1. leht 1-st
bmw viirus!?!
Postitatud: 09.03.2005 20:50 53
Postitas zopp
eelmine nädal kirjutasin sellest kuidas mu bmw e30 87a. raskuse taha tulekul jukerdama hakkab
-nüüdseks on vahetatud aju , õhuluheja auto on käinud elektriku juures kuid viga ikka alles

(mul on mõistus otsas) varasemast olen kuulnud et sellist viga bmw del esineb kuid siis polegi vist lahendust leitud (mõnel juhul vahetati mootor koos juhtmestikuga välja mis muidugi aitas.

) lisainfoks veel et auto seisis mõni kuu paigal enne mida kõik mega hea oli...
palun neil aidata kes vähegi mingit arvamust oskavad avaldada.
ps:tühipööretel on kõik nii nagu peab.
ootan abi...
Postitatud: 09.03.2005 21:02 59
Postitas Aare
Ühes Total BMW-s oli ükskord lugu ühest tutikast E46-st, millest Inglise esindused ei saanudki jagu. No ei saa. Sellises kohas hakkavad kõvad diagnostikud tavaliselt olematuid asju nägema. Vahetati mootori elektrijuhtmed, kõik andurid, aju, süütepoolid ja veel miljon asja.
Asi sama tark.
Vea lahendas üks independent bmw specialist 5 naela eest. Viga oli praos klapikambrikaanes. Vot nii.
Lihtsalt näiteks kui mõistus otsas.
Postitatud: 09.03.2005 21:04 57
Postitas Rain
no näed siis lõpuks olen leidnud kellegi kellel sama probleem on. Aga kas ta on sul siis selline ainult külmalt või on ta koguaeg siuke laiskloom? Minu oma on ennast nüüd soojast peast päris hästi hakanud ülal pidama aga külmalt ei taha kohe mitte minna. Pöördeid ei lase üle 3000 ja jõudu oleks ka nagu mega vähe. Lähen kohalt minema siis tekib siuke väike auk sisse nagu ei saaks kütet peale ja hakkab nagu välja surema aga kui gaasi juurde annan läheb ilusti edasi. Kõik on aga jälle korras kui mootor soojaks saab. No ma ei tea nüüd ka mis tal siis häda on aga korda tahaks saada. Äkki on mõni kellel mõistus selle koha pealt võtab ja aidata saab.
Postitatud: 09.03.2005 21:07 14
Postitas Aare
sissejuhatuseks manomeeter survepoolele vahele ja edasine selle näitude järgi....
Postitatud: 09.03.2005 22:43 04
Postitas MairoG
pakuks sama, mis Aare. asi võib vabalt olla põlenud klappides, plokikaane tihend läbi jne. nii et mõõda rõhud üle ja eks siis näis, kas jõuad lahenduseni või ei.
Postitatud: 10.03.2005 07:53 49
Postitas dracs1
kusjuures mul oli sama probleem...et kui külmalt oli selline tunne nagu bena ei saaks peale ja ei taht eriti liikuda ning soojalt kõik korras...aga vahetasin küünlad ära ja sellega sai see probleem lahendatud:D
Postitatud: 10.03.2005 09:07 14
Postitas zopp
mul tegelikult just soojalt rohkem jupsib. külmalt või siis kui seisab hetke on jälle kõik hea. surveastmed silindrites 14 15 16 12 15 13 see väga hea ja mootor sai lahti kisutud klapid ja kõik korras on
ise loodan veel et geneka juures asi või siis pihustite jama???
Postitatud: 10.03.2005 09:27 28
Postitas Aare
Minu väikesed kogemused Jetronicuga M20-te käimapanemisel näitavad, et probleemide põhjus ei ole 95% elektroonikas
pigem on lonkamise ja jama põhjused
1. hammasrihm valesti
2. vaakumilekked
3. bensusurveprobleemid (pump, pumba toide, regulaator)
4. vale reguleerimine (tühikäigul on sellel juba 3 reguleerimiskohta) - tühikäik, piirdekruvi käppimine, süüde jne
survete all pidasin silmas bensiinisurvet, mitte silindrisurveid...

Postitatud: 10.03.2005 10:01 48
Postitas zopp
kas muidu pihustite surveid saab mõõta?eelmise autol millel selline jama oli vahetati küttepump ja voolikud välja kuid ei midagi

Postitatud: 10.03.2005 16:08 48
Postitas Aare
Pihustite survepoolele ühendatakse manomeeter vahele. Ostad kuskilt tööriistapoest manomeetri 0-6 bar, 8 mm kolmiku ja jupi voolikut.
See lihtne riist näitab oma hinna kohta uskumatult palju. Ka seda, kui vaakumleke on muideks....
