Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Tere!
Otsisin mööda foorumit ringi ja olen ka varem jälginud siin klubis tehtud teemasid, aga pole märganud et oleks üldisemat diagnostikaga seotud teemat. Ise olen endale kunagi muretsenud Carsofti interface ja tarkvara, ning vahepeal on tekkinud palju küsimusi ja mõistatusi mida pole osanud kuhugi postitada.
Lisan ka siia ühe asjaliku lingi kust ise abi olen leidnud.
http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=233
Sellel aadressil on näiteks stickyd, kus on välja toodud erinevad Carsofti seadmega töötavad tarkvarad.
(DIS/GT1, INPA, SSS\Progman ...)
Samas on ka seal foorumis ka muude diagnostikaseadmete kohta palju arutlust.
Sooviks siis, et tekiks siia teema kus saaks arutada näiteks erinevate tundmatute veakoodide kohta ja ka seadmete tõhususe kohta.
Huvituks kui palju on üldse neid inimesi kes kasutavad erinevad diagnostika seadmeid kodus?
Kui neid leidub siis võiks jagada enda kogemus ja muljed käsutuses olevast riistvarast, tarkvarast ja kogemustest.
Otsisin mööda foorumit ringi ja olen ka varem jälginud siin klubis tehtud teemasid, aga pole märganud et oleks üldisemat diagnostikaga seotud teemat. Ise olen endale kunagi muretsenud Carsofti interface ja tarkvara, ning vahepeal on tekkinud palju küsimusi ja mõistatusi mida pole osanud kuhugi postitada.
Lisan ka siia ühe asjaliku lingi kust ise abi olen leidnud.
http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=233
Sellel aadressil on näiteks stickyd, kus on välja toodud erinevad Carsofti seadmega töötavad tarkvarad.
(DIS/GT1, INPA, SSS\Progman ...)
Samas on ka seal foorumis ka muude diagnostikaseadmete kohta palju arutlust.
Sooviks siis, et tekiks siia teema kus saaks arutada näiteks erinevate tundmatute veakoodide kohta ja ka seadmete tõhususe kohta.
Huvituks kui palju on üldse neid inimesi kes kasutavad erinevad diagnostika seadmeid kodus?
Kui neid leidub siis võiks jagada enda kogemus ja muljed käsutuses olevast riistvarast, tarkvarast ja kogemustest.
Viimati muutis ummy, 01.05.2010 14:11 18, muudetud 1 kord kokku.
E39 528i
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: Kodused diagnostika seadmed ja tarkvara
Inspireeris siis seda teemat tegema minu järgmine küsimus, mida ei osanud kuhugi mujale postitada.
Nii. Siis minu meelest hakkab Carsofti interface vaikselt ammendama ennast (ulmelised, umbmäärased, segased veateated ja kohutavalt aeglane),. INPA-t saab ilusti kasutada (usaldusväärsed veateated, kiire suhtlus autoga), aga sss progmani tööle panemine muutub ebamugavaks ja ka inpa ei ole samas eriti töökindel. Sellepärast mõtlesin, et võiks muretseda mõne teise seadme.
Silma jäi siis PA-SOFT-i interface. http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0&lang=eng
Tühipaljast INPA/EDIABAS interface pole ka nagu mõtet osta, sest seda saan kasutada carsoftiga. Pealegi tundub see nii robustne ja ebamugav.
Põhitähelepanu pööraksin just programmeerimise osale, sest koodide lugemisega pole probleeme.
Oskab siis keegi soovitada millist interface oleks kõige mõistlikum kasutada koduse diagnostika/programmeerimise eesmärgil?
Nii. Siis minu meelest hakkab Carsofti interface vaikselt ammendama ennast (ulmelised, umbmäärased, segased veateated ja kohutavalt aeglane),. INPA-t saab ilusti kasutada (usaldusväärsed veateated, kiire suhtlus autoga), aga sss progmani tööle panemine muutub ebamugavaks ja ka inpa ei ole samas eriti töökindel. Sellepärast mõtlesin, et võiks muretseda mõne teise seadme.
Silma jäi siis PA-SOFT-i interface. http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0&lang=eng
Tühipaljast INPA/EDIABAS interface pole ka nagu mõtet osta, sest seda saan kasutada carsoftiga. Pealegi tundub see nii robustne ja ebamugav.
Põhitähelepanu pööraksin just programmeerimise osale, sest koodide lugemisega pole probleeme.
Oskab siis keegi soovitada millist interface oleks kõige mõistlikum kasutada koduse diagnostika/programmeerimise eesmärgil?
E39 528i
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
jää oma inpa juurde (igasugused kolmandate osapoolte tarkvarad ei ole usaldusväärsed). progmaniga teed 95% kindlusega mõne masina liikumisvõimetuks. car/key memory seadeid saab jah muuta aga programmeerimiseks ei soovita (programmeerimiseks winkfp, ADS, native serial pordiga arvuti ja toiteplokk, mis on mõeldud mitte ainult laadimiseks vaid ka püsivaks toiteks ~40-50A).
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
INPA juurde jäädes kaaluksin muu seadme muretsemist. Ostaksin mingi seadme, mis toetaks seda otseselt mitte ei kasutaks pidevaid erroreid andvat carsofti seadet.aise kirjutas:jää oma inpa juurde (igasugused kolmandate osapoolte tarkvarad ei ole usaldusväärsed). progmaniga teed 95% kindlusega mõne masina liikumisvõimetuks. car/key memory seadeid saab jah muuta aga programmeerimiseks ei soovita (programmeerimiseks winkfpt, ADS, native serial pordiga arvuti ja toiteplokk, mis on mõeldud mitte ainult laadimiseks vaid ka püsivaks toiteks ~40-50A).
Huvitaks veel see, et mille tõttu oleks nii tõenäoline progmaniga masin liikumisvõimetuks teha?
ka serial pordiga arvuti on olemas.
Samas pole ka netist lugenud, et kellelgi väga pa-softiga probleeme oleks tekkinud.
Pakub veel huvi, et mille toiteks seda toiteplokki peamiselt mõtled? Auto elektroonika ülalhoidmiseks või arvuti ja seadme?
Milline oleks siis õige lähenemine, kui sooviks istmesensormatti ümber programmeerida?
E39 528i
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
no kui tahad seadet mis töötaks INPAga siis ADS (toetab ka vanemaid autosid nagu e34). liikumisvõimetuks DDE või DME ebaõnnestunud flashimise näol. toiteplokki on vaja auto jaoks ikka, et programmeerimise ajal oleks tagatud stabiliseeritud 13,8V.
istme sensormatist saab jagu selle sama ADSga, programmiks NCS expert ja peab teadma mida muuta. asi ei ole päris nii, et avad programmi ja vajutad nupule remove sensor mat vms
istme sensormatist saab jagu selle sama ADSga, programmiks NCS expert ja peab teadma mida muuta. asi ei ole päris nii, et avad programmi ja vajutad nupule remove sensor mat vms

- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Auto toite tagamisega pole sel juhul probleeme.aise kirjutas:no kui tahad seadet mis töötaks INPAga siis ADS (toetab ka vanemaid autosid nagu e34). liikumisvõimetuks DDE või DME ebaõnnestunud flashimise näol. toiteplokki on vaja auto jaoks ikka, et programmeerimise ajal oleks tagatud stabiliseeritud 13,8V.
http://doitauto.de/product/en/BMW-Diagn ... rface.html
Midagi sellist?
Mis on need põhjused, mis põhjustavad flashimise ebaõnnestumist?
Pingekõikumised? Tarkvara oskamatu käsitlemine?
Mis neist just põhiline oleks mille vastu eksitakse?
Kuidas INPA-sse ülse see programmeerimise osa sisse on ehitatud?
progman on ju iseensest eraldiseisev tarkvara ja seda INPA-s ei sisaldu nagu ma aru olen saanud.
Üksi inpaga ei programmeeri ju midagi?
E39 528i
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
sama ADS seadme oli keegi siin ADS´na tööle saanud. üle tolle expresscardi on asi kahtlane. inpa installiplaadil on ka ncs ja winkfp. progmaniga on see asi, et ta on kohmakas/aeglane, korraliku tulemuse saab ainult tehasetestriga. see, et keegi mingi häkiga on pannud suvalise OBD juhtme progmaniga suhtlema ei tähenda, et kõik funktsioonid toimivad!
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Kas see seade toimib siis E34-ga. Saan ma õigesti aru et seal on programm kaasas.ummy kirjutas: http://doitauto.de/product/en/BMW-Diagn ... rface.html
Või on miskit paremat E34-ja jaoks?
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Mis see ADS endast kujutab?aise kirjutas:sama ADS seadme oli keegi siin ADS´na tööle saanud. üle tolle expresscardi on asi kahtlane. inpa installiplaadil on ka ncs ja winkfp. progmaniga on see asi, et ta on kohmakas/aeglane, korraliku tulemuse saab ainult tehasetestriga. see, et keegi mingi häkiga on pannud suvalise OBD juhtme progmaniga suhtlema ei tähenda, et kõik funktsioonid toimivad!
Kas see on mingi suhtlusviis, -norm või millega üldse tegemist on?
ncs ja winkfp - eks uurin neid lähemalt siis.
E39 528i
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
ADS=Active diagnosis system. Vahe teiste seadmetega on see, et vanemad bmwd kasutavad ajude lugemiseks k-line-le lisaks veel L-line-i. E39, E38 kasutavad kuni 2001 aastani k-line. Edasi tuli can bus süsteem ja selleks eraldi testrit vaja. E46-st pole veel aru saanud mida ta kasutaba aga tõenäoliselt ka k-line.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Kuni 2007 aasta BMW-dele saab veel K-liiniga ligi. Edasi läheb vaja CAN-interfeisi.
tel. 51 949 859
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Jälle targem. Ma teadsin, et koos kahe astmelise bagiga tuli can bus.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
tere
tahan endale ka soetada diagnostika. oleks keegi nii hea ja annaks infot/lingi sobivast asjast mida saan osta. mul pea paks juba ei oska midagi valida. ei saa nagu aru ka sellest süsteemist osadel juhtmetel on kastike vahel osadel ei ole. soft mis arvutisse läheb on kaasas ja ei ole kas siis netiavarustest vabalt ei ole seda softi saada mitte et maksan selle eest ja ostan lihtsalt juhtme. ei teagi kas minu hp läpparile saab juhet külge et diagnoosida autot. ole siis kaasmaalane nii kena ja näita ette mis sobib ning mis vaja osta.
auto andmed on signatuuris.
ikka parimat teile
kristo
tahan endale ka soetada diagnostika. oleks keegi nii hea ja annaks infot/lingi sobivast asjast mida saan osta. mul pea paks juba ei oska midagi valida. ei saa nagu aru ka sellest süsteemist osadel juhtmetel on kastike vahel osadel ei ole. soft mis arvutisse läheb on kaasas ja ei ole kas siis netiavarustest vabalt ei ole seda softi saada mitte et maksan selle eest ja ostan lihtsalt juhtme. ei teagi kas minu hp läpparile saab juhet külge et diagnoosida autot. ole siis kaasmaalane nii kena ja näita ette mis sobib ning mis vaja osta.
auto andmed on signatuuris.
ikka parimat teile
kristo
BMW 530D 135kw 1999a sedaan
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Ühinen Clark sooviga 

Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Kui sa tahad seda osta ning ei tea, mida vaja, siis oskad sa seda üldse kasutada? Ma sügavalt kahtlen ..
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
võimalik et ei oska aga vähemalt tundub et tahab kunagi osataleits kirjutas:Kui sa tahad seda osta ning ei tea, mida vaja, siis oskad sa seda üldse kasutada? Ma sügavalt kahtlen ..


AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Vabavara all mõtled netist kusagilt torrentiga alla tõmmatud nodi?
Tegelt ei ole olemas vabavaralist BMW-spetsiifilist diagnostikasofti. Tasuta saab ainult piraatluse teel ja seetõttu ei hakka siin seda propageerima. Selle teema esimeses postituses on link, kuhu taha peitub piisavalt infot, millist seadet ja tarkvara soetada.

tel. 51 949 859
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
On tekkinud mõned küsimused DIS-i installi kohta. Ostsin tarkvara ebayst, DIS 57 ja SSS32, rar failidena kahel dvd-l. Kasutan ehtsa COM-pordiga XP arvutit ja ADS-i. Asi nii kaugel, et DIS käivitub vmwares ja koos diaghead emulatoriga näitab, et on Connected. Diagnostika funktsiooni käivitamisel ütleb, et ühendus modic-u ja diaghead vahel häiritud. Peale pikka ootamist ütleb, et ei leia moodulit, kontrolli kas süüde sees jne. ADS-seadmel K-ja L-liini tulukesed samuti ei vilgu.. INPA-ga sama kooslus töötab!
Netis olevad juhendid enamasti Easydis-i kohta, mis töötab vist läbi Ediabase, tavalise DIS-i kohta ei pidavat need kehtima..
Kas viga võib olla selles, et mul mingi osa installimata? Peaksin ju DIS-is sees olles veel midagi Installima, program disc näiteks? Aga nendest rar failidest ma küll midagi sellist ei näe!
Netis olevad juhendid enamasti Easydis-i kohta, mis töötab vist läbi Ediabase, tavalise DIS-i kohta ei pidavat need kehtima..
Kas viga võib olla selles, et mul mingi osa installimata? Peaksin ju DIS-is sees olles veel midagi Installima, program disc näiteks? Aga nendest rar failidest ma küll midagi sellist ei näe!
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
ADS vist ei toimi muu DIS´ga kui see sama easyDISv47 (sellel on ühe fisteri nimelise tegelinski poolt translator ADS jaoks juurde poogitud), kui auto lubab ja ADS seade on lülitatav OBD peale siis saab kasutada DIS57´t OBD modes.teet82 kirjutas:On tekkinud mõned küsimused DIS-i installi kohta. Ostsin tarkvara ebayst, DIS 57 ja SSS32, rar failidena kahel dvd-l. Kasutan ehtsa COM-pordiga XP arvutit ja ADS-i. Asi nii kaugel, et DIS käivitub vmwares ja koos diaghead emulatoriga näitab, et on Connected. Diagnostika funktsiooni käivitamisel ütleb, et ühendus modic-u ja diaghead vahel häiritud. Peale pikka ootamist ütleb, et ei leia moodulit, kontrolli kas süüde sees jne. ADS-seadmel K-ja L-liini tulukesed samuti ei vilgu.. INPA-ga sama kooslus töötab!
Netis olevad juhendid enamasti Easydis-i kohta, mis töötab vist läbi Ediabase, tavalise DIS-i kohta ei pidavat need kehtima..
Kas viga võib olla selles, et mul mingi osa installimata? Peaksin ju DIS-is sees olles veel midagi Installima, program disc näiteks? Aga nendest rar failidest ma küll midagi sellist ei näe!
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Sain siis oma ADS+DIS lõpuks tööle, kasutasin EasyDIS-i nagu eelpool soovitati. Hetkel olen seda testinud ainult oma 1990a. 850 e31 peal, kõigi moodulitega see ikkagi see ei suhtle (ABS, EGS, MID...) Kas ei peagi suhtlema nii vanal autol, või on auto enda diagnostika-liinid vigased?
DIS-s ringi nuhkides jäi veel silma, et näiteks E36 valikus puuduvad M40 ja M50, samuti polnud M60 kusagil näha. Kas selliste mootoritega autod ei suhtle DIS-ga? Ja kas automaatne mudeli tuvastus peaks töötama EasyDIS+ADS?
DIS-s ringi nuhkides jäi veel silma, et näiteks E36 valikus puuduvad M40 ja M50, samuti polnud M60 kusagil näha. Kas selliste mootoritega autod ei suhtle DIS-ga? Ja kas automaatne mudeli tuvastus peaks töötama EasyDIS+ADS?
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
kas sa selle translatori sisse ka lülitasid? administration all on calibration valik.teet82 kirjutas:Sain siis oma ADS+DIS lõpuks tööle, kasutasin EasyDIS-i nagu eelpool soovitati. Hetkel olen seda testinud ainult oma 1990a. 850 e31 peal, kõigi moodulitega see ikkagi see ei suhtle (ABS, EGS, MID...) Kas ei peagi suhtlema nii vanal autol, või on auto enda diagnostika-liinid vigased?
DIS-s ringi nuhkides jäi veel silma, et näiteks E36 valikus puuduvad M40 ja M50, samuti polnud M60 kusagil näha. Kas selliste mootoritega autod ei suhtle DIS-ga? Ja kas automaatne mudeli tuvastus peaks töötama EasyDIS+ADS?
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Mingi translatori ma seal muutsin Fisteri peale.. Järgisin täpselt bimmerforums.com juhendeid, kõik peaks olema õigesti seadistatud.aise kirjutas:kas sa selle translatori sisse ka lülitasid? administration all on calibration valik.teet82 kirjutas:Sain siis oma ADS+DIS lõpuks tööle, kasutasin EasyDIS-i nagu eelpool soovitati. Hetkel olen seda testinud ainult oma 1990a. 850 e31 peal, kõigi moodulitega see ikkagi see ei suhtle (ABS, EGS, MID...) Kas ei peagi suhtlema nii vanal autol, või on auto enda diagnostika-liinid vigased?
DIS-s ringi nuhkides jäi veel silma, et näiteks E36 valikus puuduvad M40 ja M50, samuti polnud M60 kusagil näha. Kas selliste mootoritega autod ei suhtle DIS-ga? Ja kas automaatne mudeli tuvastus peaks töötama EasyDIS+ADS?
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Ei hakanud uut teemat tegema, küsin siinsamas:
E31-l läheb aeg-ajalt väiksemal koormusel põlema mootorituli. DIS annab ühele mootoripoolele veakoodi 201, mis viitab liiga lahjale segule. System Reguest alt näeb mootori adaptsioone, kuid ei saa aru nende tähistusest LL ja TL. Kas need on üldse additive ja multiplicative?
See TL on igatahes kõvasti üle piirnormi positiivses suunas
E31-l läheb aeg-ajalt väiksemal koormusel põlema mootorituli. DIS annab ühele mootoripoolele veakoodi 201, mis viitab liiga lahjale segule. System Reguest alt näeb mootori adaptsioone, kuid ei saa aru nende tähistusest LL ja TL. Kas need on üldse additive ja multiplicative?
See TL on igatahes kõvasti üle piirnormi positiivses suunas

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Need lühendid peaks tähistama Saksa keeles mootori tööreziimi siis vastavalt LL-leerlauf ehk tühikäik ja TL-teillastbereich ehk osakoormus. Need on tõesti additive ja multiplicative adaptsioonid.
Siin täpsemalt kirjas, kuidas need töötavad:
http://www.upload.ee/files/882142/BMW_A ... n.pdf.html
Siin täpsemalt kirjas, kuidas need töötavad:
http://www.upload.ee/files/882142/BMW_A ... n.pdf.html
tel. 51 949 859
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
teet82 kirjutas:Mingi translatori ma seal muutsin Fisteri peale.. Järgisin täpselt bimmerforums.com juhendeid, kõik peaks olema õigesti seadistatud.aise kirjutas:kas sa selle translatori sisse ka lülitasid? administration all on calibration valik.teet82 kirjutas:Sain siis oma ADS+DIS lõpuks tööle, kasutasin EasyDIS-i nagu eelpool soovitati. Hetkel olen seda testinud ainult oma 1990a. 850 e31 peal, kõigi moodulitega see ikkagi see ei suhtle (ABS, EGS, MID...) Kas ei peagi suhtlema nii vanal autol, või on auto enda diagnostika-liinid vigased?
DIS-s ringi nuhkides jäi veel silma, et näiteks E36 valikus puuduvad M40 ja M50, samuti polnud M60 kusagil näha. Kas selliste mootoritega autod ei suhtle DIS-ga? Ja kas automaatne mudeli tuvastus peaks töötama EasyDIS+ADS?
mina muudaks eidibas.ini-s "winload32 = 0" asemel "winload32=1" ja saadaks üldse emulaatori nahhui kui sa kasutad doitauto interfeissi. Kuna profiili muutsid fisteriks siis DIS-i käivitumiseks on vaja ainult IFHserv-i.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Mul plaan soetada nimelt inpa obd2 (serial) kaabel, ning inpa programm olemas versiooniga 3.2.0.0, masinaks e39 väljalaskeaasta 96/5, oskab keegi antud kooslust kommenteerida? Kas see versioon on ok ja võiks kõik tööle hakata?
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Sinu autoga peaks enam vähem kõik hiinakad töötama. Samas selle kaabliga ei saa vanemaid ega ka can busiga isendeid vaadata. Inpadest on mulle meeldima hakanud 3.1 Kuskilt bimmerfoorumist kaevasin välja ja see on üks täiuslikumaid versioone mis liikvel. Inpa 5l olid miskid mudelid ja mootoritüübid puudu.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Tänud info eestsander k kirjutas:Sinu autoga peaks enam vähem kõik hiinakad töötama. Samas selle kaabliga ei saa vanemaid ega ka can busiga isendeid vaadata. Inpadest on mulle meeldima hakanud 3.1 Kuskilt bimmerfoorumist kaevasin välja ja see on üks täiuslikumaid versioone mis liikvel. Inpa 5l olid miskid mudelid ja mootoritüübid puudu.

Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
Teemaks on küll kodused diagnostikaseadmed aga..
Kui peaks tekkima soov kasutada näiteks DIS-i enda ettevõttes raha teenimiseks, siis kuidas see välja näeks? Kas üldse keegi kontrollib, mis tarkvara kuskil töökojas kasutatakse? UM saaks vist pahaseks, esitaks kaebuse ja järgneks trahv piraat-tarkvara kasutamise eest
Isegi kui osta koos tarkvaraga MODIC kuskilt Ebayst, poleks litsents ju ikkagi minu
Kui peaks tekkima soov kasutada näiteks DIS-i enda ettevõttes raha teenimiseks, siis kuidas see välja näeks? Kas üldse keegi kontrollib, mis tarkvara kuskil töökojas kasutatakse? UM saaks vist pahaseks, esitaks kaebuse ja järgneks trahv piraat-tarkvara kasutamise eest

Isegi kui osta koos tarkvaraga MODIC kuskilt Ebayst, poleks litsents ju ikkagi minu

Re: Kodused diagnostikaseadmed ja -tarkvara
ma arvan, et kõik eestis asuvad ettevõtted või muud remondikohad va. UM kasutavad seda tarkvara sedasi. ma ei põeks eriti.