1. leht 1-st

paluks tõlget?!

Postitatud: 17.03.2005 15:03 23
Postitas dracs1
Kas keegi oskab öelda mis see zusatzlüfter pn ....ma nagu kaitsmeid vaatasin ja sellenimeline oli läbi.....et mis nagu selle tagajärg võib olla kui see kaitse läbi omadega ja mida ta mõjutab?!

Postitatud: 17.03.2005 15:07 45
Postitas Mart

Postitatud: 17.03.2005 15:08 17
Postitas priitv8
Kliimakondensaatori elektriline lisaventilaator, asub ees otse neerude taga.

Postitatud: 17.03.2005 15:09 01
Postitas dracs1
oskab keegi veel midagi pakkuda?! :lol:

Postitatud: 17.03.2005 15:09 22
Postitas draggo

Postitatud: 17.03.2005 15:10 31
Postitas dracs1
kle priitv8 mis see võib siis kuidagi kaudselt või otseselt olla seotud keema minemisega seistes?

Postitatud: 17.03.2005 15:14 20
Postitas priitv8
See ülikaudselt võimalik. Kui ikka keema läheb, siis tuleb viga otsida jahutusvedeliku vähesusest, õhust veesärgis, termostaadi või veepumba rikkest. Mul ei lähe seistes muidu temp. üle keskmise kui ainult suvel ja sisse lülitatud konditsioneeriga. Siis lülitubki see elektrivent tööle.
Praeguste ilmadega ei hakka ta üldse tööle.

Postitatud: 17.03.2005 15:15 47
Postitas dracs1
Et kas siis praegusel ajal sellest kasu ka on v:P

Postitatud: 17.03.2005 15:19 11
Postitas priitv8
Nagu ma ütlesin, seisab ta praegu üldjuhul jõude. Samas on ta nagu lisakindlustus, sest kui temp ikka 99 kraadini jõuab, hakkab ta täie kiirusega vuhisema.
Vaata üle tema releed (minu auto eelmine omanik oli need lihtsalt minema visanud) ja kui need on OK, siis tuleb ta korraks eest maha võtta ja tõenäoliselt ei käi võll enam lihtsalt ringi, sest puksid on ära kuivanud. Mul aitas natukesest näppimisest ja õlitamisest.

Postitatud: 17.03.2005 20:23 28
Postitas truumu
dracs1 kirjutas:Et kas siis praegusel ajal sellest kasu ka on v:P
tegelt see ju lisavarustus, õige töö teeb ikka termosiduriga tiivik ära

Postitatud: 17.03.2005 21:46 07
Postitas Viljar
Muidugi Priitv8 poolt mainitud asjadele võib olla ka radikas umbes (väliselt ma mõtlen) Ise poleks seda enne uskunud, kui endal seda kogesin.

Postitatud: 23.03.2005 09:43 24
Postitas MairoG
aga palju maksab radikas E30-le mootorix 1.8i m10 kui kellelgi on infot siis oleks hea kui edastax selle ka mulle, vana radikas lihtsalt pudeneb laiali just see vask osa ehk siis need ribid seal vee torude vahel

Postitatud: 23.03.2005 10:08 55
Postitas priitv8
MairoG kirjutas:aga palju maksab radikas E30-le mootorix 1.8i m10 kui kellelgi on infot siis oleks hea kui edastax selle ka mulle, vana radikas lihtsalt pudeneb laiali just see vask osa ehk siis need ribid seal vee torude vahel
www.radiaator.ee

Postitatud: 23.03.2005 13:42 24
Postitas bmwguru
priitv8 kirjutas:Nagu ma ütlesin, seisab ta praegu üldjuhul jõude. Samas on ta nagu lisakindlustus, sest kui temp ikka 99 kraadini jõuab, hakkab ta täie kiirusega vuhisema.
Vaata üle tema releed (minu auto eelmine omanik oli need lihtsalt minema visanud) ja kui need on OK, siis tuleb ta korraks eest maha võtta ja tõenäoliselt ei käi võll enam lihtsalt ringi, sest puksid on ära kuivanud. Mul aitas natukesest näppimisest ja õlitamisest.
pole veel mina oma autol näinud, et see kordagi töötaks - isegi suvel mitte. Tahtsin eelmine suvi vaadata kas elekter üldse jõuab selle mootorini (juhtmed olid sealt teibitud), kuid asi jäi selle taha, et sinna ligipääeseda tuleb vist stange maha võtta ja sinna paika see siis jäi ... ning ilmad läksid ka külmaks juba. Keegi kunagi väitis, et see peab kohe tööle hakkama kui kond. sisse panna, kas see pole siis nii? Ja selle kohta olen kuulnud ka igast lugusid, mõne väidavad, et see on siiski mootori jahutamiseks ekstreemsetes olukordades, mõned aga ütlevad, et see on ikkagi ainult kond.-i jaoks? kus see relee asub, äkki peaks seda näppima?

Postitatud: 23.03.2005 16:40 46
Postitas priitv8
bmwguru kirjutas:pole veel mina oma autol näinud, et see kordagi töötaks - isegi suvel mitte. Tahtsin eelmine suvi vaadata kas elekter üldse jõuab selle mootorini (juhtmed olid sealt teibitud), kuid asi jäi selle taha, et sinna ligipääeseda tuleb vist stange maha võtta ja sinna paika see siis jäi ... ning ilmad läksid ka külmaks juba. Keegi kunagi väitis, et see peab kohe tööle hakkama kui kond. sisse panna, kas see pole siis nii? Ja selle kohta olen kuulnud ka igast lugusid, mõne väidavad, et see on siiski mootori jahutamiseks ekstreemsetes olukordades, mõned aga ütlevad, et see on ikkagi ainult kond.-i jaoks? kus see relee asub, äkki peaks seda näppima?
Minul asuvad need releed lisakarbis, mis on rattakoopa ees. Kui sellist ple, siis peavad nad suures kaitsmekarbis olema.
Tegelt peaks jah esimesel kiirusel kohe tööle hakkama, kui kont sisse lülitada, aga selleks peab seal õige relee olema, millel dioodiga väljavõte.
Mul oli keegi tark mõlemad releed minema visanud.

Postitatud: 23.03.2005 16:51 11
Postitas ottOmar
...minul hakkas see e34'jal tööle siis kui palavaga panin kondi tööle. Samas termosidur ei teinud oma tööd enam päris nii nagu pidi, seega hakkas auto kergelt ülekuumenema - aga see lisajahutus hakkas tööle kuskil siis kui temp nõel oli veerandi jagu üle keskmise - aga töötas - see oli ka ainuke kord, kui seda töötamas nägin.