1. leht 1-st

Õhulugeja?TEEMA LUKKU

Postitatud: 04.03.2005 10:20 21
Postitas Roman
Aotoks on E34 525 ´88a. M20, täna tekkisid sõiduajal poomis tundemärgid ja kui fooritaga seisma jäin hakkasid pöörded megalt kõikuma. Keerasin bensukasse ja suretasin mootori välja ootasin 5min. käivitasin uuesti ja oh imet töötas ühtlaselt aga minu rõõm oli üürike, 200m sõitu ja sümtomid ilmnesid taas. Katsetasin siis sellist asja et, töötava möötoriga tõmbasin õhufiltrikaane küljes oleva juhtme välja ja pöörded kohe ühtlased, pistsin juhtme tagasi ja kohe hakkas taas tühikäik kõikuma. Küsimus siis selline et mis tagajärjed võivad olla sõites ilma selle õhulugejatta ja kui kaua üldse võib sõita niimoodi ning kust otsast peaks alustama selle vea kõrvaldamisega ja kas on see ka omajõududega teostatav?
Arhiivi sirvides ma endale konkreetset vastust ei suutnud välja lugeda.

Postitatud: 04.03.2005 10:29 03
Postitas priitv8
Sulle pädeb vist see jutt, sest peaks samasugune lugeja olema (Vane-Type Air Flow Meter):
http://frwilk.com/944dme/afm.htm

Ilma sõites ei juhtu suurt midagi (ECU.l on avariiprogramm selleks) ainult tuimem on ja kütet läheb rohkem sest ECU ei suuda nii kiiresti täpselt segu teha (kui piitsa tahad anda). Pikas perspektiivis saadakse lambda kaudu segu jälle õigeks. Eeldusel, et lambda ikka elus on veel (ressurss 60000km, eesti bensuga vähem!).

PS kui on juba Hot Wire Air Mass Meter, siis ei paranda seal naljalt midagi.

Postitatud: 04.03.2005 14:03 00
Postitas Roman
Tänud Priit :cool: sellest on palju abi, õhtu on igatahes sisustatud, saab siis ka selle vidina hinge-eluga kokku puudutud.
Selle teema võib LUKKU panna.

Postitatud: 05.03.2005 10:03 12
Postitas truumu
priitv8 kirjutas: Eeldusel, et lambda ikka elus on veel (ressurss 60000km, eesti bensuga vähem!).
150 000 km annab Bosch aga praeguse bena kvaliteedi juures... :cry:

Postitatud: 06.03.2005 16:55 45
Postitas Janar_H
mul ju sama probleem siiani

Postitatud: 08.03.2005 10:56 45
Postitas dantee
Lisaks omalt poolt, et õhulugeja pöördeid kõigutada ei tohiks. Ilmselt selle pistiku eemaldamisega neutraliseerid mingi muu vea. Parim nõu, mine Laki tn 6 Tallinn! Odavam on kasutada spetsialistide abi kui posimise teel viga otsida! Omal kogemus käes.

Postitatud: 09.03.2005 19:27 44
Postitas Roman
Tänud soovituste eest! Lammutasin ise kodus asja lahti ja oligi sama pilt mis priitV8 poolt saadetud lingil, puhastasin (liuguri tee oli ikka mega tahmane) ja seadsin liuguri uuele rajale ainult et seda juhtme silda polnud vaja teha sest see juba tehasepoolt tehtud, veel tahtis temp.andur puhastamist ja siis silikooniga kaas uuesti peale tagasi. Hommikul läks ilusti käima ja praegu igaljuhul on kõik korras, kui see jama peaks korduma siis vast tuleb küll minna juba servisesse aga muidu võin kõigile soovitada selle juhendi järgi oma "kallimate" õhulugejad üle käia, untsu pole seal küll midagi keerata.

Postitatud: 09.03.2005 20:55 11
Postitas zopp
untsu võib kll seal midagi keerata kuna minu bmw õhulugejal oli vist mingi sepp ennem mind kallal käinud kuna too seest vussi oli keeratud ja vett täis jooksnud-niiet kui ei tea või pole ise meistrimees pole mõtet igaks juhuks näppida :) :( :) seee minu arvamus :)

Postitatud: 10.03.2005 11:30 09
Postitas Roman
Loomulikult ei makasa siis sinna kallale minna kui ei ole aimugi asjast, vanasõnagi ütleb: "parem karta kui kahetseda". Ilma juhenditta ei oleks ma ise kah seda tööd ette võtnud, arvasin et kui sain hakkama LKM-i külm joodetega siis saan ka sellega hakkama ;)

Postitatud: 22.03.2005 13:40 58
Postitas bmwguru
see ülevalpool mainitud link on tänaseks juba "surnud" -> http://frwilk.com/944dme/afm.htm

Kas keegi oskab öelda, kust saaks infi selle kohta.

Postitatud: 31.03.2005 20:20 35
Postitas Olts
Kuna Priidu antud link on endiselt surnud ja ilusate ilmadega tekkis omalgi huvi vähe masinat putitada siis äkki viitsib keegi tööd natuke kirjeldada.