Tahhomeeter versus aku
Tahhomeeter versus aku
Tegu on E34 520i 1990.a. autoga
probleem nimelt selles et tahhomeeter ei tööta, sellest olen ma ka varem siin kirjutanud, point on aga selles, et see hakkab kummalistel juhtudel tööle.
Juhus nr 1.
Aku said tühjaks kuna naine jättis autol ööseks tuled põlema, hommiku lasin auto käima tõmmata ja koos käima tõmbamisega hakkas ka tahhomeeter tööle . Töötas 2-3 päeva siis suri uuesti ära.
Juhus nr 2.
Nüüd kuu aega tagasi ei hakanud suure külmaga auto tööle, kuna aku oli tühi, sai krokodillide kaudu teiselt autolt käivitusvoolu antud ja hiljem aku laadima viidud. Tahhomeeter hakkas tööle töötas max 2 päeva
Juhus nr 3.
Täna hommiku hakkas tahhomeeter jälle tööle tont seda teab miks Vist on ootata aku tühjenemist
Kogu nende jamade vältel on ökonomaiser pidevalt segast peksnud ja mitte mingit adekvaatset infot näidanud Kui tahhomeeter ära sureb sureb ka ökonomaiser.
probleem nimelt selles et tahhomeeter ei tööta, sellest olen ma ka varem siin kirjutanud, point on aga selles, et see hakkab kummalistel juhtudel tööle.
Juhus nr 1.
Aku said tühjaks kuna naine jättis autol ööseks tuled põlema, hommiku lasin auto käima tõmmata ja koos käima tõmbamisega hakkas ka tahhomeeter tööle . Töötas 2-3 päeva siis suri uuesti ära.
Juhus nr 2.
Nüüd kuu aega tagasi ei hakanud suure külmaga auto tööle, kuna aku oli tühi, sai krokodillide kaudu teiselt autolt käivitusvoolu antud ja hiljem aku laadima viidud. Tahhomeeter hakkas tööle töötas max 2 päeva
Juhus nr 3.
Täna hommiku hakkas tahhomeeter jälle tööle tont seda teab miks Vist on ootata aku tühjenemist
Kogu nende jamade vältel on ökonomaiser pidevalt segast peksnud ja mitte mingit adekvaatset infot näidanud Kui tahhomeeter ära sureb sureb ka ökonomaiser.
joviaat .
Heitgaasi mõõtmise juures on vaja ka pöörded võtta aku pealt,selleks on eelneva soovituse andnud boschi tehas,kes on hetgaasianalüsaatori tootja,et ennem pöörete mõõtmist on soovitav akut maha laadida siis hakkab pööretelugeja aku pealt paremini toimima.kahjuks pole sellel vist erilist seost sinu juhusega,kuid e-36 oli viga kellades,peale kellade vahetust hakkasid näidikud tööle,ka kiirusmõõdik,aga mul olid seierid ikka pidevalt surnud ka.
ma ei salatse lihtsalt ei saanud trummu märkidest aru,sest ise ta tegeleb ju ka heitgaaside mõõtmisega ja lausa reguleerimisegagi(TULETAKS AINULT MEELDE ET KA KÕRGENTATUD PÖÖRETEL ON VAJA HEITGAASE KONTROLLIDA).tean et on mitmeid teisigi mooduseid kuida mootori pöördeid kontrollida,aga siin oli probleebm ju aku ja pöörded,lihtsalt kõrvutasin neid.Kui midagi öelda tahad Trummu siis ole hea ja seleta,ma ei tea kuida ma sinu märke või füüsika tunde pean tõlgendama.priitv8 kirjutas:No mis sa salatsed, räägi siis kõigile kuda see pöörete aku pealt võtmine käib, ma ka ei tea sellest midagi.acid kirjutas:tundub küll.
(kuigi ei mäleta, et oleks koos truumuga füssatunni ajal õlut libistand )