klapisääre tihendid???

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
bmw320i
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 19.05.2003 16:22 42
Asukoht: põlva

klapisääre tihendid???

Postitus Postitas bmw320i »

et siis oleks vaja teada kas tuleb ka plokikaan maha võta kui neid vahetada ??? autoks on bmw 320 -84
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas mikk191[/i]
e21'l ei olnud minu mäletamist mööda seda vaja teha...nookurid peaks ju klappidelt eest ära liikuma...või kuidas?
kusjuures on täitsa võimalik et ma eksin!:P [/quote]

Ei no siin saab ikka seda->:D
Proovi siis näituseks ühel klapil see sedaviisi
ära teha. Pärast tule räägi meile ka. Kui sa suudad
klapisääretihendid ilma kaant maha võtmata suudad
ära vahetada nii, et ükski klapp silindrisse
ei kuku ja isegi siis kui võtad nookurvõllid
välja ilma kaant mahavõtmata, siis võtaks su
kohe homme tööle. Osavaid mehi otsi tikutulega:o
vambola
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 06.02.2003 10:26 07

võtad tööle?

Postitus Postitas vambola »

veel umbes pool aastat tagasi oli ka mul 320 -84 ja juhtus nii et 6 silindri nookur läks katki sa sain tehtud muidugi lihtsam oleks kaan maha aga muidu käis asi nii et iluvõred maha radikas eest varrastel stopperid ära ja käes (vardad saab kätte lihtsalt kuumapuhuriga soojendad kaane augud ülesse ja tuleb
tihenditega saab nii et ühe püti kaupa tõstad kolvi üles väänad lahti ja ongi olemas minul kulus selleks umbes 10 tundi pole lihtne aga võimalik ka odavam uus tihend maksab u 1000 kr jõudu tööle!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ise sai tehtud oskaja mehega klapivahetus koos plokikaane mahavõtuga 3h ilma jokutamist arvestamata , muidu aeg oli 4h. Märgatav ajavahe.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
SUNMAN
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13.06.2003 09:42 49
Asukoht: Tallinn/Lasna/Mustakas

Klapisääretihendite vahetus kaant maha võtmata :P

Postitus Postitas SUNMAN »

Teema lihtne....eelpool on paar õiget seika...mis töö kiireks tegemiseks päris õiged.... kui neid veica...täistuada... aga.-- kolbe nüüd liigutama ei pea selleks...on hoopis parem nipp... mida mina olen kasutanud...suureks abimeheks on suruõhk ...ehk siis kompressor...kel väheke tehnilist taipu saab juba aru mida silmas pean... kui on silindris rõhk kõva.... siis see klapp juba niisama silindrisse ei kuku....isegi siis kui...klapi poolkuud ära võtta :)ja vahetuseks võib kuluda heade riistadega... max 1.3 tundi..... kui sedagi.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Et ikka leidub veel neid, kes suruõhku ei ole mõistnud klappide üleval hoidmiseks kasutada 8-|
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Vasta