175. leht 710-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 00:38 18
Postitas HeavyCuda
Peaks olema, võtad kindalaeka eest ja peaks paras posu neid otsa vaatama :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 00:39 52
Postitas Karl.
seal tühjus mingid juhtme plastiku sees ja paremal mingi aju vist abs :D ? ja rohkem mitte midagi

tean et mul kupeel pidi ka seal olema igasugused modulid aga täpselt sama tühi nagu sellel sedaanil :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 12:49 11
Postitas omgwtf
E46 330D Touring.
Esimesi amortide tugilaagreid vaheta nagu õli :? Umbes iga 6 kuu tagant hakkavad raksuma ja häält tegema,õhkõrn loks sees laagril ja kohe teeb häält pidurdades ja järsult kurvi võttes.. uus ring külge ja jälle vaikus. See ongi normaalne? Loks veel selline,et kapoti alt autot vajutades nagu amort üles-alla läbi laagri ei liigu,seega nagu tundub,et asi korras,aga kui püstaku ära võtad siis see taldrik seal otsas natsa ikka logiseb.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 13:21 03
Postitas Donald
Mis firma omasid kasutad, et nii hädised on?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 17:16 03
Postitas J_V
Nonii madaldajad.
Küsiks siis, et kui palju tuleb vedrusi lõigata, et saada umbes 40-50mm madaldus?
E34 520i esiotsast jutt, originaal vedrud.
Või teab keegi palju madaldab ühe keeru maha võtmine?

A'la lõikamine paha, saviets maha, kommentaarid võib kirjutamata jätta, tean seda isegi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 18:22 23
Postitas Karl.
2 keerdu äkki, aga targem oleks sul ise proovida, et võtad alugul ühe ja kui jääb väheks võtad teise.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 19:08 07
Postitas ekraan
ostsin kasutatud madaldusvedrud. panin tagumised alla ja auto on originaal seadmest kõrgem. sai autot vajutatud alla ja kõike aga koopa ja rehvi vahe ca 10 cm. vedru ilusti pesas. madaldama peaks 40mm jutu järgi. ja kui originaal vedru kõrvale panin siis oli umbes 1-2 cm pikem see madaldus vedru. jutt käib e36-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 19:23 55
Postitas J_V
:shock:
Madaldusvedru ju peab olema lühem ikka kui originaal, ainult et samm tihedam ja keerde samapalju.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 19:28 12
Postitas ekraan
muidugi peaks.. ülelask järelikult. esimesi tahaks ka võrrelda originaaliga, eks peab vaatama.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 19:30 02
Postitas unis
Madaldusvedru on vabas olekus kindlasti madalam orig. vedrust. Kõrgemad on näiteks sigulli omad. :lol: Said valed vedrud...

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 19:56 34
Postitas omgwtf
Donald kirjutas:Mis firma omasid kasutad, et nii hädised on?
Lemförder Fixusest :|

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 23:49 13
Postitas ekraan
kas bilstein b4 amortidel on mingi eraldi vedru mõõt ja tavalised madaldus vedrud sinna ei sobi? auto e36

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2013 23:58 21
Postitas Drenkhaano
Kuidas saada E34jal pagassi lahti, lambist ei tule enam lahti. Võtmega ei lase keerata ega midagi, keklukuga jamanud mõnuga aga ei aita midagi. On kellelgi ideid, kuidas läheneda sellele ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 06:50 20
Postitas jjanno
Tere
ekraan kirjutas:kas bilstein b4 amortidel on mingi eraldi vedru mõõt ja tavalised madaldus vedrud sinna ei sobi? auto e36
Kas B4 polnud mitte originaalkõrgusele mõeldud? Seega madaldusvedrusid tõesti ei tasuks sinna toppida.

jJanno

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 07:02 28
Postitas ImreR
Mina olen kuulnud, et nö. tavaamort(mida ka B4 on) kannatab kuni -40mm madaldust.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 08:04 21
Postitas ekraan
nii, aga ma lugesin, et b4 võim olla ka see m technic amort. mis mul vin koodi järgi ka on. kas selell on mingid spets vedrud ja tagumise amordi pikkus ? kui madaldus vedru kõrgendab siis peab olema midagi valesti ju ? :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 10:16 58
Postitas ImreR
Palun kirjuta korrektsemalt. Loe läbi enne kui postitad, sest sinu jutust pole kõige lihtsam arusaada.
No M vedrustus peaks madaldama ainult -15mm ja seega kannatab kindlasti kasutada B4 Bilstein-e. Kas sul seal midagi veel erilist on, seda ma küll vastata ei oska.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 10:46 31
Postitas Karl.
seletan lahti sulle siis nii nagu mina aru saan. et kas b4 on sama mis technic. ja kas neil on mingid spets vedrud. ja ta pani madaldus vedrud alla aga oli hoopis kõrgem kui ennem, et siis mis keiss on ? :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 10:51 00
Postitas S1lv3r
B4 on ju kõige prostam Bilstein mis saada on, kuidas ta sama saab olla mis m-tech?
Aga kui tehasest on m madaldus all, siis ei usu, et seal B4 kasutatud originaalis on :roll:
See jutt peab paika:
ImreR kirjutas:Mina olen kuulnud, et nö. tavaamort(mida ka B4 on) kannatab kuni -40mm madaldust.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 11:01 33
Postitas ekraan
ma lugesin et on tavaline b4 e36-le ja b4 m technic. on seda mingi koodi järgi võimalik kindlaks teha amordi pealt ? ma täna võrdlen ära kas mu tagumine amort on pikem võrreldes teise e36ga ja samuti tagumised vedrud enda originaalidega jne.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 11:29 31
Postitas jjanno
Tere
ekraan kirjutas:on seda mingi koodi järgi võimalik kindlaks teha amordi pealt ?
Õige. Otsi oma amortidelt ning vedrudelt tootekoode. Vedrudelt võid leida ka värvilisi triipe (sinine, pruun, kollane jms).
Minul oli all originaal m-tech
Pilt
Pärast läks alla standardiga samalaadne vedru ning B4.
Olen siia foorumisse üsna mitu korda postitanud ka linki E36 kõrguse kontrollimiseks ning erinevate tootekoodide ning madalduste tabelitega. Ehk leiad need üles ning leiad sealt abi.

jJanno

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 11:38 38
Postitas ekraan
jjanno kirjutas:Tere
ekraan kirjutas:on seda mingi koodi järgi võimalik kindlaks teha amordi pealt ?
Õige. Otsi oma amortidelt ning vedrudelt tootekoode. Vedrudelt võid leida ka värvilisi triipe (sinine, pruun, kollane jms).
Minul oli all originaal m-tech
Pilt
Pärast läks alla standardiga samalaadne vedru ning B4.
Olen siia foorumisse üsna mitu korda postitanud ka linki E36 kõrguse kontrollimiseks ning erinevate tootekoodide ning madalduste tabelitega. Ehk leiad need üles ning leiad sealt abi.

jJanno
hetkel mäletan nii palju, et tagumistel olid kollased ja punased märkmed peal. eks otsin ja annan teada :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.04.2013 23:00 50
Postitas Riivo
kas mitte pold et b4 on kõige tavalisem, b6 võis olla m-tech ja b8 juba vähe karmim asi?...b4 mtechnikust ole seni küll midagi kuulnud, vbl sama kõlakas nagu venelaste "optikud"...

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.04.2013 06:38 10
Postitas ekraan
vasakul sõbra auto alt võetud originaal vedru, keskel minu originaal vedru, paremal madaldusvedru mis mulle müüdi. sõbra originaal vedrudel olid ainult kollased märgid ja mu omal kollased ja punased ka, vb lihtsalt kulunud aga "madaldusvedru" on reaalselt pikem ju..
kas e36 sedaanidel on iga aasta saa vedrustus taga?
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.04.2013 10:39 31
Postitas Donald
On see üldse E36 vedru?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.04.2013 12:51 43
Postitas toivoku
Donald kirjutas:On see üldse E36 vedru?
Tunne nagu oleks e46 vedruga tegemist.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.04.2013 20:58 21
Postitas Karl.
Kas BMW e34 525tds´le läheb e39 3.0 diisla sidur ja korv ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.04.2013 09:24 04
Postitas Riivo
korv läheb väikese nipiga, ketast ei tea kas sobib, minul on autol 3.0d korv ja originaalketas tugevate katetega mis on pandud peale Pidurimeistris.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.04.2013 14:19 08
Postitas MargusA
Kas firma Beru küünlad on kvaliteetsed?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.04.2013 17:45 07
Postitas kvaliteethuumor
avastasin enda e36 tuledest sellised kringlid siis :D
Pilt
Pilt
Pilt
kellelgi ideid, mis pirnid sinna sobida võiksid?