rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
Soovitan pirne vahetada minimaalselt paaridega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- paul22
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
- Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sa mõtled sedasi, et mõlemat küljelt samad pirnid? Mis tule pirnidega tegemist on? Piduri omad? Mis pirni tüübid lähevad sinna ( pole seni ühtki vaja vahetada olnud ja ei tea, mis sobib), palju neid erinevaid kokku on sealarnis kirjutas:Soovitan pirne vahetada minimaalselt paaridega.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jah. Tavaliselt põleb teise poole pirn läbi mõned tunnid hiljem.
Ja lisaks võib jääda heleduses märgatav erinevus.
Pirnidega on nii, et teed lahti ja vaatad, kas tegu on 21W-se või 5W-se BA21S-ga,
või midagi muud. Tail Lamp peaks tähendama ääretuli.
Olenevalt BMW mudelist on neid vahest 2 taga, vahest 4, vahest on üldse LED.
Ja lisaks võib jääda heleduses märgatav erinevus.
Pirnidega on nii, et teed lahti ja vaatad, kas tegu on 21W-se või 5W-se BA21S-ga,
või midagi muud. Tail Lamp peaks tähendama ääretuli.
Olenevalt BMW mudelist on neid vahest 2 taga, vahest 4, vahest on üldse LED.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas keegi võib puust ja punaseks teha, kuidas e39-l teisaldatavat konksu eemaldada?
Arvasin, et võtmed kadunud ja ei saagi ära, kuid täna leidsin võtmed üles, aga võti lukku ei keera mitte mingis asendis, ilmselt kinni jäänud.
Teiseks, kui pihustid välja võttes on õlised, viitab klapikambrikaane tihendile endiselt? Sai pool aastat tagasi vahetatud ja nüüd välja võttes osad õlised, ei tea kuidas nii.
Arvasin, et võtmed kadunud ja ei saagi ära, kuid täna leidsin võtmed üles, aga võti lukku ei keera mitte mingis asendis, ilmselt kinni jäänud.
Teiseks, kui pihustid välja võttes on õlised, viitab klapikambrikaane tihendile endiselt? Sai pool aastat tagasi vahetatud ja nüüd välja võttes osad õlised, ei tea kuidas nii.

Re: rubriik "rumal küsimus"
Võti sisse, 90 kraadi vastupäeva, kang 1cm väljapoole tirida ja 90 kraadi päripäeva.JPriit kirjutas:Kas keegi võib puust ja punaseks teha, kuidas e39-l teisaldatavat konksu eemaldada?
Arvasin, et võtmed kadunud ja ei saagi ära, kuid täna leidsin võtmed üles, aga võti lukku ei keera mitte mingis asendis, ilmselt kinni jäänud.
Teiseks, kui pihustid välja võttes on õlised, viitab klapikambrikaane tihendile endiselt? Sai pool aastat tagasi vahetatud ja nüüd välja võttes osad õlised, ei tea kuidas nii.
Tuttav mure. Kui võti veel sisse-välja käib, on lootust asi lahti nagistada. Selleks kasutada
mingit väga vedelat määret. WD40 pole kõige parem variant, aga võibolla on abiks.
Veel lähevad pihustid õliseks kui õlivahetusega on s*tt kokku keeratud - kallatud mööda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kummale poole ja millal võtit tuleb keerata? Võti sisse läheb, täna lasin mingit penetrating oili sinna, väga kaua ei viitsinud tegeleda. Homme uuesti.arnis kirjutas:Võti sisse, 90 kraadi vastupäeva, kang 1cm väljapoole tirida ja 90 kraadi päripäeva.JPriit kirjutas:Kas keegi võib puust ja punaseks teha, kuidas e39-l teisaldatavat konksu eemaldada?
Arvasin, et võtmed kadunud ja ei saagi ära, kuid täna leidsin võtmed üles, aga võti lukku ei keera mitte mingis asendis, ilmselt kinni jäänud.
Teiseks, kui pihustid välja võttes on õlised, viitab klapikambrikaane tihendile endiselt? Sai pool aastat tagasi vahetatud ja nüüd välja võttes osad õlised, ei tea kuidas nii.
Tuttav mure. Kui võti veel sisse-välja käib, on lootust asi lahti nagistada. Selleks kasutada
mingit väga vedelat määret. WD40 pole kõige parem variant, aga võibolla on abiks.
Veel lähevad pihustid õliseks kui õlivahetusega on s*tt kokku keeratud - kallatud mööda.
Ma muidu teda lukku ei keeranudki, aga läheb vist automaatselt jah?
Re: rubriik "rumal küsimus"
E34 tagarattalaagri vahetuse kohta oskab keegi midagi rääkida? Mida see samm sammult endast kujutab, mis tuleb teha?
Foorumist selget vastust nagu ei saanudki. Põhimõtselt olemas on kanal, mille peal teha ja suurem osa tööriistu.
Ette tänades!
Foorumist selget vastust nagu ei saanudki. Põhimõtselt olemas on kanal, mille peal teha ja suurem osa tööriistu.
Ette tänades!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
väga korralikku tõmmitsat vaja, kanalis haamriga lüüa ei saa ja maapeal ka mitteKasutaja9 kirjutas:E34 tagarattalaagri vahetuse kohta oskab keegi midagi rääkida? Mida see samm sammult endast kujutab, mis tuleb teha?
Foorumist selget vastust nagu ei saanudki. Põhimõtselt olemas on kanal, mille peal teha ja suurem osa tööriistu.
Ette tänades!


524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mina tegin sisuliselt ilma tõmmitsata estakaadi peal ära. Kanalis peaks juba haamriga koksata saama küll , sõltub kui lai garaaz on, kui lähedale ratta kanaliservale ajada saab.
Quick list:
1. veovõll lahti-8mm hex- hea kui on vähe pikem, muidu rapid kaitsekummi ära. (ära ürita tavaliste L-tüüpi kuuskandiga keerata- not gonna happen. Ever. Padrunit on kindlalt vaja, muidu sa kas ei saa lahti või keerad kandid maha.)
2. 36mm mutter seestpoolt- kroon urgitse vähe peenema lapikuga maha seest. Kui ma õigesti mäletan, siis see oli vastupidise keermega. Igast netiavarustes räägitav pika padruni vajadus- nope. Tavaline 36mm ajab asja ära.
3.pidurisuport maha, ketas maha (18mm ja kui kettal veel kinnitus alles on, siis torx misiganes seal oli.)
4. mina hakkasin selles punktis ~40cm raudlati ja kilose haamriga tuld andma, välimisele flantsile. Vaata ainult et keerme pihta kogemata ei löö- hea on kui latt on vähekese koonilise otsaga, seisab täpselt flantsi otsas.
Tegijamad mehed teevad seda väljastpoolt liughaamriga muidugi...
Vähese koputamise peale peaks veovõlli poolne flants välja põruma, siis saad juba rattaflantsi täiega rautada.
5. rattaflants väljas- ilmselt koos laagri sisemise kaelaga- see on nüüd ainuke koht, kus mina laenatud tõmmitsat kasutasin, kuna relakat polnud käepärast. Selle kättesaamiseks flantsi küljest kasuta fantaasiat ja youtube- olen näinud tõmmitsast kuni puurvasarani välja variante kuidas see sealt kätte saadakse. Kuuma andmine on ka variant. (disclaimer- relakaga ei tohi kaela lõpuni läbi lasta, muidu on flants rikutud- viimase lõpu lööd meisliga laiali.)
6. Väljaspoolt urgitse stopperseib välja- minu omal oli karmilt kinni roostetanud, niiet pool tundi WD-40 ja terasharjaga nühkimist tõi välja umbkaudsed seibi piirjooned, siis meiseldasin otsast kitsa kruvikaga välja lihtsalt. Kui seib käes, puhasta veelkord WD-40 (misiganes rust penetrating mögin on isegi parem) ja traatharja (suruõhk oleks ideaalne) abil laagri välimise kesta serv puhtaks.
7. auto alla tagasi- nüüd oleks hea kui raudlatt EI oleks kooniline ja hakkad laagri välimist äärt pidi ringiratast (mina tagusin vasak-parem-üles-alla taktiga) jälle tuld andma. liikuma saamine võib aega võtta, oleneb kui kõvasti roostes on, ära anna alla.
8.Voala- puhasta aga kõik sisu kenasti ära ja hakka uut alla panema.
Uue laagri panekuks oli ühel sõbral keermelati ja suuremate seibide- torujuppide süsteem leiutatud Omega jaoks, sellega tõmbasin laagri sisse- ei tihkand eriti haamriga koksida- haamriga HÄÄÄÄSTI rahulikult ja HÄÄÄÄSTI sirgelt laager kergelt paika ja siis latiga sisse. KINDLASTI peab tõmbama-lööma laagri välimist kesta- niikui sisemisele kaelale lööd... well, much can happen.
Flantsi tagasipanek samamoodi- otsa lööd õrnalt-õrnalt sisse ja seespoolt saab juba sellesama 36 mutriga paika tõmmata, nüüd on vaja toestada seibidega laagri SISEMIST kaela.
Endal võttis sumbutipoolse laagri vahetus ilma sumbutit maha võtmata 3 tundi (laisk selline)
Cheers
*Paar asja tulid veel meelde:
Veovõlli ära lase vabalt rippu, tõmba traadi või millegiga kinni, muidu saad sisemist kaitsekummi vahetada
Sama jutt pidurisuporti kohta- vedru külge rippu- vooliku külge EI TOHI lasta korrakski- väliselt võib ju terveks jääda, aga on juhtunud et pärast remonti esimese pidurdusega on koobas pidurivedelikku täis.
summuti oleks tore alt ära võtta, endal ei olnud parasjagu uusi polte käepärast et keskmise püti juurest lahti lõigata. Oluliselt lihtsamaks läheb töö, muidu on kogu aeg vaja sumpsi siia-sinna eest ära kiskuda; kui mootoripadjad on läbi- nagu minul
- siis läheb lihtsalt, muidu võib midagi veel lahti murda järsema liigutusega.

Quick list:
1. veovõll lahti-8mm hex- hea kui on vähe pikem, muidu rapid kaitsekummi ära. (ära ürita tavaliste L-tüüpi kuuskandiga keerata- not gonna happen. Ever. Padrunit on kindlalt vaja, muidu sa kas ei saa lahti või keerad kandid maha.)
2. 36mm mutter seestpoolt- kroon urgitse vähe peenema lapikuga maha seest. Kui ma õigesti mäletan, siis see oli vastupidise keermega. Igast netiavarustes räägitav pika padruni vajadus- nope. Tavaline 36mm ajab asja ära.
3.pidurisuport maha, ketas maha (18mm ja kui kettal veel kinnitus alles on, siis torx misiganes seal oli.)
4. mina hakkasin selles punktis ~40cm raudlati ja kilose haamriga tuld andma, välimisele flantsile. Vaata ainult et keerme pihta kogemata ei löö- hea on kui latt on vähekese koonilise otsaga, seisab täpselt flantsi otsas.
Tegijamad mehed teevad seda väljastpoolt liughaamriga muidugi...
Vähese koputamise peale peaks veovõlli poolne flants välja põruma, siis saad juba rattaflantsi täiega rautada.
5. rattaflants väljas- ilmselt koos laagri sisemise kaelaga- see on nüüd ainuke koht, kus mina laenatud tõmmitsat kasutasin, kuna relakat polnud käepärast. Selle kättesaamiseks flantsi küljest kasuta fantaasiat ja youtube- olen näinud tõmmitsast kuni puurvasarani välja variante kuidas see sealt kätte saadakse. Kuuma andmine on ka variant. (disclaimer- relakaga ei tohi kaela lõpuni läbi lasta, muidu on flants rikutud- viimase lõpu lööd meisliga laiali.)
6. Väljaspoolt urgitse stopperseib välja- minu omal oli karmilt kinni roostetanud, niiet pool tundi WD-40 ja terasharjaga nühkimist tõi välja umbkaudsed seibi piirjooned, siis meiseldasin otsast kitsa kruvikaga välja lihtsalt. Kui seib käes, puhasta veelkord WD-40 (misiganes rust penetrating mögin on isegi parem) ja traatharja (suruõhk oleks ideaalne) abil laagri välimise kesta serv puhtaks.
7. auto alla tagasi- nüüd oleks hea kui raudlatt EI oleks kooniline ja hakkad laagri välimist äärt pidi ringiratast (mina tagusin vasak-parem-üles-alla taktiga) jälle tuld andma. liikuma saamine võib aega võtta, oleneb kui kõvasti roostes on, ära anna alla.
8.Voala- puhasta aga kõik sisu kenasti ära ja hakka uut alla panema.
Uue laagri panekuks oli ühel sõbral keermelati ja suuremate seibide- torujuppide süsteem leiutatud Omega jaoks, sellega tõmbasin laagri sisse- ei tihkand eriti haamriga koksida- haamriga HÄÄÄÄSTI rahulikult ja HÄÄÄÄSTI sirgelt laager kergelt paika ja siis latiga sisse. KINDLASTI peab tõmbama-lööma laagri välimist kesta- niikui sisemisele kaelale lööd... well, much can happen.
Flantsi tagasipanek samamoodi- otsa lööd õrnalt-õrnalt sisse ja seespoolt saab juba sellesama 36 mutriga paika tõmmata, nüüd on vaja toestada seibidega laagri SISEMIST kaela.
Endal võttis sumbutipoolse laagri vahetus ilma sumbutit maha võtmata 3 tundi (laisk selline)
Cheers

*Paar asja tulid veel meelde:
Veovõlli ära lase vabalt rippu, tõmba traadi või millegiga kinni, muidu saad sisemist kaitsekummi vahetada

Sama jutt pidurisuporti kohta- vedru külge rippu- vooliku külge EI TOHI lasta korrakski- väliselt võib ju terveks jääda, aga on juhtunud et pärast remonti esimese pidurdusega on koobas pidurivedelikku täis.
summuti oleks tore alt ära võtta, endal ei olnud parasjagu uusi polte käepärast et keskmise püti juurest lahti lõigata. Oluliselt lihtsamaks läheb töö, muidu on kogu aeg vaja sumpsi siia-sinna eest ära kiskuda; kui mootoripadjad on läbi- nagu minul

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
joppas, et kilose haamriga lahti tuli. Tihtipeale nii kinni põlenud ja jäänud,et tõmmitsad pooleks ja siis peksad 5 kilose haamriga tubli pooltundi nii,et kõrvus kumiseb veel 5-6 tunnipärast.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
Täpselt nii!Kuno_T kirjutas:Kui kätte ei saa, siis lõikad relakaga maha.
Edasi võtad pudeli, istud peegli ette ja ajad selle jahupeaga tõrts tõsist juttu, kes konksu külge jättis.

Vastan ise oma teisele rumalale küsimusele lõplikult, pihusteid stendides selgus, et esimese pihustri mutter omadega läbi ja lausa pritsis naftat, seega mis tundus mulle õli, osutus hoopis suuremas osas diisliks.
Tänud abi eest!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Lihtsalt kõigile ääremärkus: palun kasutage kaitsevahendeid! See kumin on tõestustoivoku kirjutas:peksad 5 kilose haamriga tubli pooltundi nii,et kõrvus kumiseb veel 5-6 tunnipärast.
sellele, et kõrvad said aiai. Kui juba kumisevad/pinisevad, siis arvestage, et kuulmine
on kahjustatud, teatud osa taastub ja teatud osa ei taastu enam kunagi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keerme suuna eest pead ei anna jah- usalda Kuno't, seda ei mäletanud enam.
Aga eks ta mul kinni oli kõvasti küll, hakkasin juba kahetsemagi, et suuremat haamrit ei võtnud poest. Metsakiiver oli autos, see saigi klappide pärast pähe pandud, muidu oleks ise ka kumisenud tõesti
Aga eks ta ole- visadus viib sihile
Nüüd minupoolt veel üks küsimus (millele vastust BMWfans'ist välja ei loe), rohkem enesekontrolliks.
E34 M43B18- Kahemassilise hooratataa asemele ühemassiline hooratataas panna- mida uut tarvis?
Hooratas, sidurikompl- ilmselge. Starter väidetavalt sobib täpselt külge, aga kas hooratta poltidel on ka mingi erinevus- diagrammil näitab osa nimega Dowel pin, kas peaks arvestama et midagi jääb praeguse komplektiga võrreldes puudu, mida vaja juurde otsida?
Aga eks ta mul kinni oli kõvasti küll, hakkasin juba kahetsemagi, et suuremat haamrit ei võtnud poest. Metsakiiver oli autos, see saigi klappide pärast pähe pandud, muidu oleks ise ka kumisenud tõesti

Aga eks ta ole- visadus viib sihile

Nüüd minupoolt veel üks küsimus (millele vastust BMWfans'ist välja ei loe), rohkem enesekontrolliks.
E34 M43B18- Kahemassilise hooratataa asemele ühemassiline hooratataas panna- mida uut tarvis?
Hooratas, sidurikompl- ilmselge. Starter väidetavalt sobib täpselt külge, aga kas hooratta poltidel on ka mingi erinevus- diagrammil näitab osa nimega Dowel pin, kas peaks arvestama et midagi jääb praeguse komplektiga võrreldes puudu, mida vaja juurde otsida?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oskab keegi antud iluliistude värvi nime öelda või värvikoodi? Pole päris hõbedased vaid siuksed kergelt sinakad.
NB! Suured pildid:
http://www.upload.ee/image/4706498/04052015644.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/image/4706499/04052015642.png" onclick="window.open(this.href);return false;
NB! Suured pildid:
http://www.upload.ee/image/4706498/04052015644.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/image/4706499/04052015642.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rubriik "rumal küsimus"
Benss 95 või 98, kumb on m20b20 jaoks isuäratavam?
- paul22
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
- Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Minu e91 siis kasutusel taga P21w pirnid, tiiva pesas kokku 4tk, kõik ühesugused. Otseselt nagu katki polnudki, küll aga kaks olid tuhmimad teistest. vahetasin siis ära ja huvipärast tõmbasin luugi omad ka lahti ja imelikul moel oli 3 pirni lagunenud/kulunud sealt alt kontakt pinnalt ning samuti jäi kripeldama, et luugi osal on kolm pirni, mille oma see keskmine on?arnis kirjutas:Jah. Tavaliselt põleb teise poole pirn läbi mõned tunnid hiljem.
Ja lisaks võib jääda heleduses märgatav erinevus.
Pirnidega on nii, et teed lahti ja vaatad, kas tegu on 21W-se või 5W-se BA21S-ga,
või midagi muud. Tail Lamp peaks tähendama ääretuli.
Olenevalt BMW mudelist on neid vahest 2 taga, vahest 4, vahest on üldse LED.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jõgevamaal/Tartumaal keegi 2 esituld kiletaks ära?
Tuled autoküljes. Kile sinupoolt, helemust, ühe tule jagu endal ka olemas.
PS.
Tuled autoküljes. Kile sinupoolt, helemust, ühe tule jagu endal ka olemas.
PS.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tean, et ei valgusta, kuid siiski vaja kiletada. Tegu pole BMW tuledega.Kuno_T kirjutas:Neid ei kiletata, vaid tule sisse pannakse mustad ristid. Kiledega nad ei valgusta enam midagi.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mingit erilist vahet pole.kardaan kirjutas:Benss 95 või 98, kumb on m20b20 jaoks isuäratavam?
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
kellelgi Tallinnas E34 525i 141kw korras siduri töö-silindrit on pakkuda? Võib PS-i saata!
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
mul peaks olemabecause kirjutas:kellelgi Tallinnas E34 525i 141kw korras siduri töö-silindrit on pakkuda? Võib PS-i saata!
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- duuude
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 20.09.2011 20:14 06
- Peamine sõiduk: BMW 318d
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tervist
Panin bmw e46le ette 225/45/17 rehvid, ning nüüd auto "ujub" teel päris korralikult.
Kas oleks abi, kui ostaks näiteks 205 rehvid peale velgedele?
Panin bmw e46le ette 225/45/17 rehvid, ning nüüd auto "ujub" teel päris korralikult.
Kas oleks abi, kui ostaks näiteks 205 rehvid peale velgedele?

- duuude
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 20.09.2011 20:14 06
- Peamine sõiduk: BMW 318d
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Olid velgedel peal juba
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ja mis aasta rehvidega tegu ning mitu mm jääk? Tõenäoliselt rehvid sul seda põhjustavad ja mitte laiuse vaid vanuse/kulumise tõttu.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Siis tõenäoliselt uusi rehve vaja, vahet pole mis mõõtu.
Eelmisele autole ostsin ette 6mm Pirellid, rööbastes ujus nii, et pidi hammastega rooli hoidma.
Eelmisele autole ostsin ette 6mm Pirellid, rööbastes ujus nii, et pidi hammastega rooli hoidma.
BMW
- duuude
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 20.09.2011 20:14 06
- Peamine sõiduk: BMW 318d
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Selge, tänud Teile. Ei hakka siis üldse proovimagi teisi.
Aga piisab üldiselt sellest, et nt ostaks ainult ette uued?
Aga piisab üldiselt sellest, et nt ostaks ainult ette uued?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas e39 koiloverid kannatab e34 alla panna? Autod peaks kaalu poolest enam vähem samad olema?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kannatab ikka.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Re: rubriik "rumal küsimus"
On muidu amori pikkus sama? Või peab midagi juurde ka aretama hakkama?JanekEnde kirjutas:Kannatab ikka.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....