1. leht 1-st

salongi ventikas

Postitatud: 24.11.2002 22:32 22
Postitas hull
Mul on 518i 86a.BMW. Iga kord, kui salongi ventika sisse lülitan, 1 kiirusele hakkab see hirmsa häälega kigisema, 2 kiirusel kigiseb siis kui gaasi annab ja 3 kiirusel on normaalne hääl.
Vaatasin salongist, et ega sealt sinna juurde ei pääse ja ka kapoti alt on probleeme sinna juurdepääsemisega, sest see ventikas asub täpselt salongi ja mootori vahel ja seal on mingi kate ees, nii, et juurde sealt ei pääse eriti. Äkki oskab keegi head nõu anda:o

Postitatud: 25.11.2002 07:28 17
Postitas Kristjan
nõu anda ei oska aga võin öelda et mul täpselt sama probleem niiet ma kah tahaks teada kudas sinna ligi saab paneks nac õli ehk jäeb vait siis:)

Postitatud: 25.11.2002 09:51 09
Postitas kimmo
e30-ne salongiventika juurde pääseb mootoriruumi salongipoolselt seinalt katte eemaldamise teel. ei tea, kui raske e28-l sinna pääsemine on, kuid e30-l ei ole see eriti suur töö.

tavaline viga on, et tiiviku plastmassvõllid on läbi kulunud ning tiivik hakkab vastu korpust käima.

Postitatud: 25.11.2002 13:06 53
Postitas Andry
kimmo jutt õige, ventikas plekib mingi 150-200kr, remontida pole seda mõtet.

Postitatud: 25.11.2002 20:51 45
Postitas hull
tänud info eest proovin järele:)

Postitatud: 27.12.2002 00:44 40
Postitas Cardo
tegelt asi selline et osta romulast ventikas ja vana tee korda st.et tuleb vaid lasta mõnel treialil sinna uued pronkspuxid teha ja ventikas töötab jälle 10 aastat, remonditud pane tagasi ja see ostetud müü maha !! arvan et remontimine võtab sul umbes 1 h. aega + treiali leidmine.

Postitatud: 06.02.2003 12:02 30
Postitas vambola
eile oli just uhe sellisega tegemist tavaline on harjade kuluvus, (on ka endal ette tulnud) ja ka kollektor aga kollektori lihvimisega tasub olla ettevaatlik sest nad kipuvad olema suht ohukese kattega harjad on poes kuskil 200 eek aga kui kollektorist enam midagi vötta pole tasuks uuele mootorile möelda

Postitatud: 08.04.2003 15:22 55
Postitas vaiko
Pisut vananenud aga siiski aktuaalne!!!Lihtne soovitus minu poolt. Juhul kui tahad odavalt läbi ajada talita järgmiselt: eemalda kate,mis asub ventilaatori ruumi ees ( see ei ole küll keeruline nagu sa väitsid,paar polti vaja ainult lahti keerata), seejärel vabasta ventika mootor klambrist,mis seda keskelt kinni hoiab, (ära sealt välja võta kuna tagasisaamisega võib tekkida raskusi), siis keera ventika mootorit(korpust) 90 kraadi sellises suunas nagu juhtmed lubavad(täpselt ei mäleta kumba pidi aga kuna juhtmed on nii lühikesed siis nad lubavad ainult ühte pidi seda teha), lisaks võib ventika puksidele tilga õli ka vahele lasta(rangelt soovitav), kinnita uuesti klambrid ning korras.Asi nimelt selles, et puksid on kulunud sõidusuunas ovaalseks(inertsijõust tulenevalt) ning vastavalt pidurdades ja kiirendades liigub võll edasi või tagasi kulunud piirkonnas.90 kraadisel keeramisel see edasi tagasi sõitmine kaob, kuna idee poolest saab nüüd võll ju ainult üles-alla liikuda kulunud puksi sees. Minu E28-l oli sama viga,mis tundub üldse tüüpveana vanemate BMW-de puhul. Sedasi talitades ei kuluta sa sentigi ning vähemalt minul kadus probleem aastaks enne kui jälle kriginad ilmnesid. Kui saa raha kulutada ei taha, siis proovi. Loomulikult ei saa seda varianti võrrelda uue ventika ostmisega, aga tasub proovimist.

Postitatud: 08.04.2003 17:01 58
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas vaiko[/i]
Lihtne soovitus minu poolt. Juhul kui tahad odavalt läbi ajada talita järgmiselt: eemalda kate,mis asub ventilaatori ruumi ees ( see ei ole küll keeruline nagu sa väitsid), seejärel vabasta ventika mootor klambritest(ära sealt välja võta), siis keera ventika mootorit 90 kraadi sellises suunas nagu juhtmed lubavad, lisaks võib ventika puksidele tilga õli ka vahele lasta, kinnita klambrid ning korras.Asi nimelt selles, et puksid on kulunud sõidusuunas ovaalseks. Tee sellest oamd järeldused!!! [/quote]

See on kiire ja hoolimatu sõit, eriti kurvides:D
Autorit sa juba tead:D

Postitatud: 08.04.2003 17:05 19
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Andry[/i]
kimmo jutt õige, ventikas plekib mingi 150-200kr, remontida pole seda mõtet. [/quote]

Ei pleki midagi:(
Romulast korralikku vähemat e28-le enam ei
saa, uus maksis UM-s mingi 1600 eek

Postitatud: 08.04.2003 21:25 25
Postitas Cardo
Parandage mind aga nad ju ka e21 ja e30 ga saMadis K. Olen endal käes hoidnud ja minu pillile e28 ka e30 pealt võetud.

Postitatud: 04.01.2004 00:29 13
Postitas Regent
omal sai mootor lihtsalt maha võetud, vaskgrafiidist treisin uued ouksid sisse ja asi kokku tagasi, pole enam jupp aega sellelt aadressilt kaebusi kuulnud