1. leht 1-st
Tühikäik ja pensukulu
Postitatud: 13.03.2005 16:49 49
Postitas ahto
Tühikäigul on pöörded 800-1500 ja pensu kulu ka kuidagi suur, minek uimane. Diagnostika midagi ei näidanud käisin Laki 6 ja UM-s. Kas kellelgi on midagi sellist olnud ja mis viga võiks olla. Autoks 316 1,9
Postitatud: 13.03.2005 16:53 23
Postitas Raivo
Mul oli sama jama (küll e30'nel), sul vist E46?
Ja jamas tühikäiguregulaator. Kas nii uuel kah samasugune asi on, seda kahjuks ei oska öelda. Aga äkki on veidi vihjest abi...kust alustada otsinguid.
Postitatud: 13.03.2005 18:52 21
Postitas MantaOwner
Tühikäigul on pöörded 800-1500 ja pensu kulu ka kuidagi suur, minek uimane
Mu E30-l täpselt sama värk, aga Laki 6 diagnostika näitas ilusti kõik vead ära, 1 neist on seesama tühikäiguandur. Täna just leidsin hea õpetuse, kuidas E30-l seda ise vahetada:
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=15
E46-l on see andur arvatavasti vähe teistsugune, aga põhimõte peaks sama olema.
Tõnu
Postitatud: 14.03.2005 14:51 26
Postitas ahto
Ikka jama, vaadati tühikäigu regulaator üle, täiesti töökorras aga probleem ei kadunud diagnostikas veateated 0. Ei oska enam kuhugi pöörduda, soovitaks keegi veel mõnda kohta.
Postitatud: 14.03.2005 15:16 18
Postitas Raivo
ahto kirjutas:Ikka jama, vaadati tühikäigu regulaator üle, täiesti töökorras aga probleem ei kadunud diagnostikas veateated 0. Ei oska enam kuhugi pöörduda, soovitaks keegi veel mõnda kohta.
Mine lase Kauba tn Heikil asi üle vaadata?
Postitatud: 14.03.2005 15:20 40
Postitas ahto
Saaks äkki selle Heiki nr.
Postitatud: 15.03.2005 20:01 43
Postitas ahto
Tänan nr. eest homme helistan. Ostsin selle aga ilmnes päris palju vigu.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 869ed62963
Postitatud: 15.03.2005 20:11 04
Postitas ottOmar
...emal mul e46 1,9se mootoriga ja see ka üsna janune - näiteks võrrelda ei anna üldse 320ga samast aastast (1999a). 320 kõvasti erksam ja küttekulu pidi sama olema - go figure

Postitatud: 15.03.2005 22:41 29
Postitas truumu
ahto kirjutas:Ikka jama, vaadati tühikäigu regulaator üle, täiesti töökorras aga probleem ei kadunud diagnostikas veateated 0. Ei oska enam kuhugi pöörduda, soovitaks keegi veel mõnda kohta.
ehk oleks regulaatori pesust abi?
kui reg. must, veateadet ei anna aga samas ka õieti ei tööta...
kood tuleb sisse alles siis, kui mähis peetis, mehhaanilist viga arvuti ei oska tuvastada, arvestab sellega, et kõik on timmis
samas, kui regulaator ei sulgu korralikult(kiilub) saab lambda liigse õhu pärast vale inffi ja hakkab rohkem kütust sisse valama
samuti jääb reageerimiskiirus ja amplituud väikeseks
Postitatud: 16.03.2005 08:51 58
Postitas MantaOwner
ehk oleks regulaatori pesust abi?
Selguse huvides küsin üle, et kas tühikäiguregulaator ja tühikäiguandur on üks ja seesama asi?
Tõnu
Postitatud: 16.03.2005 13:01 15
Postitas priitv8
Aga mis asi on tühikäiguandur?
(üldteoreetiliselt on andur mingi suuruse mõõteseade e. sisendparameeter ja regulaator mingi (väljund)suuruse kehtestamise seade e. täitur)
Postitatud: 16.03.2005 22:23 45
Postitas ahto
Suur tänu!
Viga käes (tühikäiguregulaator) ainult siiamaani arusaamatu miks diagnostika ei näidanud.
Postitatud: 16.03.2005 22:24 50
Postitas ahto
Sellega võiks teema ka lõpetada
Postitatud: 17.03.2005 00:30 15
Postitas meph
truumu seletas ju väga hästi ära, miks diagnostika seda ei avastanud.
Postitatud: 20.03.2005 17:31 57
Postitas Moss
Terv
Meil siis probleem 518'ga. Pöörded kõrgel, tahhokas ei tööta aga kõrva järgi nii 1,5k ... 2k. Kas annab kuskilt midagi maha keerata või peab ka hakkama tühikäigu süsteemi vahetama?
EDIT: E28 kere
Postitatud: 25.03.2005 12:51 07
Postitas flatron
Ei hakanud uut teemat tegema aga mure on mul umbes sarnane. Ma otsisin siit foorumist igasuguseid lugusid selle bensiini kulu kohta mis oleks siis normalne .
Autoks on mul 520i 91 aasta 24v. Viimased kuud on olnud bensiini kulu stabiilselt 15,8-17 liitrit saja kilomeetri kohta, mis peaks sellise autokohta üpris palu olema ,kui arvestada seda ,et pole ma suurem asi gaasipedallipeale vajutaja kah. (muidugi võib see tingitud olla ka sellest, et sõidan päris palju just lühikesi otsasid ja külma mootoriga ,sest ei jõua nii kiiresti ära soojeneda ilmadki ju külmad meil siin) Sai siin mõni aeg tagasi Truumu juures käidud ja mõningad asjad seal ära remonditud. Peaks teda tänama asi läks tõesti paremaks tühikäik stabiilsem ja ka jõudu autol rohkem. Aga nüüd nagu jälle on hakanud see tühikäik jumpsima(kõigub vahemikus 700-800 umbes), kuid nii huvitavalt päeval auto väriseb ja pöörded kõiguvad tühikäigul ning minek on kehvem , kuid öösel või varahommikul pole isegi mootorit kuulda peaaegu. Et ei tea kas mõni lihtne viga või siis pean jälle sammud Truumu poole seadma. Vist nii kergem sest nii kui nii peab tema juurde minema kojameestepukside murega. Äkki keegi teab mix või millest võib olal tingitud selline vahe auto käitumises öösel ja päeval ja nii suur bensukulu kas tõesti sellest külma mootoriga sõitmisest.

Postitatud: 25.03.2005 13:44 14
Postitas truumu
öösel auto liigub tegelt paremini(ioniseeritud õhk)
kuid termostaat, mis hoiab madalat tempi ja lühikesed sõidud mõjutavad benakulu kuni 5l/100km(oleneb mootori suurusest)
Postitatud: 25.03.2005 13:51 38
Postitas flatron
okei Tänan , et vastasid aga sellegipoolest astun järgmine nädal sinu juurest läbi. Siis äkki võtad ka mu kojamehed ette ning viskad autole kah pilgu peale, äkki kuskil tõesti mingi kamm nende vabakäigupööretega.
Postitatud: 27.03.2005 08:48 34
Postitas kaidu
jah ,ega nii on raske küll siin foorumis neid vigu endale selgeks teha, lugeda on küll hea. ise võtan ka juba hoogu tallinnasse Tegija-truumu juurde minna, ja suve poole see kindlasti juhtub. enda autol ka need osalised vead .