1. leht 1-st
Tahhomeeter versus aku
Postitatud: 22.02.2005 11:02 13
Postitas olka
Tegu on E34 520i 1990.a. autoga
probleem nimelt selles et tahhomeeter ei tööta, sellest olen ma ka varem siin kirjutanud, point on aga selles, et see hakkab kummalistel juhtudel tööle.
Juhus nr 1.
Aku said tühjaks kuna naine jättis autol ööseks tuled põlema, hommiku lasin auto käima tõmmata ja koos käima tõmbamisega hakkas ka tahhomeeter tööle

. Töötas 2-3 päeva siis suri uuesti ära.
Juhus nr 2.
Nüüd kuu aega tagasi ei hakanud suure külmaga auto tööle, kuna aku oli tühi, sai krokodillide kaudu teiselt autolt käivitusvoolu antud ja hiljem aku laadima viidud. Tahhomeeter hakkas tööle

töötas max 2 päeva
Juhus nr 3.
Täna hommiku hakkas tahhomeeter jälle tööle

tont seda teab miks

Vist on ootata aku tühjenemist
Kogu nende jamade vältel on ökonomaiser pidevalt segast peksnud ja mitte mingit adekvaatset infot näidanud

Kui tahhomeeter ära sureb sureb ka ökonomaiser.
Postitatud: 27.02.2005 20:12 34
Postitas olka
up
Postitatud: 27.02.2005 21:24 41
Postitas acid
Heitgaasi mõõtmise juures on vaja ka pöörded võtta aku pealt,selleks on eelneva soovituse andnud boschi tehas,kes on hetgaasianalüsaatori tootja,et ennem pöörete mõõtmist on soovitav akut maha laadida siis hakkab pööretelugeja aku pealt paremini toimima.kahjuks pole sellel vist erilist seost sinu juhusega,kuid e-36 oli viga kellades,peale kellade vahetust hakkasid näidikud tööle,ka kiirusmõõdik,aga mul olid seierid ikka pidevalt surnud ka.
Postitatud: 27.02.2005 21:38 00
Postitas lauri86
Siinkohal tahaks küsida, kuskohas oleks võimalik lasta kellasid kontrollida? kas üldse keegi tegeleb selliste asjadega?
tänan, Lauri
Postitatud: 27.02.2005 22:16 27
Postitas Silwer
Patrik abiks.
Postitatud: 27.02.2005 22:50 15
Postitas toivoku
kusjuures mu e34 524td suri kah tahhokas ära, aga peale kaitsmete näppimsit + kõrvalistujapoolel ajude näppimist ja siis selle anduri näppimist mis hoorattalt tuleb ja istme aluste ajude näppimist näed hakkas töööle ja siiamaani funktsioneerib.
Postitatud: 04.03.2005 16:50 22
Postitas Xim
lihtsalt lambist pakun, et asi on nendes aa tyypi akudes mis asuvad näidukiploki sees. e30'l oli analoogne jama spidokaga.
Postitatud: 04.03.2005 23:49 25
Postitas priitv8
Xim kirjutas:lihtsalt lambist pakun, et asi on nendes aa tyypi akudes mis asuvad näidukiploki sees. e30'l oli analoogne jama spidokaga.
e30 oligi viimane, kus neid akusid kasutati, hilisematel mudelitel pole enam mõtet otsida!
Postitatud: 05.03.2005 09:17 07
Postitas truumu
Postitatud: 05.03.2005 14:43 38
Postitas acid
kas midagi on arusaamatut???
Postitatud: 05.03.2005 19:48 36
Postitas truumu
füüsika on mul vist õllepausiks kulunud

Postitatud: 06.03.2005 23:36 45
Postitas acid
truumu kirjutas:füüsika on mul vist õllepausiks kulunud

tundub küll.
Postitatud: 07.03.2005 10:40 56
Postitas priitv8
acid kirjutas:tundub küll.
No mis sa salatsed, räägi siis kõigile kuda see pöörete aku pealt võtmine käib, ma ka ei tea sellest midagi.
(kuigi ei mäleta, et oleks koos truumuga füssatunni ajal õlut libistand

)
Postitatud: 07.03.2005 12:48 55
Postitas acid
priitv8 kirjutas:acid kirjutas:tundub küll.
No mis sa salatsed, räägi siis kõigile kuda see pöörete aku pealt võtmine käib, ma ka ei tea sellest midagi.
(kuigi ei mäleta, et oleks koos truumuga füssatunni ajal õlut libistand

)
ma ei salatse lihtsalt ei saanud trummu märkidest aru,sest ise ta tegeleb ju ka heitgaaside mõõtmisega ja lausa reguleerimisegagi(TULETAKS AINULT MEELDE ET KA KÕRGENTATUD PÖÖRETEL ON VAJA HEITGAASE KONTROLLIDA).tean et on mitmeid teisigi mooduseid kuida mootori pöördeid kontrollida,aga siin oli probleebm ju aku ja pöörded,lihtsalt kõrvutasin neid.Kui midagi öelda tahad Trummu siis ole hea ja seleta,ma ei tea kuida ma sinu märke

või füüsika tunde pean tõlgendama.