatud: 22.05.2007 21:16 07
Postitas Tarvo
Nii, mina sain täna toa igatahes külmaks. Süsteemis oli alles vaid ca 100gr külmainet. Kontrolliti ka lekkeid, aga neid ei leitud. Süsteemi lisati värvainet, et edaspidi oleks lihtsam võimalike lekkeid tuvastada.

Lisaks fikseeriti et kliima ventikas töötab vaid teisel kiirusel, seega leiti et vaja on tellida ja vahetada nii resistor kui ka repair kit?! Tootekoode hetkel käepärast pole, pean neid veel uurima. Aga kas see peabki nii olema?

Aga meel on hea, et suuremad/kallimad detailid siiski terved kõik.

Postitatud: 22.05.2007 22:13 33
Postitas Andres
annoying kirjutas:Originaal on 0.5 oomi ja 85 watti, analoogi saab Tevalost 0,47 Oomi 100 watti 199kr
Ja kui on Boshi oma siis um's 17401373177 ja kui MAGNA/SIEMENS siis 64121388069 mis ongi resistori vahetus/parandus komplekt, eraldi resistorit MAGNA/SIEMENS süsteemile enam ei müüda Realoem'i järgi. Ülaltoodud alternatiiv peaks vist sobima nii Boshi kui ka Magna/Siemens süsteemiga.

Postitatud: 23.05.2007 22:55 18
Postitas Tarvo
Tarvo kirjutas:Nii, mina sain täna toa igatahes külmaks. Süsteemis oli alles vaid ca 100gr külmainet. Kontrolliti ka lekkeid, aga neid ei leitud. Süsteemi lisati värvainet, et edaspidi oleks lihtsam võimalike lekkeid tuvastada.

Lisaks fikseeriti et kliima ventikas töötab vaid teisel kiirusel, seega leiti et vaja on tellida ja vahetada nii resistor kui ka repair kit?! Tootekoode hetkel käepärast pole, pean neid veel uurima. Aga kas see peabki nii olema?

Aga meel on hea, et suuremad/kallimad detailid siiski terved kõik.
Magna repair kit: 64121388069 ja Boschi resistor: 17401373177

Milleks need mõlemad pidi tellima - kas see resistor juba mitte sisaldu selles repair kitis? Ja pealegi erinevad tootjad..aru ma ei saa.

Ja kuidas M60 mootori puhul neid kõige lihtsam vahetada on? Esistange maha võtta?

Postitatud: 24.05.2007 07:45 07
Postitas Ragnar
jah stange maha võtad siis saab ilusti ligi.
ma ei mõista ainult kuidas seda repair kiti saaks kasutada kui see
resistor oli (vähemalt mul) ühes tükis ja ilma pooleks lõikamata seda lahti teha ei saa ju?
Või tähendab repair kit seda, et ostad uue resistori koos juhtmetega?

Postitatud: 24.05.2007 12:11 23
Postitas priitv8
Ragnar kirjutas:Või tähendab repair kit seda, et ostad uue resistori koos juhtmetega?
Magna puhul oli täpselt nii. Boschi puhul vist ainult taksiti, sest see käib kruviklemmidega.
Mõlemat osta pole vaja, ainult see, mis olemasolevale ventikale sobib.

Postitatud: 24.05.2007 14:01 24
Postitas erikred
Hmm, netist leidsin pressure switchi kohta midagi sellist:

Low level off: 1.2kg/cm2 on: 2.1kg/cm2 Medium level off: 15.3kg/cm2 on: 18.3kg/cm2 High level on: 30.5kg/cm2 off: 21kg/cm2

Huvitav kas sellest siis low level: tunneb ära et kont on tühi ja ei lase ringi käia?
Medium level: Kui rõhk läheb alla 15,3 lülitab ventika välja, kui läheb jälle üle 18,3 lükkab ventika aeglasel kiirusel tööle
High level peaks siis juhtima ventika teist kiirust?

Oskab keegi kommenteerida, kondimehed oskavad niipalju öelda et aeglane kiirus peaks vist koguaeg töötama kui kont sees.

terv
erich

Postitatud: 24.05.2007 14:40 46
Postitas priitv8
Siit on näha, kuda see vent lülitatud:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Rõhulüliti lülitab alati 2 kiiruse.

Postitatud: 24.05.2007 16:10 13
Postitas erikred
Seda olen isegi vaadanud, sealt on ka näha et üks juhe stage 1 releest jookseb DDE'sse (mul diisel) ja sama juhtma peal on ka pressure switch ehk:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/1360.1/08.png
täpsemalt on pressure switch siin
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6450.5/05.png
millest mina loen välja et piisavalt madala rõhu korral peaks switch stage 1 relee "lahti laskma".
Päris elektrik ei ole nii et võbolla ma sealt midagi valesti aru saanud.

Need rõhud millest eelnevalt kirjutasin võtsin behr/hella service lehelt.

Ega ma muidu ei küsiks, aga ei viitsi jälle mingi vea pärast hakata kondisüsteemi remontima. Saab ehk ka teistele selgemaks.
Muidu külmkapi kannatab autosse hetkel teha küll, aga eelmise suve kogemusi arvestades vara veel hõisata.

Huvitav kas e34 puhul on diagnostika aparaadiga midagi konditsioneeri juures teha?? E39 puhul pakutakse isegi aftermarket seadmeid selle jaoks.
Skeemidel on diagnostikapulk olemas, kas ta ka reaalselt töötab ja kapoti all olemas on?

terv
erich

Postitatud: 24.05.2007 23:26 15
Postitas priitv8
erikred kirjutas:http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6450.5/05.png
millest mina loen välja et piisavalt madala rõhu korral peaks switch stage 1 relee "lahti laskma".
See ju lihtsalt järjest kliima- ja mootorijuhtimise vahel ja kui surve ei sobi, ei tõmba mootorijuhtimine kompressorit üldse taha. Tõsi ta on, kliima rakendumise soov tuleb kliima juhtplokist, aga kompressorit lülitab hoopis mootori juhtarvuti.

Postitatud: 25.05.2007 14:06 49
Postitas erikred
selge, tänud sulle priit. Nüüd selle pilguga skeemi vaadates tunnen ennast natukene tobuna et seda sealt ise välja ei lugenud.
Siis ilmselt klõpsib seal all relee/sidur mis kondi kompressorit käima võtab.

Aga ikkagi veel huvitab kui diagnoositav on konditsioneer?
Kas saab aint veateateid välja lugeda või näitab ta ehk midagi targemat kah.

Äkki leiab kala üles miks ta kogu aeg kompressorit taga ei hoia. Kas rõhk läheb suureks või külmub tubane radikas ära. Muudel puhkudel ta vist ei tohiks ennast välja lülitada.

terv
ercih

Postitatud: 26.05.2007 22:48 04
Postitas Tarvo
Ragnar kirjutas:jah stange maha võtad siis saab ilusti ligi.
Aga kuidas käib E32 stange eest ära?
Ma ei oska hetkel kuskilt otsast pihta hakata.

Postitatud: 27.05.2007 08:15 05
Postitas Ragnar

Postitatud: 27.05.2007 22:11 06
Postitas Tarvo
Selge pilt, tänud abi eest!

Postitatud: 29.06.2007 14:39 40
Postitas E36 318 ti
mul juhtus sedasi, et kont töötas, aga kylma ei tulnud, jätsin mootori seisma.
uuesti mootor käima ja kont töötas ilusti, milles võis asi olla? sai ka aasta tagasi täidetud.

Postitatud: 29.06.2007 16:13 32
Postitas Mulk
e46 2000.a ei lylita kompressorit taha, ainet on ja survet ka.Kas viga vöib olla välistemperatuuri anduris mis ei tööta miskipärast(andur on uus pandud ja juhet jätkatud) Et kui auto näitab -40 c siis ta ei lasegi kompressorit järele lylitada ehk? Kas vöib nii olla.

Postitatud: 02.07.2007 22:30 55
Postitas andre731
See mitte ei või nii olla vaid see on kindlasti nii

Postitatud: 03.07.2007 18:15 38
Postitas Mulk
Andke nou kuidas korrektselt anduri juhet saab jätkata, momendil peale pistikut on jatk umbes 20 cm kaugusel, juhtmed kokku keeratud ja teibitud vulkaniseeritud kummiteibiga, pika soidu valtel hakkab temp. tousma ekraanil , tana oli iegi juba -16 c :lol:

Postitatud: 04.07.2007 21:43 09
Postitas cera
mulk2 kirjutas:Andke nou kuidas korrektselt anduri juhet saab jätkata, momendil peale pistikut on jatk umbes 20 cm kaugusel, juhtmed kokku keeratud ja teibitud vulkaniseeritud kummiteibiga, pika soidu valtel hakkab temp. tousma ekraanil , tana oli iegi juba -16 c :lol:
Mul anduri vahetusega või ka juhtme jätkamisega ( ei tea kuidas remonditöökojas tehti ) oli samamoodi, ta tahtis auto kohal käimist või sõitmist pikemat aega ennem kui õiget tempi hakkas näitama.
Ei tea kui praegu auto seisma jätta ja treilaga alaskasse viia kas siis näitab ka alul pluss kraade...