Igasugune informatsioon 2.5tds 105kw mootori kohta abiks

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
meim
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 26.10.2004 13:55 59
Asukoht: tallinn

Igasugune informatsioon 2.5tds 105kw mootori kohta abiks

Postitus Postitas meim »

Mootor siis nimetatud 2.5tds 105kw ja probleem jargmine:
Mootori jahutusvee paagis on oli.Muuja vaidab et mootor on Sks vahetatud ja need on jaagid vanast mootorist.Kuidas aga tegelikult ka kontrollida et plokikaan pole morane.Kahtlust aratas ka jargmine asi.Mootor oli kull toosoe kuid mingit survet jahutussusteemis ei olnud so plokist radiaatorisse lodvik oli taitsa pehme.Gaasi lisades oli tunda et veepump loob ja lodvikusse tekkis surve kuid tuhikaigul muutus jalle taitsa pehmeks.
Iseenesest mootor tootas ideaalselt ja tomme oli ka korras.
Vabandan kui antud teema on enne labi kainud siis lingid antud teemasse abiks.AIDAKE OIETI VALIDA JA OTSUSTADA
Abiks ka info kuidas jahutussust labi pesta.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

Kui on kahtlus ära osta, remont läheb liiga kalliks. Ega see ainuke TDS ole!
meim
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 26.10.2004 13:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas meim »

Eks ma natuke katsun uldiselt ka selle mootori kohta uht teist teada saada
Siiani foorumist leitud sellised lingid
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=9544
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=9542
Lahtuvalt nendest foorumitest ka teadjatele kusimus et kas sellel mootoril peab uldse susteem surve all olema ja kas mootor on rihma voi ketiga.
Igasugune abi siiani teretulnud.
Keda huvitab siis konkreetselt kaib jutt sellest autost
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

Minu kogemus plokikaanega oli selline, et oli ülemäärane surve süsteemis sees, mis lõi jahutusvedeliku süsteemist välja. Samuti hakkas masin keema minema kui tühikäigul töötas. Mingit õli ma seal ei täheldanud. Kui juba õli on süsteemis, siis ehk asi milleskis muus kui kaanes. Kaane mikromõrad avanevad ju ainult surve asendis ja sealt siis õli lekkimine kahtlane. Äkki viga hoopis selles, et plokk on puru. Olen kuulnud, et saksa meistrid on suht kibedad käed plokke lõhkuma. Ei viitsita kaanepoltide pesasid puhtaks teha ja plokid lähevad.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

meim kirjutas:Eks ma natuke katsun uldiselt ka selle mootori kohta uht teist teada saada
Siiani foorumist leitud sellised lingid
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=9544
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=9542
Lahtuvalt nendest foorumitest ka teadjatele kusimus et kas sellel mootoril peab uldse susteem surve all olema ja kas mootor on rihma voi ketiga.
Igasugune abi siiani teretulnud.
Keda huvitab siis konkreetselt kaib jutt sellest autost
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Peab muidugi surve all olema, mootor on kettiga
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Siin on pisut kirjas kah kuidas kontrollida seda plokikaane asja...

http://www.hot.ee/raivar12/folkloor


Kas mäletad mis värvi oli jahutus veelik jahutus süsteemis...
Saksamaal ei kasutata sinist vedelikku seal on rohekas...


Kui korki maha keerat masinal mis on seisnud peab pisut vuss tegema sest väike surve peab süsteemis olema...See on selleks et keema mineku momenti veel kõrgemale viia .
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Las mootor käib soojaks ja töötamise ajal keera vedeliku kork maha, teeb suts ja kõik. Anna natuke pöördeid ja vaata mis toimub, kui hakkab vedeliku välja ajama, siis on midagi mäda.
Aga muidu kuidas auto käivitub, nii külmalt kui ka soojalt ?
Mercedes EQS 450+ 2022
Vasta